AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 En liten utblåsning... Jenta mi har vært hjemme fra bhg i to uker. Jeg skulle egentlig sende henne dit i går, men hun ville ikke og jeg tenkte at siden hun har restsymptomer og det blåser, vil jeg nødig sende henne og de skal glemme å ta på henne hals og etc. Vi droppet det. Idag ville hun så gjerne, men lillebror på 8 mnd målte 38 i feber bare sånn plutselig idag. Jeg ville ikke ta ham med ut eller gjøre noe som kunne gjøre ting verre for ham. Jeg forklarte jenta mi at vi bør bli inne idag, fordi lillebror er blitt syk også. Hvis hun vil ut, kan hun vente til pappa kommer hjem så kan vi gå ut og leke mens pappa er inne med lillebror. Plutselig kommer hun til meg og sier hun fryser. Hun vil varme seg og setter seg inntil meg. Jeg kjenner hun er varm. Hun sier hun er trøtt og vil sove. Jeg tenker at hun er dårlig form, så hun legger seg på sofaen og sover i to timer. Hun våkner med feber. Begge to har sovet om hverandre idag. På et tidspunkt målte jenta mi 40 i feber.. Noen dager skulle jeg ønske jeg kunne klone meg selv. Være hos dem begge samtidig. Storesøster sover ganske urolig, så det er litt skummelt å ha dem begge i storsenga enda mtp babyen, men i natt, hvis jeg ligger i midten, kan det hende at jeg får gitt dem mammakos samtidig.. Der er så mye sykdom i landet nå, og jeg vet at det sitter mange mødre som er bekymret for barna sine, ingen liker at de blir syke. Det er helt forferdelig, stakkars små ❤️ La oss sende positive vibber til hverandre, så kan vi bli friske til skøytedager i desember. Anonymkode: 5f425...982 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå