AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Tok corona vaksinen dose 2 i Juli. Ble gravid i August men mistet i kjemisk. Altså jeg viste ikke at jeg var gravid, fikk mensen men hadde Hcg i kroppen i 3 uker i ettertid. Siden vaksinen og den kjemiske aborten har syklusen vært litt rar. Eggløsninger kommer en del senere enn det den skal og jeg får lengre syklusen enn hva jeg hadde før. Har aldri hatt problemer med syklusen før dette. Den har gått som en klokke! Og jeg har blitt gravid flere ganger før dette. Når virker det som om kroppen ikke vil. Noen med erfaring? Tanker? Anonymkode: 8e876...2f0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Uten at jeg vet, så tenker jeg jo at dette mest sannsynlig kommer av den kjemiske graviditeten enn vaksinen. fikk du endringer i mens etter dose 1? Anonymkode: b657f...903
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Uten at jeg vet, så tenker jeg jo at dette mest sannsynlig kommer av den kjemiske graviditeten enn vaksinen. fikk du endringer i mens etter dose 1? Anonymkode: b657f...903 Men burde den ikke rettet seg opp etter aborten da? Det er jo tross alt over 3 måneder siden? Ingen endringer av mensen etter dose 1 eller 2. Bare eggløsningen som er rar… Anonymkode: 8e876...2f0 1
Miss_pancake Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Syklusen min er fortsatt noe rar etter EXU i juni. No i november var første gang den føltes som før med tanke på lengde, og mens. Den blir mer stabil for hver måned, men jeg og trudde den burde vore normal etter 1-2 mnd.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Syklusen min ble kjemperar etter vaksinen, så det kan like godt være begge deler.. Anonymkode: e712d...0bf 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Men burde den ikke rettet seg opp etter aborten da? Det er jo tross alt over 3 måneder siden? Ingen endringer av mensen etter dose 1 eller 2. Bare eggløsningen som er rar… Anonymkode: 8e876...2f0 Av og til kan det ta tid. Men det er jo ikke utenkelig at det kan være vaksinen heller. Mtp alt som har kommet frem i media den siste tiden… Anonymkode: b657f...903
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå