AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Kjæresten min (30) og jeg (27) har vært sammen i 7mnd. Han vil at vi skal ha sex med et annet par. Han sier at det vil spicy opp sex livet vårt og spurte om jeg ville prøvde det. Han er et veldig seksuelt menneske og sier at for han er sex det samme som trening. Og at han er gira på dette for det kommer til å bli en challenge for han, følelsen man får når man blir avvist eller akseptert av et annet menneske i følge han. Han sier at denne opplevelsen kommer til å gjøre at vi får et sterkere bånd og større tilitt. Vi har ikke så ofte sex og at det at han sier at sex ikke er lenger spennende fordi han kan "få meg" fordi vi er i et forhold, gjør ikke ting bedre heller. Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller gjøre. Jeg er ikke så komfortabel med partner bytte. Etter å ha pratet med han så er jeg usikker på forholdet. Føler at alt han har sagt til meg at han kun vil være sammen med meg er bare tull. Han vet at hvis han vil være med meg så kan han ikke være med andre. Alt var perfekt før han kom med dette forslaget. Jeg er veldig lei meg og har gråtet de siste dagene. Føler meg veldig fortapt. Trenger hjelp fra folk som har hatt lignende erfaring eller som har gode råd til meg. Anonymkode: c9341...1c7 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Gi han mer da. Verre er det ikke Anonymkode: 485df...acf 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 13. november 2021 Dere har vært sammen i 7 måneder og han mener dere på "spice" opp sexlivet? Og med å ha sex med andre? Han her hadde ikke jeg orket noe forhold med. Du bestemmer, bare husk det. Anonymkode: ea733...570 90
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dere har vært sammen i 7 måneder og han mener dere på "spice" opp sexlivet? Og med å ha sex med andre? Han her hadde ikke jeg orket noe forhold med. Du bestemmer, bare husk det. Anonymkode: ea733...570 På = må. Anonymkode: ea733...570 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Han har jo helt rett i det at sex blir kjedelig ettersom tiden går med samme partner. Siden du ikke er kommet til samme platå tyder jo det på at dynamikken i forholdet pt er i hans favør. Så om du ikke er keen på swap så bytt han ut. Du er bare 27, og så lenge du er attraktiv står menn i kø. Men hva er det som gjør at du ikke vil ha partnerbytte? Det er jo ikke noe i veien med det egentlig. Du er jo også kommet til et forum hvor det florerer av kvinner som får kaffen i halsen om man snakker om noe annet enn intimitet, og synes alt annet enn vanilla A-4 sex i misjonær med øyekontakt er umoralskt! Så tipper du får en del kritiske svar på posten din. Anonymkode: d421f...689 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Høres ikke ut som dere har kompatible ønsker for sexlivet. Du skal i alle fall ikke gå med på noe som blir helt feil for deg. Jeg hadde nok vurdert å gått om jeg var deg. Om han kjeder seg så mye etter bare 7mnd! Hvordan blir det for deg å leve med det her presset i årevis? Viten om at han synes det er lite spennende og at han vil ha noe annet og mer mer mer? Anonymkode: 441ea...22d 18
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har jo helt rett i det at sex blir kjedelig ettersom tiden går med samme partner. Siden du ikke er kommet til samme platå tyder jo det på at dynamikken i forholdet pt er i hans favør. Så om du ikke er keen på swap så bytt han ut. Du er bare 27, og så lenge du er attraktiv står menn i kø. Men hva er det som gjør at du ikke vil ha partnerbytte? Det er jo ikke noe i veien med det egentlig. Du er jo også kommet til et forum hvor det florerer av kvinner som får kaffen i halsen om man snakker om noe annet enn intimitet, og synes alt annet enn vanilla A-4 sex i misjonær med øyekontakt er umoralskt! Så tipper du får en del kritiske svar på posten din. Anonymkode: d421f...689 Hun vil ikke, det er grunn nok. Anonymkode: ea733...570 40
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #8 Skrevet 13. november 2021 Jeg hadde prøvd og gi han mer sex først, kanskje det blir for lite for han, men jeg personlig hade aldri hatt sex med et par til, ikke aktuelt engang.Jeg har hatt 3kant med et par før og også hatt trekant der alle var single, abefaller det siste, det paret jeg hadde sex med endte jeg opp gravid, og det ble slutt mellom de,men vi er bare venner, ikke min type sånn sett Anonymkode: a4f44...9e8
Nymerïa Skrevet 13. november 2021 #9 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier at denne opplevelsen kommer til å gjøre at vi får et sterkere bånd og større tilitt. Dette synes jeg er det mest kritiske av alt du sier. Hadde han sagt at han ønsker sex med andre og at han tror han får sterkere bånd og tillit, så synes jeg at det hadde vært en ærlig sak. Ikke at du hadde hatt noen plikt til å gå med på det eller ønske å fortsette forholdet, men da hadde han i hvert fall opptrådt ryddig. Når han derimot prøver å si hvordan dette vil bli for deg, høres det bare manipulerende ut. Jeg synes du skal ønske han alt godt videre og gå. For det første fordi dere har så forskjellige seksuelle preferanser, for det andre fordi han prøver å overkjøre deg. 18
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #10 Skrevet 13. november 2021 Og at han er gira på dette for det kommer til å bli en challenge for han, følelsen man får når man blir avvist eller akseptert av et annet menneske i følge han Hva mener du/han med dette? Anonymkode: 1be16...761 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #11 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kjæresten min (30) og jeg (27) har vært sammen i 7mnd. Han vil at vi skal ha sex med et annet par. Han sier at det vil spicy opp sex livet vårt og spurte om jeg ville prøvde det. Han er et veldig seksuelt menneske og sier at for han er sex det samme som trening. Og at han er gira på dette for det kommer til å bli en challenge for han, følelsen man får når man blir avvist eller akseptert av et annet menneske i følge han. Han sier at denne opplevelsen kommer til å gjøre at vi får et sterkere bånd og større tilitt. Vi har ikke så ofte sex og at det at han sier at sex ikke er lenger spennende fordi han kan "få meg" fordi vi er i et forhold, gjør ikke ting bedre heller. Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller gjøre. Jeg er ikke så komfortabel med partner bytte. Etter å ha pratet med han så er jeg usikker på forholdet. Føler at alt han har sagt til meg at han kun vil være sammen med meg er bare tull. Han vet at hvis han vil være med meg så kan han ikke være med andre. Alt var perfekt før han kom med dette forslaget. Jeg er veldig lei meg og har gråtet de siste dagene. Føler meg veldig fortapt. Trenger hjelp fra folk som har hatt lignende erfaring eller som har gode råd til meg. Anonymkode: c9341...1c7 Hvi han allerede vil ha sex med et annet par bare etter 7 mnd sammen da bør du bytte han ut. Det var fryktelig tidlig han ble lei da. Anonymkode: 64122...219 19
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #12 Skrevet 13. november 2021 Du skal aldri gjøre noe med kroppen din som du ikke ønsker. Om han prøver å overtale deg er han en grenseoverskridende og egoistisk fyr som IKKE ønsker deg det beste. Ser du noe tegn på at han ikke respekterer dine grenser så må du gå. Jeg hadde blitt veldig skuffa over å få et slikt forslag etter 7 måneder. Jeg hadde ikke klart å stole på at han ikke vil være utro om dette med jakten er så innmari viktig for han.. Anonymkode: e63b8...641 15
Tumelodijo Skrevet 13. november 2021 #13 Skrevet 13. november 2021 Hei TS! Syns du fikk litt rare, skarpe svar på denne problemstillingen. Å ønske seg et trygt og stabilt forhold uten å måtte gå på akkord med seg selv for å tildstille partner er helt legitimt. Jeg ønsker ikke å dele min partner og ville blitt skuffet og lei meg I din situasjon. Ikke gjør noe du ikke har lyst til. Det vil ikke få deg til å føle deg bra, og det skal ikke være nødvendig for å beholde spenningen med en partner. 12
Frisk Skrevet 13. november 2021 #14 Skrevet 13. november 2021 Du skal ta hensyn til det du vil, og ikke bli med på noe for å please han. Dersom han må "spice" sexlivet etter 7 måneder og er selverklært "jeger" kommer han uansett til å ligge med andre, om du blir med eller ei. La han gå, finn en som vil ha DEG. 22
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #15 Skrevet 13. november 2021 Så han syns at sexen er kjedelig allerede etter 7 måneder? Det vil ikke hjelpe med å bare ha sex med et annet par, hvis han kjeder seg så mye allerede nå så må han vel stadig ha nye innputt. Jeg og min samboer har hatt sex med andre, men vi var helt enige om det, det funker IKKE hvis den ene ikke vil. Samtidig så vet jeg at om jeg setter en stopp for det nå så elsker han meg akkurat like mye fordet.. Anonymkode: fff65...c17 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #16 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjæresten min (30) og jeg (27) har vært sammen i 7mnd. Han vil at vi skal ha sex med et annet par. Han sier at det vil spicy opp sex livet vårt og spurte om jeg ville prøvde det. Han er et veldig seksuelt menneske og sier at for han er sex det samme som trening. Og at han er gira på dette for det kommer til å bli en challenge for han, følelsen man får når man blir avvist eller akseptert av et annet menneske i følge han. Han sier at denne opplevelsen kommer til å gjøre at vi får et sterkere bånd og større tilitt. Vi har ikke så ofte sex og at det at han sier at sex ikke er lenger spennende fordi han kan "få meg" fordi vi er i et forhold, gjør ikke ting bedre heller. Jeg vet ikke hva jeg skal føle eller gjøre. Jeg er ikke så komfortabel med partner bytte. Etter å ha pratet med han så er jeg usikker på forholdet. Føler at alt han har sagt til meg at han kun vil være sammen med meg er bare tull. Han vet at hvis han vil være med meg så kan han ikke være med andre. Alt var perfekt før han kom med dette forslaget. Jeg er veldig lei meg og har gråtet de siste dagene. Føler meg veldig fortapt. Trenger hjelp fra folk som har hatt lignende erfaring eller som har gode råd til meg. Anonymkode: c9341...1c7 Helt sykt å introdusere noe sånn allerede etter 7 mnd. Bli kvitt krypet! Anonymkode: 666ae...f39 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #17 Skrevet 13. november 2021 Da min forrige sa han ville ha et fritt forhold gjorde jeg det slutt på dagen. To grunner: jeg vil ikke dele partneren, og jeg trenger en partner som synes jeg er nok for ham. Jeg fant ham også, selv om jeg som over 50 ifølge Peder Kjøs ikke har markedsverdi. Du finner garantert en som passer bedre for deg. Anonymkode: 959a7...08f 11
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #18 Skrevet 13. november 2021 Han er hva man kaller en incel. Det er en som ikke har peiling på hvordan man ivaretar kvinner, og blir så høy på seg selv når han får dame, at han kjører alt på grunn. Vær den første av de millioner damer til å dumpe og avvise fyren. Vil han ha dame og sex må han bli mann. Anonymkode: 1e42a...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #19 Skrevet 13. november 2021 Jeg hadde avsluttet forholdet og grunnen til det er først og fremst setningen under: AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han sier at denne opplevelsen kommer til å gjøre at vi får et sterkere bånd og større tilitt. Der utroper han seg til herre over hva "dere" vil oppleve uten å en gang spørre deg om hva du synes. Ut fra det du skriver så tror jeg ikke du har forespeilet ham at partnerbytte er toppen av lykke for deg, så "vi" i dette tilfellet er rent bullshit. Han kommer ikke til å få noe sterkere bånd selv heller, han bare får prøvd ut noe han har lyst til og faller det i smak så kan du banne på at han vil fortsette på samme viset - presse dine grenser for å få det han vil ha. Er det et slikt liv og et slikt mas du vil ha? Nei? OK, neste!!! Anonymkode: aba78...de2 8
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2021 #20 Skrevet 13. november 2021 Dersom han har behov for å krydre seksuallivet allerede etter 7 mnder vil du aldri få fred. Kom deg videre. At dette skal knytte dere mer sammen etter så kort tid er bare tull. Etter 10-20 års samliv kan dere finne på noe fantasifullt, som litt paradoksalt for enkelte, kan knytte dere sammen. Men ikke dette, i den fasen dere er i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå