AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Hei jeg har en penis på ca 17 cm og den er 12cm i omkrets. Åssen er det å ligge med? Helt ærlig er det for tynt? Anonymkode: 8563a...acc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Slutt å bekymre deg. Ha heller fokus på å få deg dame. Anonymkode: 1018b...295 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei jeg har en penis på ca 17 cm og den er 12cm i omkrets. Åssen er det å ligge med? Helt ærlig er det for tynt? Anonymkode: 8563a...acc Tipp, topp 👍😀 Anonymkode: cc30d...569 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Finn deg en dame med små hender👍 Så ser junior ut som senior. Jeg fant meg ei høy dame med lange fingre slik at jeg kunne føle meg mer normal mellom beina. Anonymkode: 8f946...b86
SlemUlv Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Vil du ha ærlige meninger, eller kg ærlig? Det er en forskjell dessverre. Min faktisk ærlige mening, høres helt supert ut. Finn deg ei dame, og kos deg. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Samme som mannen sin. Jeg har vært sykt fornøyd med den i 10 år. Anonymkode: fe62b...cb0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme som mannen sin. Jeg har vært sykt fornøyd med den i 10 år. Anonymkode: fe62b...cb0 Hvor høy er du og hvor mye veier du? Har du hatt andre seksuell partnere før mannen din? Anonymkode: 8563a...acc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #8 Skrevet 13. november 2021 Nei det er fint men ikke tro pikken din er viktigst. Spørsmålet er om du slikker bra Anonymkode: 25974...afd 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #9 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor høy er du og hvor mye veier du? Har du hatt andre seksuell partnere før mannen din? Anonymkode: 8563a...acc Jeg er 174 og har veid mellom 65-75 mens jeg har vært sammen med ham, det har ikke påvirket hvordan det føles. Ja, har hatt andre kjærester før ham, han ene hadde en svær en, men husker ikke hva den var, noe med 20. 16-17 er perfekt, og det er vel det undersøkelser faktisk viser at de fleste kvinner liker best også, selv om det selvsagt er dem som har fetish på store pikker. Anonymkode: fe62b...cb0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #10 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er 174 og har veid mellom 65-75 mens jeg har vært sammen med ham, det har ikke påvirket hvordan det føles. Ja, har hatt andre kjærester før ham, han ene hadde en svær en, men husker ikke hva den var, noe med 20. 16-17 er perfekt, og det er vel det undersøkelser faktisk viser at de fleste kvinner liker best også, selv om det selvsagt er dem som har fetish på store pikker. Anonymkode: fe62b...cb0 Jeg er bekymret for tjukkelsen på penisen. 12cm i omkrets virker litt lite syns jeg. Derfor jeg spørr etter erfaringer rundt det. Fks hvis en jente har ligget med gutter med 14-15cm i omkrets så kommer jeg og vaginaen dems er slapp og ingen av oss nyter sexen Anonymkode: 8563a...acc
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #11 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er bekymret for tjukkelsen på penisen. 12cm i omkrets virker litt lite syns jeg. Derfor jeg spørr etter erfaringer rundt det. Fks hvis en jente har ligget med gutter med 14-15cm i omkrets så kommer jeg og vaginaen dems er slapp og ingen av oss nyter sexen Anonymkode: 8563a...acc Slapp av mann. Du har 17 cm lang og 12 cm omkrets. Du er med andre ord 20% lenger enn snittet og vanlig rundt. Du er pr def stor. For noen godt stor. Mange kvinner liker peniser de kan jobbe med. Og noen liker det jevne trykket mot cervix når de grinder. Når du knekker koden mellom bryster og cervix vil du bidra til at enkelte kvinner når de dype vaginale orgasmene. Kvinner som har ammet vet hva brystene gjør med underlivet. Får du til dette vil din tykkelse være underordnet. Så om du har tykk eller lang, så har du ulike fordeler. Nå har du ikke begge deler, og kan få i pose og sekk. Men i et stabilt forhold kan du bruke sleeve. Da vil du kunne gi henne i pose og sekk, og åpne opp for sammensatte orgasmer, cervix, G punkt og klitoris. Lek og ha det gøy. Ikke stress over hva du har, men se mulighetene som er der. Kuken din har potensiale. Hjernen din må bare skjønne å bruke den rett sammen med resten av de verktøyene du har. 23/18 over og ut. Anonymkode: 8f946...b86
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Slapp av mann. Du har 17 cm lang og 12 cm omkrets. Du er med andre ord 20% lenger enn snittet og vanlig rundt. Du er pr def stor. For noen godt stor. Mange kvinner liker peniser de kan jobbe med. Og noen liker det jevne trykket mot cervix når de grinder. Når du knekker koden mellom bryster og cervix vil du bidra til at enkelte kvinner når de dype vaginale orgasmene. Kvinner som har ammet vet hva brystene gjør med underlivet. Får du til dette vil din tykkelse være underordnet. Så om du har tykk eller lang, så har du ulike fordeler. Nå har du ikke begge deler, og kan få i pose og sekk. Men i et stabilt forhold kan du bruke sleeve. Da vil du kunne gi henne i pose og sekk, og åpne opp for sammensatte orgasmer, cervix, G punkt og klitoris. Lek og ha det gøy. Ikke stress over hva du har, men se mulighetene som er der. Kuken din har potensiale. Hjernen din må bare skjønne å bruke den rett sammen med resten av de verktøyene du har. 23/18 over og ut. Anonymkode: 8f946...b86 En penis med gjennomsnittlig tykkelse og bare 20% mer lengde enn gjennomsnittet er per definisjonen godt innenfor normalområdet og absolutt ikke stor... Og omkrets betyr mer enn lengde, det er et faktum. Parallelt med denne tråden er det en tråd om nettopp det. Kvinner ønsker seg tykkere penis over lengre penis. Anonymkode: bc1c2...0ea
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #13 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): En penis med gjennomsnittlig tykkelse og bare 20% mer lengde enn gjennomsnittet er per definisjonen godt innenfor normalområdet og absolutt ikke stor... Og omkrets betyr mer enn lengde, det er et faktum. Parallelt med denne tråden er det en tråd om nettopp det. Kvinner ønsker seg tykkere penis over lengre penis. Anonymkode: bc1c2...0ea jeg får bare bestille operasjon da på tjukkere penis Anonymkode: 8563a...acc 1
Gjest Smeltemann Skrevet 14. november 2021 #14 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): jeg får bare bestille operasjon da på tjukkere penis Anonymkode: 8563a...acc Ja det synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Som uendelige tråder her inne så handler ikke sex for kvinner om penisstørrelse. Det handler om variasjon, flørt utenom sexen og lytte til hva kvinnen ønsker. Les igjennom tråden hvor en kvinne forteller om at samboer gjennom 7 år ikke vet hvordan han tenner henne. Tror du virkelig at dersom han hadde perfekt størrelse, så hadde hun vært fornøyd? Nei. Anonymkode: c0a8f...a32
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 Du har tydeligvis for lite annet å bekymre deg om. Typisk i-landsproblem. Anonymkode: 971bc...2e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå