Gå til innhold

Noen som har betalt andre for å skrive bacheloroppgave for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble du tatt? Hva betale du? Hvilken karakter fikk du? Lurer på hvor vanlig dette er...

Anonymkode: 62a2a...539

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar denne anonymt, for jeg skammer meg endel for det… Jeg har skrevet master for en annen. Vi kom i kontakt gjennom Finn, og jeg transkriberte endel for henne tidligere i utdanningen. 2 år senere tok hun kontakt fordi hun skulle skrive master, men var gravid og hadde et meget komplisert svangerskap. Hun var godt i gang, men etter hvert som formen ikke strakk til så innså hun at hun ikke  fikk det til. Vi delte bøkene mellom oss, og jobbet med ulike deler på hver vår kant. Snakket mye i telefonen og delte dokumenter. Jeg fikk 20 000 først, så 60 000 da vi var ferdige. Jeg synes det var utrolig spennende og lærerikt, har ikke mer enn ungdomsskolen selv, så det var moro. Jeg ville aldri gjort det i en annen situasjon for noen som skulle lure seg unna. Hun jobbet hardt, men ting skjedde i livet som gjorde at hun ikke fikset alt alene. 

Anonymkode: 62848...c97

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tar denne anonymt, for jeg skammer meg endel for det… Jeg har skrevet master for en annen. Vi kom i kontakt gjennom Finn, og jeg transkriberte endel for henne tidligere i utdanningen. 2 år senere tok hun kontakt fordi hun skulle skrive master, men var gravid og hadde et meget komplisert svangerskap. Hun var godt i gang, men etter hvert som formen ikke strakk til så innså hun at hun ikke  fikk det til. Vi delte bøkene mellom oss, og jobbet med ulike deler på hver vår kant. Snakket mye i telefonen og delte dokumenter. Jeg fikk 20 000 først, så 60 000 da vi var ferdige. Jeg synes det var utrolig spennende og lærerikt, har ikke mer enn ungdomsskolen selv, så det var moro. Jeg ville aldri gjort det i en annen situasjon for noen som skulle lure seg unna. Hun jobbet hardt, men ting skjedde i livet som gjorde at hun ikke fikset alt alene. 

Det tror jeg absolutt ingenting på. At noen med kun ungdomsskole rent faktisk kan bidra med noe annet enn transkribering og korrekturlesing er ren fantasi. Dersom hun faktisk besto må det ha vært et "enkelt" studium og en elendig karakter. Sier jeg dette for å være ekkel? Nei, men man må faktisk lese i 4 jævla år før man påbegynner masteroppgaven. Du mangler både 3 år med videregående opplæring + de 4 årene på studiet. Skrøna di holder ikke vann...

Anonymkode: 33770...3a0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg absolutt ingenting på. At noen med kun ungdomsskole rent faktisk kan bidra med noe annet enn transkribering og korrekturlesing er ren fantasi. Dersom hun faktisk besto må det ha vært et "enkelt" studium og en elendig karakter. Sier jeg dette for å være ekkel? Nei, men man må faktisk lese i 4 jævla år før man påbegynner masteroppgaven. Du mangler både 3 år med videregående opplæring + de 4 årene på studiet. Skrøna di holder ikke vann...

Enig, min master kunne ingen tatt med bare ungdomsskolen.. 

Anonymkode: 43d08...2e9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig, min master kunne ingen tatt med bare ungdomsskolen.. 

Anonymkode: 43d08...2e9

Jeg skrev en kritisk diskursanalyse med utgangspunkt i en post-strukturalistisk forståelse av språket. Målet for oppgaven var å avdekke hvordan språket ble brukt for å skape og opprettholde maktstrukturer og hegemoni i rikspolitikken innenfor et gitt tidsrom.

Man kan fortelle meg mange skrøner, men at en med kun ungdomsskole kunne skrevet oppgaven for meg "tar kaka"... 

• Liker 2
Skrevet

La meg tilføye: i mine oppgave var det 11 sider med referanser som ungdomsskole"eleven" måtte ha hatt kjennskap til for å kunne skrive oppgaven for meg. Tviler sterkt på at ungdomsskolen har endret pensumet så mye siden jeg gikk der (selv med kunnskapsløftet og alt det der...).

• Liker 3
Skrevet (endret)

Du må da kunne skrive bacheloroppgaven din selv. Ellers, hvorfor studerer du da? Du får gjøre som alle oss andre, men du kan jo få hjelp og innspill til bacheloroppgaven, selvfølgelig.

Endret av Mariell1995
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

har ikke mer enn ungdomsskolen selv, 

Dersom du hadde utelatt akkurat denne bisetningen kunne innlegget ditt faktisk vært troverdig. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...