Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så overskriften til denne :
https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/AL0V23/jeg-tenner-paa-kompisen-til-mannen-min

Nå kan jeg ikke lese hele siden jeg ikke har VG+, men det fikk meg til å tenke.
Hva ville du gjort? Hva er prosessen her om man velger å gjøre mer enn å bare fantasere?
Hva ville din famile ha sagt om du byttet ut mannen din med kompisen? Evt.  kona med venninna hennes? Hvordan hadde dere gjort dette? Eller ville du valgt å starte hemmelig forhold, hadde det funket? Eller hadde en av dere brutt ned å fortalt sannheten og ødelagt både din og hans familie/rykte?

Anonymkode: 4da69...869

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så overskriften til denne :
https://www.vg.no/forbruker/livsstil/i/AL0V23/jeg-tenner-paa-kompisen-til-mannen-min

Nå kan jeg ikke lese hele siden jeg ikke har VG+, men det fikk meg til å tenke.
Hva ville du gjort? Hva er prosessen her om man velger å gjøre mer enn å bare fantasere?
Hva ville din famile ha sagt om du byttet ut mannen din med kompisen? Evt.  kona med venninna hennes? Hvordan hadde dere gjort dette? Eller ville du valgt å starte hemmelig forhold, hadde det funket? Eller hadde en av dere brutt ned å fortalt sannheten og ødelagt både din og hans familie/rykte?

Fantasi er ok, men ikke gjør noe i virkeligheten. Det er for dumt.

Anonymkode: e1f63...54d

• Liker 1
Skrevet

Det har skapt splid i familien i de tilfellene jeg vet om, i alle fall. Meget vanskelig for den som blir forlatt og må forholde seg til disse to i mange sosiale anledninger. Og familie som føler de må velge.

Men det har sikkert fungert for noen. Kommer kanskje litt an på hvilken livsfase og om dette første forholdet var "godt" eller egentlig på vei til å ta slutt uansett.

Anonymkode: fa734...122

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har skapt splid i familien i de tilfellene jeg vet om, i alle fall. Meget vanskelig for den som blir forlatt og må forholde seg til disse to i mange sosiale anledninger. Og familie som føler de må velge.

Men det har sikkert fungert for noen. Kommer kanskje litt an på hvilken livsfase og om dette første forholdet var "godt" eller egentlig på vei til å ta slutt uansett.

Oi🤦‍♀️ Ser nå at jeg leste helt feil og at det ikke handlet om å bytte ut mannen/dama med dennes bror/søster. Beklager!😅

Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Oi🤦‍♀️ Ser nå at jeg leste helt feil og at det ikke handlet om å bytte ut mannen/dama med dennes bror/søster. Beklager!😅

Haha, nei kun venn/venninne! Ikke søsken 🤣

Skrevet

Har helt klart tent på kompiser av kjærester jeg har hatt. Han ene fantaserer jeg fortsatt om at kommer å tar over.... Men det blir med bare tanken, flørter ikke med de og kunne aldri prøvd meg på noen 

Anonymkode: 0b907...e88

Skrevet

Har heldigvis aldri tent på noen andre enn den jeg er i et forhold med. Muligens veldig uvanlig, men jeg tror jeg bare er ekstremt monogam. 

Men man må regne med at vennskap blir ødelagt av en sånn utbytting. Og at den som blir sammen med dama/typen til konpisen/venninna må se for seg å miste de fleste felles venner også dessverre.

Anonymkode: 9d143...ab9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...