Gå til innhold

Skal til samme by som eksen befinner seg i imorgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reiser imorgen inn til byen der esken min som jeg har holdt på med av og på i 5 år holder til. Jeg skal på fest og er livredd for at jeg skal kontakte ho i fylla. Vi har mye usagt mellom oss og jeg følte aldri at vi fikk closure...
Ho har allerede funnet seg ny type, det gjør så utrolig vondt...

Anonymkode: a10b0...94f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg igjen mobil eller slå den av. Fokuser på festen og ha det gøy. Det er en eks, og det er det en grunn til. Du har absolutt ingenting med å kontakte henne som er i et nytt forhold. Du har din side av saken og føler mye er usagt, det betyr ikke at hun føler det slik. 

Fest og ha det gøy,  og null kontakt. Da slipper du å våkne med fylleangst fra helvette! 

Anonymkode: a2ef2...cd4

Skrevet

Kan du ikke bare slette henne fra snap/Facebook/slette mobilnr hennes så blir det iallefall uke LETT å kontakte henne når du er dritings og har nedsatt fornuft og vurderingsevne?

Skrevet

Slett nr hennes og allier deg med en kompis du kan være fortrolig med, som holder telefonen din som gissel helt til du er edru igjen, og er med deg hele dagen derpå når du er fyllesjuk og deppa og blir fristet til å sende hun melding sånn at han får passet på at du ikke kontakter henne samme hvor mye du vil eller prøver å overtale han om at han skal la deg gjøre det! 

Anonymkode: e27d3...a94

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...