AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Tror jeg dør her! Andre som vil dele sine erfaringer? Jeg vet jo rasjonelt at det mest sannsynlig går over med tiden, men det føles ikke sånn nå når jeg står midt oppi det. Er kun 4 dager siden bruddet. I tillegg var det jeg som gjorde det slutt, men det var fordi vi har strevd veldig i lang tid. Vi er for ulike og klarte ikke å løse utfordringene vi hadde. Vi har begge i tillegg en del vond baggasje fra fortiden kort fortalt. Begge var utslitte og nedbrutt av å prøve, men likevel savner jeg han intenst. Gråter til det ikke går mer og smerten er uutholdelig. Huff😒 Anonymkode: aeb6e...1d7
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Det er pyton og det vil være pyton en stund, men det går over. 💕 Anonymkode: 459fc...3a8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Sitter for tiden i samme båt. Jeg og eksen min har nå gjort det helt slutt etter 5 år av og på. Jeg føler jeg ennå har en del ting å si til ho, men ho nekter å la meg få sagt det. I tilegg har ho funnet seg en ny type... Det gjør utrolig vondt, men jeg vet at tid leger alle sår... Anonymkode: 4bf10...870
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Enig i at kjærlighetssorg er noe dritt, ja! Har hatt det i rundt 20 år. Anonymkode: 452cc...5a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå