Gå til innhold

Hva ville dere valgt: skallet, lav, tykk eller uharmonisk ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om han hadde perfekt personlighet, men én feil utseendemessig, hvilken ville du foretrukket at han hadde?

Anonymkode: cc636...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Om han hadde perfekt personlighet, men én feil utseendemessig, hvilken ville du foretrukket at han hadde?

Hva med en kombinasjon av alle?

Anonymkode: f7d09...d86

Skrevet

Lav.. Synes virkelig ikke høyde er et så stort problem som alle skal ha det til 😂 «Tykk» gjør meg ikke noe om det er noen kilo ekstra, men er det veldig tykk sånn at det går på helsa løs så nei. Sliter han med hårvekst så går det gjerne i arv til fremtidige barn.

så, lav.

• Liker 1
Skrevet
8 hours ago, Silla123 said:

Lav.. Synes virkelig ikke høyde er et så stort problem som alle skal ha det til 😂 «Tykk» gjør meg ikke noe om det er noen kilo ekstra, men er det veldig tykk sånn at det går på helsa løs så nei. Sliter han med hårvekst så går det gjerne i arv til fremtidige barn.

så, lav.

Skallethet arves vissnok fra morens side. Høyde derimot...

Skrevet

Uharmonisk eller usymmetrisk ansikt?🙃

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skallethet arves vissnok fra morens side. Høyde derimot...

Det stemmer nok ikke alltid, og ikke her.
Min sønns far var halvveis skallet allerede i tjueårene. Dette har min sønn arvet. Faren hans mistet for lenge siden alt håret, og er helt skallet nå i femtiårene. Min sønns farfar var skallet tidlig, han også, og hadde omtrent ikke hår igjen da min tidligere ektefelle ble født, ser jeg på bilder.

Min egen far har fremdeles håret, selv om det et tynt på toppen.

Anonymkode: 0012f...9fd

Skrevet

Hva menes med uharmonisk ansikt? Er det usymmetrisk du tenker på?

Det er visstnok slik at usymmetrisk regnes som mindre attraktivt. Har aldri forstått dette… Tenker på Elvis med sin litt skjeve munn fex. 
Selv har jeg et øyenbryn som konstant ser litt hevet ut. Greier ikke å se hva som er stygt med det. 
Hvis man fex har manglende hake eller veldig utstående øyne blir jo ofte disse trekkene regnet som mindre pene. Men man er jo fortsatt symmetrisk?

Til spørsmålet: Tror jeg sier skalla. 

• Liker 2
Skrevet

Hvor lav snakker vi? Heller nok mest mot det ihvertfall! 

• Liker 1
Skrevet

Skallet! Har fått de barna jeg skal ha, så tenker ikke på det med eventuell arvelighet verken på det eller andre "skavanker". Barnas far (nå min eks) er forøvrig skallet da😂begge unger har veldig mye og tykt hår. Skal sies at eksen kompenserte med flott skjegg og meget god høyde😄samt intelligens og underlig humor. Synes sånt er viktigere.

• Liker 1
Skrevet

Syns det var en merkelig liste. Kanskje skallet. Er jo mange som er det. Noen kler det veldig godt også.

Lav er heller ikke noe problem. Kunne godt vært det også.

Har selv vært tykk, så kunne nok levd med det, så lenge det ikke forringet helsen og livskvaliteten.

Den siste skjønte jeg ikke.

Anonymkode: 5581b...ac2

• Liker 2
Skrevet

Skallet. Har null problem med at han ikke har hår. Ansiktet er ikke så viktig det heller. Men er jeg høy, så han kan ikke være veldig lav (og vil da ikke ha meg heller). Overvekt sier noe om forskjellig livsstil og interesser.

Anonymkode: 51264...6ad

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Hadde han vert «perfekt» hadde ingen av nevnte «feil» (som slettes ikke er feil i seg selv) spilt noen rolle, han kunne vert en kortvokst gremlin og jeg hadde elsket han likevel om personligheten, kjemien og tenningen var på plass😅

Skrevet

Kommer helt an på. Skallet hadde vært helt greit. En av de kjekkeste menn jeg har møtt var helt skallet. Lav...da spørs det hvor lav? Opp gjennom årene så har jeg ofte falt for menn som ikke var så veldig høye, men selvsagt - hadde han vært så mye lavere enn jeg at jeg hadde følt meg som ei diger dundre ved siden av ham så vet jeg ikke helt... Men da er det mer egen vekt og kropp som er problemet. 

Tykk? Snakker vi direkte feit eller "litt ekstra"? Hadde han vært så tykk at det hadde forhindret ham fra et normalt aktivt liv så hadde det vært uaktuelt, men tykk som i "mer enn idealet" hadde ikke brydd meg. 

Uharmonisk ansikt - igjen kommer det an på graden. De fleste av oss har mer eller mindre uharmonisk ansikt. Det er sjelden høyre og venstre side av ansiktet er symmetrisk - bare se på deg selv i speilet. 

• Liker 2
Skrevet

Tykk? ikke bra, men det er det mulig å gjøre noe med.

Lav? Tja, ikke så viktig hvis han ellers ser bra ut.

Stygge ansiktstrekk og skallethet kommer litt i samme kategori, og begge deler er dessverre mye verre enn lav og tykk. Begge deler virker (etter min mening) helt ruinerende på utseendet, og ingen av delene er det mulig å gjøre noe med (uten å måtte ty til tupe eller plastiske operasjoner).

Anonymkode: e6ce2...ba9

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det stemmer nok ikke alltid, og ikke her.
Min sønns far var halvveis skallet allerede i tjueårene. Dette har min sønn arvet. Faren hans mistet for lenge siden alt håret, og er helt skallet nå i femtiårene. Min sønns farfar var skallet tidlig, han også, og hadde omtrent ikke hår igjen da min tidligere ektefelle ble født, ser jeg på bilder.

Min egen far har fremdeles håret, selv om det et tynt på toppen.

Anonymkode: 0012f...9fd

Anektodiske bevis er ikke bevis. At skallethet kommer fra morssiden (ikke nødvendigvis morfar, kan hende din mormor har bært dette) er det stor enighet om vitenskapelig.

• Liker 2
Skrevet

Det spørs hvor lav og hvor tykk han er. Jeg er veldig høy til å være kvinne så lavere enn meg er helt greit, men det går en grense et sted. Det spørs også hvor tykk han er. Ekstremt overvektig er jeg ikke så interessert i.

Men ingen av delene er egentlig noen dealbreaker. Perfekt personlighet er ekstremt vanskelig å finne og tror egentlig ikke at han eksisterer og en mann blir ofte fin hvis jeg liker han. Min smak er litt "rar" uansett. Jeg liker sjeldent de billedskjønne.

Anonymkode: 9b366...d01

Skrevet

Kjæresten min er lav, rett under 170 🤷🏼‍♀️ Høye menn er fint det, men ikke noen nødvendighet. Og noen menn uten hår er jo superlekre.

Anonymkode: 1025f...fd7

Skrevet

Han jeg hadde best kjemi med.

Anonymkode: f7413...edc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anektodiske bevis er ikke bevis. At skallethet kommer fra morssiden (ikke nødvendigvis morfar, kan hende din mormor har bært dette) er det stor enighet om vitenskapelig.

NRN Viten: 'Hver tredje mann mister håret og får viker før han er 45 år. Tidligere trodde forskerne at hårtap er arvet fra morssiden av familien. Årsaken var et gen man assosierte med hårtap på x-kromosomet som arves fra mor. Men nå viser det seg at det ikke bare er mammas dårlige gener som gjør at man blir skallet.'

Så ikke stor enighet om vitenskapelig. 

Anonymkode: b1129...2ae

Skrevet

Tykk.

Anonymkode: a0a80...2dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...