AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 I kveld kom stedatter hit. Hun kom ikke opp å sa hei eller noe. Jeg spør samboer «hvor er hun?» så sier han «hun er sur og hormonell. Hun sitter på rommet sitt» okei tenker jeg da. Så sier han «jeg går ned å setter meg ned å ser på tv sammen med henne» «okei» svarer jeg. Han står å ønsker at jeg skal si noe, slik at han kan få kjefte på meg. Jeg sier ingenting, å løfter på skuldrene. Siden han gang på gang behandler meg som luft og ingenting når ungen hans er jeg, så kommer jeg til å behandle de som luft, avkommet hans er 12 år. Mye mer, men jeg skriver bare det jeg føler her og nå. Mye mer historie bak som gjør at det er slik i dag. Anonymkode: 56d4c...8e9 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 12. november 2021 Javel? Hvorfor skulle du si noe på at han går for å se TV med datteren og hvorfor skulle han ønske å kjefte på deg? Dette ga ingen mening for meg. Og hva med det du skrev som betyr å behandle deg som luft skjønner jeg ikke. Ønsker du at et barn skal være mer hyggelig mot deg får du starte med å være hyggelig mot henne. Anonymkode: 83b30...6d6 92
visp Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Jeg skjønner at det er mye historikk her, men du kan ikke behandle et barn på den måten! 44
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 visp skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner at det er mye historikk her, men du kan ikke behandle et barn på den måten! Hva da? Har jeg skrevet noen plass at jeg har behandlet henne på noen måte? Nei. Anonymkode: 56d4c...8e9 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Avkommet hans? tydelig at hun ikke liker deg og kanskje har hun en god grunn til det.. Anonymkode: 52f3e...f3d 44
GammelKaktus Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 Omg, avkommet faktisk... Er dette forholdet liv laga, sånn egentlig? Du har muligens skrevet om det samme før og...virket så kjent. 34
visp Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva da? Har jeg skrevet noen plass at jeg har behandlet henne på noen måte? Nei. Anonymkode: 56d4c...8e9 Kommer til å behandle de som luft, avkommet hans. Dette er ingen god situasjon for datteren! 48
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #8 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva da? Har jeg skrevet noen plass at jeg har behandlet henne på noen måte? Nei. Anonymkode: 56d4c...8e9 Du sitter jo å forventer at en ungen skal komme å si hei til deg. Selv behandler du han som luft med å kun svare med et-ord-settninger. Anonymkode: 57d85...c59 19
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #9 Skrevet 12. november 2021 3 minutter siden, visp said: Jeg skjønner at det er mye historikk her, men du kan ikke behandle et barn på den måten! Hvordan har ts behandlet henne? Anonymkode: abd33...8bb 3
Dolce Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I kveld kom stedatter hit. Hun kom ikke opp å sa hei eller noe. Jeg spør samboer «hvor er hun?» så sier han «hun er sur og hormonell. Hun sitter på rommet sitt» okei tenker jeg da. Så sier han «jeg går ned å setter meg ned å ser på tv sammen med henne» «okei» svarer jeg. Han står å ønsker at jeg skal si noe, slik at han kan få kjefte på meg. Jeg sier ingenting, å løfter på skuldrene. Siden han gang på gang behandler meg som luft og ingenting når ungen hans er jeg, så kommer jeg til å behandle de som luft, avkommet hans er 12 år. Mye mer, men jeg skriver bare det jeg føler her og nå. Mye mer historie bak som gjør at det er slik i dag. Anonymkode: 56d4c...8e9 Du forstår at når barnet hans er der vil du alltid være nr. 2? Dette vet enhver som går inn i et forhold med en som har barn fra før. Du skal "behandle dem som luft"? Du skal altså la barnet lide for at du tydeligvis ikke har forstått konseptet med å flytte sammen med en mann som har omsorg for barn? 34
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. november 2021 #11 Skrevet 12. november 2021 Wow, du høres ut som den onde stemoren, stakkars jente som har deg til stemor.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #12 Skrevet 12. november 2021 Oj. Har du ikke kommet ut av tenårene ennå TS? Anonymkode: cb524...e88 18
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #13 Skrevet 12. november 2021 Dette minner meg sterkt om en eldre tråd om en som var sur fordi mannen ville se TV med datteren... Samme TS? Anonymkode: af61a...433 30
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #14 Skrevet 12. november 2021 Vet du hva, jeg skjønner deg så godt. Og det er faktisk ikke så verst å behandle de som luft. Anonymkode: 43bbd...d4e 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #15 Skrevet 12. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Dette minner meg sterkt om en eldre tråd om en som var sur fordi mannen ville se TV med datteren... Samme TS? Anonymkode: af61a...433 Den tråden husker jeg også. Samme TS eller samme (rare) troll? VELDIG merkelig problemstilling! Anonymkode: 83b30...6d6 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #16 Skrevet 12. november 2021 Hva trodde du ville skje når du ble sammen med en mann som har barn fra før? Han prioriterer selvsagt barnet sitt, som enhver god far ville gjort. Og hun ser på deg som en trussel, som enhver tenåring ville gjort. Her har dere snakket/tenkt for lite på hva det vil si å starte et forhold med særkullsbarn. Dere har en stor ryddejobb å gjøre, og det er de voksnes ansvar, ikke din stedatters. Anonymkode: 572a2...e73 5
visp Skrevet 12. november 2021 #17 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet du hva, jeg skjønner deg så godt. Og det er faktisk ikke så verst å behandle de som luft. Anonymkode: 43bbd...d4e Men hvorfor ikke heller trekke seg ut av relasjonen? Det er jo ingen som vinner på å ha det på den måten og de største taperne er ungene. Jeg er veldig sikker på at de kjenner godt at de ikke er velkomne. 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #18 Skrevet 12. november 2021 Athena79 skrev (4 minutter siden): Wow, du høres ut som den onde stemoren, stakkars jente som har deg til stemor. Veldig lite konstruktivt svar. Hva med å bidra med noe som hjelper TS i tråden? Anonymkode: 572a2...e73 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. november 2021 #19 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig lite konstruktivt svar. Hva med å bidra med noe som hjelper TS i tråden? Anonymkode: 572a2...e73 Det kan jeg godt, TS burde gjøre det slutt med denne mannen og heller finne seg en som ikke har barn fra før.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #20 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Veldig lite konstruktivt svar. Hva med å bidra med noe som hjelper TS i tråden? Anonymkode: 572a2...e73 Dersom det er samme TS som fra den andre tråden, er det beste og eneste rådet: Flytt ut. Anonymkode: af61a...433 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå