^me^ Skrevet 12. oktober 2005 #21 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Ekte? ← nope..det har vi IKKE råd til Paddingtonveskene altså? Pris? *veskoholiker* fake er alt i fra 100-2000 kr the real thing: 1000 - 20 000 Endret 12. oktober 2005 av ^me^
^me^ Skrevet 12. oktober 2005 #22 Skrevet 12. oktober 2005 hvor stor er egentlig tjangsen for at jeg blir vedlagt bot eller arrestert for og ha kjøpt en fake veske på ebay? noen som vet hvordan norge tar dette med fake ting?
Ephemera Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #23 Skrevet 12. oktober 2005 Huff... hvorfor åpnet jeg denne tråden. Nå er jeg på ebay også ←
Ephemera Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #24 Skrevet 12. oktober 2005 huff..nå er jeg registrert også... må innrømme jeg har blitt avhengig... er allerede "high bidder" på tre vesker... en luis vuitton og to chloè paddington (tan) vesker... ← Hold oss oppdatert på hvordan det går! Jeg er IKKE registrert der... ennå....
Ephemera Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #25 Skrevet 12. oktober 2005 hvor stor er egentlig tjangsen for at jeg blir vedlagt bot eller arrestert for og ha kjøpt en fake veske på ebay? noen som vet hvordan norge tar dette med fake ting? ← Jeg er ganske sikker på at vi ikke har sånne regler her i Norge! Jeg har sett SÅ mange med fake Louis Vuitton-vesker her... og idag har jeg blitt eier av en selv også Regner med å få gå i fred for onkel politi imorgen også.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #26 Skrevet 12. oktober 2005 nope..det har vi IKKE råd til fake er alt i fra 100-2000 kr the real thing: 1000 - 20 000 ← OUCH! Jaja, får drømme ei stund til da. Eller kanskje jeg skal begynne å spille lotto. Pass på at du handler med en "ordentlig" selger da ^me^. Har hørt at noen av de fake veskene er så til de grader fake(skikkelig plastik, limt sammen, faller fra hverandre bare du ser på dem osv.) mens andre fake er så gode at selv eksperter har vanskelig for å skille dem fra de ekte.
Gjest Fruktfat Skrevet 12. oktober 2005 #27 Skrevet 12. oktober 2005 (vet ikke hvor strenge de er i norge mht til fake ting, men leste om ei som hadde fått endel tusen i bot i syden i sommer fordi hun kjøpte fake solbriller fra sånne stativ på gata. skal visst bli fryktelig strenge nedover i europa)
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #28 Skrevet 12. oktober 2005 (vet ikke hvor strenge de er i norge mht til fake ting, men leste om ei som hadde fått endel tusen i bot i syden i sommer fordi hun kjøpte fake solbriller fra sånne stativ på gata. skal visst bli fryktelig strenge nedover i europa) ← Mhm. Har lest at de er spesielt strenge på dette i Frankrike og Italia.
ashera Skrevet 13. oktober 2005 #29 Skrevet 13. oktober 2005 (vet ikke hvor strenge de er i norge mht til fake ting, men leste om ei som hadde fått endel tusen i bot i syden i sommer fordi hun kjøpte fake solbriller fra sånne stativ på gata. skal visst bli fryktelig strenge nedover i europa) ← Stemmer. EU har innskjerpet dette. I samme artikkelen sto det at Norge ikke har/ikke velger å bruke ressurser til å følge opp slikt.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #30 Skrevet 13. oktober 2005 Er det de selger der brukt eller nytt?
Gjest Jalileh Skrevet 13. oktober 2005 #31 Skrevet 13. oktober 2005 Ebay er farlig ja. Er selv der inne, og en periode shoppet jeg som en gal. Nå derimot tvinger jeg meg selv til å holde meg unna.... Og det er ikke lett.
Gjest Jalileh Skrevet 13. oktober 2005 #32 Skrevet 13. oktober 2005 Er det de selger der brukt eller nytt? ← Begge deler. Selv går jeg kun etter det som er nytt.
Kame Skrevet 13. oktober 2005 #33 Skrevet 13. oktober 2005 Ang. god og dårlig fake, så vil jeg si at den (høyst sannsynlig) fake 7 for all mankind-buksa jeg kjøpte, er i super kvalitet. De gjør seg virkelig flid med å få alle lapper, vaskeanvisninger etc. til å likne. Jeg gir litt blaffen i fake/ekte, buksa er fin den, og den ble billigere enn Only-jeansene på butikken her jeg bor.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #34 Skrevet 13. oktober 2005 Ang. god og dårlig fake, så vil jeg si at den (høyst sannsynlig) fake 7 for all mankind-buksa jeg kjøpte, er i super kvalitet. De gjør seg virkelig flid med å få alle lapper, vaskeanvisninger etc. til å likne. Jeg gir litt blaffen i fake/ekte, buksa er fin den, og den ble billigere enn Only-jeansene på butikken her jeg bor. ← Flott at du var heldig. Det er som sagt endel ting som er så åpenbart fake og elendig kvalitet. Det er surt å betale i dyre dommer for noe som faller i stykker etter ei uke.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #35 Skrevet 13. oktober 2005 Hvordan går det ^me^, blir det vesker på deg?
^me^ Skrevet 13. oktober 2005 #36 Skrevet 13. oktober 2005 (endret) med det samme vi snakker om ebay her.. hva betyr det når selgere skriver en (stor) sum etter beskrivelsen av varen? så er budet på en mye mindre sum ? noen som vet? Hvordan går det ^me^, blir det vesker på deg? nope, budene blir så j.... høye i slutten at jeg er bare nødt til og gi meg! skal ikke være lett og få en billig chloè paddington veske gitt.. går ikke an og få dem under 700 kr! så kan vi plusse på 200-300 kr i frakt, det blir 1000,- det til slutt! jeg er så desperat nå etter chloè veska at jeg vurderer seriøst og bare kjøpe og drite i hva jeg betaler Endret 13. oktober 2005 av ^me^
^me^ Skrevet 13. oktober 2005 #37 Skrevet 13. oktober 2005 http://www.e4bag.com/brand_show.asp?water_num=207
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #39 Skrevet 13. oktober 2005 De falske veskene har forskjellig kvalitet. Til deg som skal kjøpe den chloe veska, den fake koster rundt 150 euro dersom du vil ha en god kopi. De billige er ofte de dårlige. Det som ofte skiller en ekte fra den orginale er sømarbeidet, og stoffet inne i veska. husk også på at i mange utland er det 5 typer skinn gradert nedover i forhold til kvalitet. Og mye av det som ser ut som skinn er kunstskinn. Det er lett å bli lurt, men dersom du vet hva du ser etter så får du en veske som er lik den orginale utvendig. P.S Jeg har en slik veske du leter etter som jeg sprader rundt med. Betalte 200 euro for den for ferie og den sre ikke fake ut i det hele tatt. Men måtte bare erte litt
^me^ Skrevet 13. oktober 2005 #40 Skrevet 13. oktober 2005 De falske veskene har forskjellig kvalitet. Til deg som skal kjøpe den chloe veska, den fake koster rundt 150 euro dersom du vil ha en god kopi. De billige er ofte de dårlige. Det som ofte skiller en ekte fra den orginale er sømarbeidet, og stoffet inne i veska. husk også på at i mange utland er det 5 typer skinn gradert nedover i forhold til kvalitet. Og mye av det som ser ut som skinn er kunstskinn. Det er lett å bli lurt, men dersom du vet hva du ser etter så får du en veske som er lik den orginale utvendig. P.S Jeg har en slik veske du leter etter som jeg sprader rundt med. Betalte 200 euro for den for ferie og den sre ikke fake ut i det hele tatt. Men måtte bare erte litt ← takk for tips! men har egentlig ikke råd til veske i det hele tatt...har en sambo som er veldig økonomisk... jeg vil oxo ha!!! et spørsmål til om ebay... hvordan betaler du når du betale "bank transfer" ? deet er en del om ønsker det og ikke bruker paypal... noen som vet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå