Gjest vimse Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Det er så masse rart her inne at jeg fant ut jeg skulle spør om noe jeg også Jeg og min samboer har vært sammen i 11 år, i går faktisk Og jeg hadde jo egentlig bare forventet å i alle fall få en kommentar om at det var elleve år da, han er ingen blomstermann, for å si det sånn Men det skjedde liksom ikke noe... Blei litt lei meg jeg... Jeg har selv alltid pleid å finne på noe til han, noe han trengte eller ønsket seg eller noe. Er det bare meg som er en håpløs romantiker, eller er det ikke slik lenger at man får en oppmerksomhet for en egentlig ikke så veldig høytidelig merkedag... Men for meg er den viktig allikevel...
Gjest lumina Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 11 år er en merkedag ja. Og i likhet med deg ville jeg nok ha forventet en kommentar. Min kjære har sålangt vært flink å huske på spesielle dager. Men en av eksene mine måtte jeg minne på bursdagen min. Tror menn flest bare er forskjellig fra kvinner på det viset. De husker bare ikke slike dager, for det ikke er så viktig for dem at på den og den dagen er det så og så mange år siden. Tror ikke det betyr at han er mindre glad i deg. Menn er enklere .. De ser på dagen i dag, ikke dagen for 11 år siden Du må nok bare minne ham på det neste gang, så skal du se han kommer med både kommentar og kanskje blomster!
Gjest vimse Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 joda han visste hvilken dag det var, men det er vel bare sånn at det er mer viktig for noen enn for andre... sånn er vel livet
Gjest Milah Skrevet 7. oktober 2005 #4 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg hadde blitt veldig lei meg hvis jeg ikke fikk en liten oppmerksomhet på årsdagen vår.. Trenger ikke være noe han har kjøpt en gang, men bare en klem og et gratulerer med dagen er nok!
Arkana Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg synes det er koselig med slike oppmerksomheter, men det trenger ikke være blomster (faktisk foretrekker jeg egentlig hva som helst annet enn blomster). Samboeren min er flink med oppmerksomheter, både til spesielle anledninger og i hverdagen. Det kan være alt fra at han kjøper favorittsjokoladen min på veien hjem, spanderer middag på restaurant, til en herlig fotmassasje. Men jeg synes ikke man skal tvinge fram oppmerksomheter. Jeg ville i allefall ikke syntes det var koselig å få noe jeg visste han gav meg bare fordi jeg hadde mast og ikke fordi han tenkte på det selv. Menn, og kvinner også selvsagt, er forskjellige. At han ikke kjøper noe til deg, betyr ikke at han ikke vet at dagen er spesiell for deg. Man kan vise at man bryr seg på mange ulike måter.
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Ciao bella! Mamma mia! Hadde du vært min senorita, hadde jeg gitt deg et dusin roser - En for hvert år vi skulle være sammen! Altså 11 år og et år til!
Belit Skrevet 8. oktober 2005 #8 Skrevet 8. oktober 2005 Årsdagen for at vi ble sammen markerer ikke vi, men mannen min husker på bryllupsdagen. Han kommer aldri aldri med blomster, men vi gjør alltid noe ekstra sammen den dagen og bruker tid og ro på å snakke sammen om hvor heldige vi har vært som fikk hverandre. Det vanker aldri bamser, konfekt eller blomster her i huset, men jeg får mye oppmerksomhet i andre former som lar meg vite at jeg betyr mye for min mann og at han ville valgt meg om igjen når som helst. Det er jeg glad for.
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #9 Skrevet 8. oktober 2005 Årsdagen for at vi ble sammen markerer ikke vi, men mannen min husker på bryllupsdagen. Han kommer aldri aldri med blomster, men vi gjør alltid noe ekstra sammen den dagen og bruker tid og ro på å snakke sammen om hvor heldige vi har vært som fikk hverandre. Det vanker aldri bamser, konfekt eller blomster her i huset, men jeg får mye oppmerksomhet i andre former som lar meg vite at jeg betyr mye for min mann og at han ville valgt meg om igjen når som helst. Det er jeg glad for. ← Nå tror jeg trådstarter ble glad
Gjest vimse Skrevet 8. oktober 2005 #10 Skrevet 8. oktober 2005 Nå tror jeg trådstarter ble glad ← He he he Vel, vel, jeg fikk i alle fall svar på hva andre mener
Gjest LoisLane Skrevet 8. oktober 2005 #11 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg tilhører også dem som gjerne kunne ønske seg blomster og oppmerksomhet på merkedager. De betyr noe for meg, og derfor markerer jeg dem. jeg gir ham gjerne blomster eller ber ham med ut, og det tror jeg da han setter pris på. jeg har brukt nok tid på å være frustert over manglende gaver o.l. - det gidder jeg ikke mer. Han har så mange andre gode sider at jeg bruker energien min på andre områder.
Arielle Skrevet 10. oktober 2005 #12 Skrevet 10. oktober 2005 Det er ikke sikkert at akkurat denne gesten er noe viktig for ham, og dermed ser kanskje ikke han at dette er noe som er viktig for deg. Det hjelper å snakke om det og fortelle ham at dette er noe som er viktig for deg. det er ikke alltid menn skjønner sånt Jeg og min mann pleier å planlegge å gjøre noe fint sammen på merkedagen vår. Av og til får jeg blomster, av og til ikke. For meg er det viktigere at vi tilbringer tid sammen og har en dag vi kan kose oss litt ekstra. jeg forventer ikke at han skal kjøpe blomster til meg/gi meg oppmerksomhet på dagen, men at jeg ikke skal gjøre det for ham. Sa du noe til mannen din på denne dagen? Hvis ikke, så kan det jo hende at han tenker akkurat det samme som deg
Gjest Gjesta Skrevet 11. oktober 2005 #13 Skrevet 11. oktober 2005 Ciao bella! Mamma mia! Hadde du vært min senorita, hadde jeg gitt deg et dusin roser - En for hvert år vi skulle være sammen! Altså 11 år og et år til! ← :grine2: ... men det heter signorina på italiensk...
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2005 #14 Skrevet 11. oktober 2005 Mannen er jo international og blander gjerne flere språk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå