Gå til innhold

Hvorfor trigges jeg og blir lysten av det spesielle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det da eg skjlnner st jeg ikke er heelt ung lengre. Jeg har faktisk en stefetter som jeg har kjent i 10-15år. Plutselig ble vi single begge to og fikk tilfeldig kontakt på et nettsted... Hvorfor jeg er så giret på han vet jeg ikke, han er jo en kjekkas, men ikke en jeg hadde forestilt meg.

Det er noe med at det er litt uvanlig som gjør at jeg vil møte han. Han ba meg ut.. Bør jeg ha dårlig samvittighet for dette? Blir det ekstra pirrende for han også? At ikke nødvendigvis det er utseendet.... Jeg er lei av å sikle etter han som ser kjekkest og deiligst ut, deg trigger meg ikke på samme måte som dette. Noen som kjenner SEC igjen? Og er dette vare enkelt? Jeg trenger svar....og råd... Den forrige tråden ble slettet pga feil emne så tok det under seksualitet! 

Anonymkode: c3196...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det da eg skjlnner st jeg ikke er heelt ung lengre. Jeg har faktisk en stefetter som jeg har kjent i 10-15år. Plutselig ble vi single begge to og fikk tilfeldig kontakt på et nettsted... Hvorfor jeg er så giret på han vet jeg ikke, han er jo en kjekkas, men ikke en jeg hadde forestilt meg.

Det er noe med at det er litt uvanlig som gjør at jeg vil møte han. Han ba meg ut.. Bør jeg ha dårlig samvittighet for dette? Blir det ekstra pirrende for han også? At ikke nødvendigvis det er utseendet.... Jeg er lei av å sikle etter han som ser kjekkest og deiligst ut, deg trigger meg ikke på samme måte som dette. Noen som kjenner SEC igjen? Og er dette vare enkelt? Jeg trenger svar....og råd... Den forrige tråden ble slettet pga feil emne så tok det under seksualitet! 

Sorry de få stavelse🤬🤬 mob min tar over. 

Skrevet

Jeg tviler på at en stefetter som vil møtes for å bli kjent med stefamilien sin mener en date... Herregud.. 

Anonymkode: 88972...01a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Jeg tviler på at en stefetter som vil møtes for å bli kjent med stefamilien sin mener en date... Herregud.. 

Hva da mener du? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å bli bedt ut er en date. Hvor mye man legger i det er noe annet, ts. 

• Liker 1
Skrevet

Typisk det der

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 22.42):

Hva da mener du? 

Å ville bli kjent med familiemedlemmene sine betyr da ikke at man er romantisk interessert! Herregud! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Å ville bli kjent med familiemedlemmene sine betyr da ikke at man er romantisk interessert! Herregud! 

Eh, han skryter av meg og mitt utseende. Er ikke så naiv å tro at det ikke kommer til å skje noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...