Gå til innhold

Farsdagsgave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid gjøre ekstra stas på pappaen til barna mine på farsdagen. I år frister det å ikke gjøre noe pga han har vært en skikkelig drittsekk så lenge. Han kommer å går som han vil og han legger alt ansvar over på meg etc. Jeg føler at jeg må kjøpe noe for barna sin skuld! Har dere noe tips om hva man kan kjøpe? Han skylder meg masse penger, så orker ikke bruke så mye på han🙄

Anonymkode: 78266...5b5

Skrevet

Her nøyer vi oss med favorittkaken +kort fra barna

Anonymkode: 3f8a7...8a0

• Liker 1
Skrevet

La barna lage kort og tegninger.

Anonymkode: 024bc...5f1

• Liker 3
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Hvorfor må du bruke så mye penger på han da? Min har oppført seg som alt annet enn en drittsekk, likevel får jeg bare 3 åringen til å tegne noe skrusedull til å henge opp på kjøleskapet imorgen. 🙂 Snart jul, han får jo masse fint da 😊

Skrevet

Og eventuelt lag god frokost, eller fin middag etter din smak, og kjøp en plante/blomst du vil ha i hus.

• Liker 1
Skrevet
skruttveig skrev (1 time siden):

Hvorfor må du bruke så mye penger på han da? Min har oppført seg som alt annet enn en drittsekk, likevel får jeg bare 3 åringen til å tegne noe skrusedull til å henge opp på kjøleskapet imorgen. 🙂 Snart jul, han får jo masse fint da 😊

Det ene barnet har laget noe, så det får han og så skriver jeg et enkelt kort fra de... Jeg føler bare det er feil å ikke kjøpe noe, men samtidigt klarer jeg knapt se på mannen om dagen...🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og eventuelt lag god frokost, eller fin middag etter din smak, og kjøp en plante/blomst du vil ha i hus.

Tenker han for en gang skyld kunne stå opp å være med barna selv🙈😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Her nøyer vi oss med favorittkaken +kort fra barna

Anonymkode: 3f8a7...8a0

Har kjøpt favorittisen hans, så det var en god ide. Den kan være til han😛

Gjest 123 eller noe
Skrevet

Det er ikke feil å ikke kjøpe noe, en hjemmelaget gave fra barna holder lenge, han må bare være glad han får noe i det hele tatt hvis han i tillegg har oppført seg dårlig 🙂

Skrevet

Jeg har kjøpt sokker og karamelliserte popcorn, det for holde. 
jeg kjøper kun fordi ungen er for liten til å bidra med tegninger osv..

Når ungen blir større så er det nok med Toro kake og et kort fra barnet. 
For min del er slike dager en feiring for at man får lov til å være pappa/mamma, at man setter litt ekstra pris og koser seg med barna. Ikke at barna skal feire at de har en mor eller far som gjør så bra de kan med oppdragelse og hverdag, isåfall hadde han ikke fått så mye mtp hvor lite han bidrar.

Anonymkode: 407c2...13e

Skrevet

Kjøper ingenting på farsdag, heller ikke morsdag. En tullete dag.. 

Anonymkode: 3d24c...2e5

Skrevet

Vi kjøper ikke gaver på mors og farsdag. Men skal bake boller og kose oss 

Anonymkode: baa6b...483

Skrevet

Skjønner det er irriterende, men bare tenk at det er for barna 😊 Her ble det ps5-spill og en kopp med bilder av far og sønn + bake kake i kveld.

Barna kan jo lage en tegning eller annet? Vet ikke hvor gamle de er, men mye å være kreativ med 🙂 Skriv et pappa dikt eller bak småkaker eller karameller til han? Trenger ikke koste så mye 😊

Anonymkode: ac80f...bc7

Skrevet

Her har vi kjøpt skinn hansker og ett sett med ansiktsrens produkt til mannen 

Anonymkode: 1fce2...d34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...