Gå til innhold

Noen foreldre som har kuttet ned på jobben? (FIRE)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Mannen og jeg vurderer å mer eller mindre slutte å jobbe for å kunne tilbringe tid med barna og hverandre. Vi har jobbet mye og spart mye. Vi kommer nok til å jobbe frivillig eller litt på sida, jeg holder på med en bok for eksempel. 

Noen andre som har gjort dette? Noen utfordringer?

Anonymkode: a4382...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ønske jeg var deg, og hadde mulighet til det økonomisk. For en drøm! 

Anonymkode: f8d0a...f7e

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Skulle ønske jeg var deg, og hadde mulighet til det økonomisk. For en drøm! 

Anonymkode: f8d0a...f7e

Takk 😊 Vi håper det går bra. Vi er eldre foreldre og har jobbet hardt og vil glede oss over tiden som foreldre. Men vi har jo jobbet hele livet og vet ikke helt hvordan denne forandringen vil bli. 

Vi har ikke snakket så mye med familie og venner om dette for har fått negative kommentarer dessverre. Så er glad for alle råd fra de som har gjort noe lignende, om så bare ett år.

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vi har ikke snakket så mye med familie og venner om dette for har fått negative kommentarer dessverre. Så er glad for alle råd fra de som har gjort noe lignende, om så bare ett år.

Ikke rart. Det er egoistisk å slutte å jobbe. Slutte å bidra. Om dere velger en slik egoistisk livsstil er det ikke noe peng å gni det i trynet på folk. De fleste av oss har måttet jobbe for pengene. Vi har måttet prioritere.

Anonymkode: 8ff79...856

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...