AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Noen som har lagt merke til at det i løpet av et kort tidsrom idag har dukket opp flere tråder med rimelig underlige problemstillinger? En 40-åring som bor hos tanten sin, og har forbud mot å ha kjæreste, samt noen andre tråder. Tilfeldig, eller noen som har litt for mye fritid ...? Hva mener forumets ekspertpanel? Anonymkode: c55c2...298
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Det er en eller noen få individer som er gjengangere med trollekontoer og engasjerende temaer, sannheten er nok at vedkommende egentlig sliter noe voldsomt psykisk og ikke har det greit i det heletatt. Anonymkode: 13b85...8a8 4
KjøttOPP Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva mener forumets ekspertpanel? De mener bare svada og ræl, for å si det mildt
Lava Anne Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Ja, det tror jeg. Det er jeg veldig glad for. Underholdende når man sitter hjemme med influensa. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Jepp, går igjen i helger og ferier. Anonymkode: a84e0...f0b 4
Gjest Warrior Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Nei jeg har ikke merket det. Har ikke tid til å se etter hvilken tråder som kan være trolletråd og ikke. Jeg tar alle tråder som seriøse og hvis jeg blir lurt ja da får jeg bare bli lurt. Gjør ikke meg noe. Så nei jeg merker det ikke hverken i helgene eller midt i uka.
Elysion Skrevet 13. november 2021 #8 Skrevet 13. november 2021 Synes det virker som at dette med trolletråder går veldig i bølger. F.eks. dette med uføre, fæle stemødre og gudene vet hva. Om en først lager trolletråd som virkelig tar av, finner fort både to og ti andre ut at det skal de jammen også gjøre. Vet ikke om dette er spesielt bestemt til helger, da. 1
Nicathv Skrevet 13. november 2021 #9 Skrevet 13. november 2021 Jepp, det er mer trolling her i helger og i ferier. Det er noen få personer som troller regelmessig. Noen av dem oppretter fra tid til annen tråder med nye problemstillinger for å prøve å hause folk opp, de trådene kan være litt morsomme av og til. Veldig mange biter på selv om det er ganske lett å se at det er trolling. Noen av dem blir det lagt litt krefter i. Et eksempel er tråden hvor ei bestemor slo ned et lite barn på julaften så barnet måtte på sykehuset, og hun lo av det. Så har vi drive-by-trollene, som har drukket litt på fredagskvelden og sveiper innom KG og lager en trolletråd på gøy. Disse lager sjelden flere tråder over tid. Disse er ofte de letteste å gjenkjenne som trolletråder. Den siste gruppen troll er den tristeste. Det er de som i løpet av måneder lager gjentatte tråder om nesten nøyaktig samme problemstilling. Mye av det som skrives av denne gruppen har nok noe overlapp med psykiatritilfeller. Disse trådene er sjelden morsomme. Et eksempel er "pussy-slayer"-fyren. Ikke bland sistnevnte tråder med andre tråder som også har samme problemstilling flere ganger over tid, hvor TS av diverse grunner nekter å ta til seg noen av rådene hun får. Disse trådene er nok ikke trolling, men kun psykiatri. Et eksempel er hun som drømmer om å flytte til USA. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå