Gå til innhold

Kjæresten min er en j... gris..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2 år, med et opphold på ca 4 mnd der det var slutt.  Grunnen til at det var slutt en stund var fordi han hadde to kolleger han hadde en veldig seksuell og flørtete tone med. Hun ene ble faset ut til fordel for hun andre da hun andre begynte å jobbe der. Det gikk i å gi hverandre komplimenter for kroppen og utseende, blotte mag og ta på hverandre, veldig seksuell humor (alt er "koffert", kalte hverandre babe og baby, mye meldinger og snap med hjerter, savner deg, gleder meg til å jobbe med deg i morgen, jobb er ikke det samme uten deg ect. Hun har forøvrig sluttet i jobben for en god stund siden mens det var slutt mellom oss pga henne. Men, mens  det var slutt i 4 mnd lå han også med ny vikar.

Han jobber i barnehage, og jeg har fått vite at han og hans to mannlige kolleger snakker om mødrene som henter barna i barnehagen.. Hvem som er den diggeste mammaene, kommenterer kropp og utseende, jeg hadde pult henne ect. Han er i 30 årene,.faktisk.. Jeg synes det er helt sykt kvalmt at han oppfører seg sånn på jobb. Jeg har tatt han i å ha en flørtete tone med ped.leder på sin avdeling også nå, i over et år har de hatt en flørtete tone. Sender hjerter og  😘 skriver at de savner hverandre når de ikke jobber sammen. Kaller hverandre babe. Når han har vært syk har hun ringt han omtrent daglig bare for å snakke om ingenting eller klage på en kollega de misliker i felleskap. Han sier han ikke lenger ønsker å ha slike relasjoner med kolleger og vi jobber med å komme oss over dette, men jeg synes dette er så langt over streken og sliter ekstremt med å være komfortabel med at han jobber der nå, både mtp mødrene han tydeligvis sikler på og de kollegene han har hatt en tone med. 

Anonymkode: 5b741...aa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett ord: ÆSJ

Anonymkode: 4bc31...113

• Liker 25
Skrevet

Fysj... han gidder du å være sammen med??

• Liker 25
Skrevet

Han er jo utro 

• Liker 21
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ekskjæresten mene du vel? 

Dette blir for drøyt, til og med for meg🙄 

Skrevet

Jeg jobber i barnehage selv og ærlig talt, oppfører folk seg slik på jobb sammen med barna?! 😱 Så utrolig kvalmt og upassende! 
Upassende også i forhold til at han har kjæreste. 

Anonymkode: ad673...19a

• Liker 26
Skrevet

Er dette som kalles "micro-cheating". 
Er han usikker på seg selv? Kan virke som han har umoralskt stort bekreftelsesbehov. Han må jobbe med seg selv. Forstå at slik han holder på, så fremstår han som ett dårlig menneske. En mann av lav standard.

Anonymkode: 9fced...2e9

• Liker 2
Skrevet

Får en type, han høres utrolig umoden ut. Dette hadde jeg aldri funnet meg i.

Anonymkode: 4a414...b0e

• Liker 7
Skrevet

Jeg hadde ikke klart å være sammen med en sånn avskyelig type. Og det virker som ikke du klarer heller...

Anonymkode: f17f3...292

• Liker 7
Skrevet

Tipper du kan finne noen bedre enn han der, TS.

Anonymkode: cc537...995

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du i det hele tatt gidder å opprette denne tråden, langt mindre fortsette å være med han. Din energi burde gå til å forlate han, pleie deg selv og komme deg videre.

Ikke gjør deg selv så liten. Bare gå. 

• Liker 7
Skrevet

Fy faen! Kvitt deg med den jævla fjotten, du fortjener SÅÅÅÅ mye bedre! 

• Liker 5
Skrevet

Menn som oppfører seg på den måten der kommer ALDRI til å forandre seg. 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tipper du kan finne noen bedre enn han der, TS.

Anonymkode: cc537...995

Hvor? De fleste menn er jo sånn dsv. 

Anonymkode: 20f53...326

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som en 13-åring. 

Anonymkode: c0679...38b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvor? De fleste menn er jo sånn dsv. 

Anonymkode: 20f53...326

Nei, de fleste menn er virkelig ikke slik. 

• Liker 9
Skrevet

Ut i fra den infoen du skriver om mannen din vil nok omtrent ALLE rope "LØP!!". Og du kommer kanskje til å føle at du fremstilte han urettferdig og ha ønske om å forsvare han. 

Det du har skrevet om han er jo hans negative side. Og den er svært negativ dessverre. Det du nå må gjøre er å finne ut om hans positive sider veier opp for hans negative. 

Du ble sammen med ham igjen. Hvorfor? Du må nok innstille deg på at han ikke kommer til å forandre seg nevneverdig. Folk som har behovfor oppmerksomhet og bekreftelse fra flere enn partner slutter ikke bare å ha det behovet. Er dette da noe du kan leve med? Det er det kun du som vet. 

Anonymkode: 8e11a...1c1

• Liker 1
Skrevet

Det med mammaene kan være rimelig typisk manneprat, kommer litt ann på hvor mye tid det tar. Hvis det er en kommentar her og der så er det ikke noe rart, men hvis de står og sikler og diskuterer det i 30 min hver dag så blir det rimelig weird.

Angående det med de andre kvinnene der så høres det rimelig ut som han er serie-utro vil jeg si, eller i hvertfall at han har lyst til å være det. Hvorvidt han faktisk får snøret i bånn kan ikke jeg fortelle deg 😄

• Liker 2
Skrevet

Morsomt hvordan kvinner syns denne mannen er drøy. De skulle bare visst hva det snakkes om når mennene møtes på fotball kvelder eller på golfbanen osv.😂 

Anonymkode: f6561...555

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...