Morpheus Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Jeg har spandert en tur til hele familien til carabien til jul. Egentlig ikke noe spesielt. Men jeg er så sikker på at hun er den nyydeligste personen jeg har møtt, og vil gifte meg med henne. Men veldig usikker på frieriet. Det må være noe spesielt. Ta henne og barna på en fancy restaurant og få dem til å gjøre noe spess med underholdning og greier der jeg går inn på kne. Men hva da? Finner en fin forlovelsesring til henne. Men skal jeg ha laget en til meg selv om hun sier ja? Skal hun da etterpå sette den på fingeren min som i et bryllup. Eller skal jeg ikke ha noen ring til vi blir gift?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Det er ikke alle som liker er så offentlig og staselig frieri. Mange føler seg presset til å si ja da siden forventningene er så høye og de ikke klarer å offentlig ydmyke partneren sin ved å si at de ikke enda vet om de vil gifte seg med deg. Har dere snakket om å gifte dere? Har hun sagt hun ønsker å gifte seg i fremtiden? Hvor etablerte er dere sammen? Er hun en dame som elsker å stå i spotlyset eller er hun typen som blir ubekvem av gaver( ikke som bare gis til henne men foran mange andre, som i en bursdag og alle skal følge med på) , oppmerksomhet og overraskelser (som en overraskelsesfest)? Tror heller jeg ville fridd litt mindre offentlig, ikke på restaurant med masse styr men f eks mens dere var ute å gikk kveldstur langs stranden uten barna, eller mens dere var på sightseeing i et tårn og sjansen bø seg til å gå ned på kne Ringer kjøper man på forhånd og får gjerne hjelp av venninner som tar hun med for å måle ringstørrelsen hvis dere har snakket om giftemål sammen, eller ved at du sniker til deg en av ringene hennes og tar med i butikk så de måler størrelsen. Noen butikker har også bytterett så lenge ringene ikke er custom made sånn at du kan kjøpe en standardstørrelse og hvis den ikke passer får du bytte den eller tilpasset den Uansett masse lykke til Anonymkode: e0fb9...4f8 2
Morpheus Skrevet 15. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2021 Ja, men skal jeg kjøpe med ring til meg selv? Eller er det bare den som blir fridd til som skal gå med ring til giftemålet er gjennomført?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå