AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Har fått feil lønn et par av månedene jeg har jobbet i jobben min.. Er «bare» 2 og 3 måneder siden jeg fikk disse lønnsslippene så er ikke for sent å si ifra. Oppdaget det ikke før for et par uker siden og har fortsatt ikke sagt ifra. Er snakk om at det står ca 20 timer for lite den ene måneden og 10 den andre.. Dette skjedde to måneder på rad også så syns det er veldig rart.. Den forrige måneden var alt som det skulle. Virker nesten som det er gjort med vilje. Skjønner ikke helt hvordan man klarer å fjerne 20 og 10 timer.. Noen som har opplevd det samme? Må jo bare si ifra selvfølgelig men vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem.. Anonymkode: 09226...848
petterm Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Du må spørre sjefen hvor det har blitt av timene!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Du får høre med de som har med lønn å gjøre Anonymkode: da4eb...2e5
ajarRun Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Feil skjer hele tiden. Bare si ifra så fikser de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå