AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Dette er så irriterende, og noe jeg har så lite lyst til! Men jeg drømmer om en gammel «flørt» ofte. Vært tre ganger de to siste ukene. Jeg har jo samboer OG venter barn! Dette er så frustrerende, for jeg har ikke noe til overs for denne fyren jeg drømmer om. Han er en snill og god person, MEN med en narsissistisk personlighet. Og det er jeg virkelig ikke interessert i. Jeg drømmer at vi ligger sammen igjen, og slike ting. Hva søren kan jeg gjøre for at dette skal stoppe? Jeg vet dere ikke er noen magikere, men nå er jeg så lei..! Anonymkode: 9fcc0...f27 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Drømmer når man er gravid er ofte helt ute på viddene. Anonymkode: 7a84e...6b7 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Drømmer når man er gravid er ofte helt ute på viddene. Anonymkode: 7a84e...6b7 Håper at det bare er det! Får jo så dårlig samvittighet ovenfor det flotte mennesket som ligger ved min side også som jeg elsker så høyt. Anonymkode: 9fcc0...f27
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Dårlig samvittighet pga drøm? Ta det med ro. Prøv å ikke tenke på det. Jeg drømte myye rart da jeg var gravid, noe ble morsomt å dele, annet ble forsøkt glemt. Anonymkode: edc48...859 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Bare et uttrykk for at du har behov for mye intimitet og nærhet. Snu deg mot samboer. Anonymkode: 91513...d61
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Det går over...tror mange har slike perioder hvor de drømmer og tenker på andre de har vært med før. Så går det over til slutt. Tenk deg ferdig, la det bli med tankene og en dag så forsvinner det av seg selv. Anonymkode: 847da...2d7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Drømmer når man er gravid er ofte helt ute på viddene. Anonymkode: 7a84e...6b7 Dette! Jeg er tre dager over termin nå og har altså drømt så mye sykt i dette svangerskapet at du aner ikke - både skremmene og absurde ting, ting om ekser, seksuelle ting med ekle folk og masse ekkelt - det er helt sært. Våkner ofte sliten av å ha bråvåknet av rare ting. (Her om dagen drømte jeg om at jeg hadde et (noenlunde frivillig) seksuelt forhold til en Trumpaktig gammel mann, det var helt grufullt å våkne opp med visshet om... 😂) Anonymkode: cf31c...ebd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå