AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Vi har vært sammen i mange år, og gift i mange år. Vi har tre barn, den yngste er 11. Vi er i 40 årene. Helt fra vi traff hverandre har vi hatt mindre nærhet og sex enn det jeg egentlig er vant med og tilfreds med. Han har alltid vært på denne måten, så dette er ikke noe som har skjedd ut i forholdet vårt. Jeg har lært meg å leve med dette, og det har ikke plaget meg nevneverdig. Jeg visste jo hva jeg gikk til. Vi har aldri hatt særlig mer sex enn en gang hver mnd/andre mnd. Han kan gi nusser og gi klemmer, men han liker ikke å kline. Han er ikke glad i oralsex (ikke gi og kan få) Han vil ikke prøve nye ting (jeg har kjøpt og har glede av masse leketøy) Han har en holdning som er avvisende, man føler at man presser seg på han. Hvis jeg prøver meg på noen humoristiske triks (eks sette meg skrevs over han) så bare tuller han det bort. Han blir klein og usikker Før kunne jeg prøve meg på han innimellom, og noen ganger ble jeg avvist og andre ganger ikke. Men nå kjenner jeg at det byr meg imot. Det byr meg imot å bli avvist rett og slett. Jeg er også lei av å prøve disse humoristiske triksene, jeg er ferdig med det. Han er verdens snilleste mann Han er en god far Han er tryggheten selv Han er morsom og sosial Han kan vise meg mange ganger at han elsker meg, og han kan også si det. Jeg tviler ikke på at han elsker meg og det vi har sammen. Det som plager meg er faktisk ikke det at vi har lite sex ( to mnd siden nå) Det som plager meg er at han ikke er redd jeg skal finne meg noen andre, være utro etc. Han vet godt at jeg ikke er fornøyd med det som er nå. Jeg synes det er så rart at han ikke gjør en innsats. Hvis jeg ikke hadde hatt lyst på sex, så ville jeg garantert tilfredsstilt min partner uansett. Så det er det jeg ikke skjønner, og det får meg til å tenke at jeg bare er en gammel vane som har deler utgifter med. ( vi har ett godt innholdsrikt ekteskap, så den siste der er på kanten) Jeg vet i alle fall det, at om ikke jeg hadde så sterke følelser for han så hadde jeg dratt ivei for lenge siden 1.Er det noen som har noen tips til meg??? Jeg har vurdert å få noen til å bli med å lure han, at jeg later som noen er intr feks. Men det er veldig barnslig for en kjærring på min alder, hihi... 2.En annen ting: jeg hadde sex med jenter i ungdommen, vurderer å spørre han om jeg kan få lov til det... (nei han får ikke være med) Anonymkode: c597a...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): 1.Er det noen som har noen tips til meg??? Hva med å gå ut av forholdet? Dere kan sikkert være gode venner, og han er fortsatt en god far etc, men du står fritt til å få dekket dine behov av begge kjønn. Det er også mulig at han går med på å åpne opp forholdet, så lenge han får beholde fasaden sin som heterofil familiemann. Det er utrolig at du gikk inn i dette med åpne øyne, siden du virker å være klar over hva slags bekreftelse du trenger. Trodde du at mannen skulle forandre seg? Anonymkode: 8bc51...433 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva med å gå ut av forholdet? Dere kan sikkert være gode venner, og han er fortsatt en god far etc, men du står fritt til å få dekket dine behov av begge kjønn. Det er også mulig at han går med på å åpne opp forholdet, så lenge han får beholde fasaden sin som heterofil familiemann. Det er utrolig at du gikk inn i dette med åpne øyne, siden du virker å være klar over hva slags bekreftelse du trenger. Trodde du at mannen skulle forandre seg? Anonymkode: 8bc51...433 Ja, jeg ble gravid etter kort tid (ikke planen) , så ja- det ene tok det andre og tiden går. Er ikke noe tema for meg å bryte forholdet, da tror jeg heller jeg er utro i smug. Anonymkode: c597a...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Høres ut som dere trenger en ferie bare dere to. Anonymkode: 97089...248 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Der er tre muligheter: - Han endrer seg - Du forlater han - Du senker dine forventninger PS: Utrolig at dere klarte å bli gravid så kjapt, med sex en gang annenhver-hver måned! Well done Anonymkode: e786c...b7f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Du mistet meg der det stod aldri oralsex. At han ikke liker det Hadde ikke giddet det forholdet Anonymkode: 1fb81...8f6 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er ikke noe tema for meg å bryte forholdet, da tror jeg heller jeg er utro i smug. Anonymkode: c597a...a4e Du har ingen rett til å være utro i skjul. Ingen kan tvinge deg til å være fornøyd med sex 6 g i året, men han må samtykke til at dere åpner forholdet eller så må du gå. Anonymkode: b4703...47c 1
Gjest Paramount Skrevet 13. november 2021 #8 Skrevet 13. november 2021 Dette skjønner jeg ikke. Du beskriver forholdet, og din mann, som helt ok på de fleste måter. Det eneste som plager deg er at han ikke blir sjalu? At han ikke er redd for at du er utro? AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det som plager meg er faktisk ikke det at vi har lite sex ( to mnd siden nå) Det som plager meg er at han ikke er redd jeg skal finne meg noen andre, være utro etc. Dersom du mener du mangler sex og nærhet, basert på din beskrivelse av din mann som en nokså likegyldig person ift å være intim osv, har du tidenes frikort til å finne en partner utenfor som kan gi deg litt mer spenning. Dersom du føler deg trygg på at det ikke ødelegger din holdning til forholdet, som du ønsker å ta vare på (?).
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #9 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Der er tre muligheter: - Han endrer seg - Du forlater han - Du senker dine forventninger PS: Utrolig at dere klarte å bli gravid så kjapt, med sex en gang annenhver-hver måned! Well done Anonymkode: e786c...b7f Det holder med én gang vettu. Man blir ikke mer gravid av to. Anonymkode: 8b87c...f33
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #10 Skrevet 13. november 2021 Han har mistet lysten på sex fordi sex i forhold blir kjedelig ganske fort. Så han har slått seg til ro med det faktum at sexlivet hans er over, og over tid blir det til at man bare skygger unna sex. Det jeg lurer på her er jo hvorfor du ikke bare knuller andre menn for sexen sin del? Når du sier at han ikke hadde brydd seg om det. Problem solved! Anonymkode: 72b6e...a97
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #11 Skrevet 13. november 2021 Hvis det er uaktuelt for deg å avslutte skjønner jeg ikke hva du maser om. Ingen normale, oppegående menn er interessert i et åpent forhold, og det vet du selvsagt. Og utroskap er for nedrige folk uten karakter og ryggrad; en kategori jeg antar at du ikke tilhører. Anonymkode: 4cb49...bdf
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #12 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Der er tre muligheter: - Han endrer seg - Du forlater han - Du senker dine forventninger PS: Utrolig at dere klarte å bli gravid så kjapt, med sex en gang annenhver-hver måned! Well done Anonymkode: e786c...b7f hehe, ja det er sant. Men den gangen som var første gang, ja da var vi ikke sammen og jeg hadde ikke prevensjon😁(han visste om det) så den satt på første skudd Anonymkode: c597a...a4e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #13 Skrevet 13. november 2021 Paramount skrev (2 timer siden): Dette skjønner jeg ikke. Du beskriver forholdet, og din mann, som helt ok på de fleste måter. Det eneste som plager deg er at han ikke blir sjalu? At han ikke er redd for at du er utro? Dersom du mener du mangler sex og nærhet, basert på din beskrivelse av din mann som en nokså likegyldig person ift å være intim osv, har du tidenes frikort til å finne en partner utenfor som kan gi deg litt mer spenning. Dersom du føler deg trygg på at det ikke ødelegger din holdning til forholdet, som du ønsker å ta vare på (?). hm, ja jeg ønsker ikke bryte. jeg elsker han, og har fremdeles masse gode følelser for han. Jeg har jo lyst på han også, er så jævlig irriterende. Da jeg traff han kom jeg fra ett forhold der det var for mye sex etter min smak. Jeg kunne ikke dusje i fred engang, uten at han skulle klå. Så da jeg møtte denne mannen var det utrolig deilig i begynnelsen. NÅR vi har sex er det digg. Dette frikortet, må man be om det synes du🙄 Anonymkode: c597a...a4e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #14 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har mistet lysten på sex fordi sex i forhold blir kjedelig ganske fort. Så han har slått seg til ro med det faktum at sexlivet hans er over, og over tid blir det til at man bare skygger unna sex. Det jeg lurer på her er jo hvorfor du ikke bare knuller andre menn for sexen sin del? Når du sier at han ikke hadde brydd seg om det. Problem solved! Anonymkode: 72b6e...a97 Tror absolutt han hadde brydd seg om det. Jeg tror faktisk aldri han hadde godtatt det. Da hadde han nok heller gått fra meg. Anonymkode: c597a...a4e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #15 Skrevet 13. november 2021 Hvorfor er sex egentlig så viktig? Det finnes så mye mer i et forhold.... Anonymkode: cf326...5b2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #16 Skrevet 13. november 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er sex egentlig så viktig? Det finnes så mye mer i et forhold.... Anonymkode: cf326...5b2 Vil snu på det. Parforholdet er det eneste stedet man har sex (grovt sagt). Så om sexen ikke fungerer, så er det ikke bare å få det et annet sted. Anonymkode: e786c...b7f 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #17 Skrevet 13. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er sex egentlig så viktig? Det finnes så mye mer i et forhold.... Anonymkode: cf326...5b2 Hva da? Og ikke kom med alt det her skvipet med nærhet og blablabla. Hva er det du får i et forhold du ikke kan få av gode venner og en haug med tilfeldige deilige sexpartnere? Jeg venter i spenning. Anonymkode: 72b6e...a97
Antiviruset Skrevet 13. november 2021 #18 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva da? Og ikke kom med alt det her skvipet med nærhet og blablabla. Hva er det du får i et forhold du ikke kan få av gode venner og en haug med tilfeldige deilige sexpartnere? Jeg venter i spenning. Anonymkode: 72b6e...a97 Det viktigste er tryggheten man har som par! Når man elsker hverandre og stiller opp for hverandre hele tiden. Blir du syk er han der for deg, og motsatt. Tar vare på familien og barna. Det er en trygghet mange sliter stort med å oppgi, selv etter utroskap. Det får du aldri av disse vennene dine og i alle fall ikke av de deilige sexpartnerne dine. Bare prøv så skal du se. Når det er sagt fatter jeg ikke at TS sin mann ikke tar vare på henne seksuelt. Det er en mega tabbe av han som sliter forholdet deres i stykker over tid.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #19 Skrevet 13. november 2021 Han sliter med selvtilitten. Hvis ikke er han asexuell. Eller homo. Anonymkode: 8c6ae...f49
Gjest Acer Skrevet 13. november 2021 #20 Skrevet 13. november 2021 Dere er eit par på 40 år, og har vert saman i mange år, og gift i mange år, og har omsider fått 3 barn, og den yngste er 11. Du omtaler din bedre halvdel i positive ordlag, og gjir han følgende skussmål : Han er verdens snilleste mann Han er en god far Han er tryggheten selv Han er morsom og sosial Han kan vise meg mange ganger at han elsker meg, og han kan også si det. Jeg tviler ikke på at han elsker meg og det vi har sammen. Det som plager deg er at han ikke er redd du skal finne meg noen andre, og være utro etc. Dette er vel eit bevis på at din bedre halvdel ivertfall ikkje er sjalu, men føler det er noe som mangler. Forutsatt at det yngste barnet på 11 vart født innenfor ekteskapet så har dere troleg vert gift i over 10 år, og kanskje var du omlag 20+ når dere fekk deres førstfødte barn. Dere har med andre ord vert saman omlag 15-20 år. Dere var begge enda ungdomer da dere blei kjærester, og fekk foreldreansvar / omsorgsansvar for barn. Dere er nå komt i inni den tradisjonelle midtlivskrisen, og det kan reises spørsmål om dere har fått muligheter å pleie kjæreste- forholdet ved siden av det å ha foreldreansvaret. Har dere hatt noen nære venner, familiemedl. etc. underveis som har kunnet avlaste dere. Har dere hatt noen felles fritidsintrs. sosiale arangemanger som dere tar del i fellesskap. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå