Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal gjøre... Fant akkuratt ut at samboeren min har filmet meg i dusjen og på soverommet uten at jeg visste det. Det føles så ubehagelig og ekkelt. Kvir meg nå for å kle av meg i mitt eget hus! For noen måneder siden spurte eg han rett ut om han hadde filmet meg. Og han sa da nei... Så fant eg opptak nå likevell. Jeg kan aldri stole på han igjen. Vi har to barn ilag så det er ikke bare å pakke baggen å reise. Selv om det egentlig er det eg vil. Hater han for det han har gjort! Og hater han for at han har ødelagt familien vår!! 

Hva skal jeg gjøre? Han vet at jeg har funne det ut.... Er det han som har problem eller burde ikke dette være så "big deal" for meg. 

Anonymkode: acd00...87f

• Liker 3
Skrevet

Anmeld :) 

Anonymkode: 94b0e...933

• Liker 24
Skrevet

Definitivt big deal! Sjukt å gjøre, det hadde gjort så jeg aldri hadde stolt på ham igjen. Unnskyld meg, men det er ingen som tror at det der er greit, han vet hva han har gjort. 100% ugreit

• Liker 15
Skrevet

Hadde han rigga opp et sjult kamera eller filma han med mobilen? Og hva var hensikten?

Jeg har av og til behov for å filme ting, og tenker ikke alltid nøye nok over det. Det er nok jeg har skjerpa meg på i det siste (er kvinne btw) Er ikke for deling men bare for egen del. Men som sagt kommer an på hvor utspekulert dette er. 

Anonymkode: d4252...a23

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan forstå du er sint. Hadde blitt helt mannevond selv! Filmer han fordi det er en kink, eller fordi han vil overvåke deg? 

Vil også si jeg er bekymret dersom han har hatt kamera på badet deres på konstant, i forhold til at du skriver dere har barn. Det er veldig spesielt, og jeg hadde nok vurdert å reise selv. 

Anonymkode: 0b0d7...cfc

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde han rigga opp et sjult kamera eller filma han med mobilen? Og hva var hensikten?

Jeg har av og til behov for å filme ting, og tenker ikke alltid nøye nok over det. Det er nok jeg har skjerpa meg på i det siste (er kvinne btw) Er ikke for deling men bare for egen del. Men som sagt kommer an på hvor utspekulert dette er. 

TS

Han hadde rigga skjult kamera, brukt mye tid. Hensikten? Ingen aning.. Det var ikke så mye sex etter fødselen til barn nr 2. Så mente vel han hadde rett på noe...  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS

Han hadde rigga skjult kamera, brukt mye tid. Hensikten? Ingen aning.. Det var ikke så mye sex etter fødselen til barn nr 2. Så mente vel han hadde rett på noe...  

Ingen aning? Det syns jeg du skal få ut av han temmelig fort. Gud vet hva hensikten hans er, jeg er medlem på et sexforum og det er veldig populært med sånne "hva synes dere om dama mi?"- tråder. Og Gud vet hva som foregår på PM, de bytter vel sikkert bilder og videoer evnt selger. 

Krev at han er ærlig!!!

Anonymkode: e46d8...641

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS

Nei han har ikke rett på det. Skjønner du synes det er ekkelt!

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg kan forstå du er sint. Hadde blitt helt mannevond selv! Filmer han fordi det er en kink, eller fordi han vil overvåke deg? 

Vil også si jeg er bekymret dersom han har hatt kamera på badet deres på konstant, i forhold til at du skriver dere har barn. Det er veldig spesielt, og jeg hadde nok vurdert å reise selv. 

Anonymkode: 0b0d7...cfc

TS

Tror det er en kink... Vet ikke. Dette framstår helt uforståelig for meg!! 

Heilt sikker på at han ikke har filma barna vore. Hadde jeg trodd det hadde jeg tatt de med meg og flytta ut i samme sekund!! Såg igjennom ganske mye og det var kun meg. Sett på til tider jeg pleier dusje. Og kamera ble sett opp og tatt ned for at jeg ikke tilfeldigvis skulle finne det

Skrevet

Det er ikke en kink å filme folk nakne uten deres samtykke, det er ulovlig. 

Anonymkode: 2724e...1a4

• Liker 18
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ingen aning? Det syns jeg du skal få ut av han temmelig fort. Gud vet hva hensikten hans er, jeg er medlem på et sexforum og det er veldig populært med sånne "hva synes dere om dama mi?"- tråder. Og Gud vet hva som foregår på PM, de bytter vel sikkert bilder og videoer evnt selger. 

Krev at han er ærlig!!!

Les dette, TS. Det kan hende at det ikke bare er din samboer som ser filmene. 

Anonymkode: ca04b...690

• Liker 8
Skrevet

Min eks gjorde også det. Han hadde mange skjulte hemmeligheter og et svært dårlig kvinnesyn. Han mente det var hans rett. Alt kom for en dag, men det var for sent…

Anonymkode: 39816...ef2

• Liker 4
Skrevet

Fy flate for en jævla drittsekk. (Det er vel første gang jeg har skrevet her inne). Ville anmeldt til politiet fortere enn svint!!

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Les dette, TS. Det kan hende at det ikke bare er din samboer som ser filmene. 

Anonymkode: ca04b...690

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Krev at han er ærlig!!!

Huff, nå ble jeg kvalm. Kan ikke se for meg at han ville gjøre noe slikt... Men der igjen kjenner jeg han jo tydeligvis ikke så godt som jeg trodde.

• Liker 3
Skrevet

Folk som gjør opptak eller filmer andre mennesker uten tillatelse er mentalt forstyrret, kom deg vekk fra denne fyren!! Hemmelig opptak er kun greit for å avsløre overgrep eller mishandling. 

Anonymkode: 1f18f...6fb

• Liker 6
Skrevet

Han har med overlegg og hensikt filmet det naken uten din viten eller samtykke.

Jeg hadde spurt meg hvilke andre grenser han synes det er greit å bryte. Og hvilke han kanskje allerede har brutt.

Dette hadde vært så grovt overtramp for min del at det hadde endt opp med brudd og anmeldelse.

• Liker 9
Gjest Smeltemann
Skrevet

Ikke bra, villa ha anmeldt han.  Du kommer vel aldri til og stole på han?

Skrevet

Nei fy flate. Dette hadde vært fullstendig dealbreaker om jeg så hadde vært påkledd på opptakene. Det er et massivt overgrep i privatlivet! Hvordan fant du det ut egentlig? Er det kamera plassert rundt eller er de borte nå?

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

TS

Tror det er en kink... Vet ikke. Dette framstår helt uforståelig for meg!! 

Heilt sikker på at han ikke har filma barna vore. Hadde jeg trodd det hadde jeg tatt de med meg og flytta ut i samme sekund!! Såg igjennom ganske mye og det var kun meg. Sett på til tider jeg pleier dusje. Og kamera ble sett opp og tatt ned for at jeg ikke tilfeldigvis skulle finne det

det der hadde jeg ikke godtatt, hadde kastet han ut å faktisk anmeldt han.

Mange med barn som ikke bor sammen, og som får det til å fungere.

Dere må gå til mekling og lage en samværs avtale som fungerer for alle parter.

Anonymkode: fcde1...b84

• Liker 2
Skrevet
Tamsi skrev (2 minutter siden):

Nei fy flate. Dette hadde vært fullstendig dealbreaker om jeg så hadde vært påkledd på opptakene. Det er et massivt overgrep i privatlivet! Hvordan fant du det ut egentlig? Er det kamera plassert rundt eller er de borte nå?

Var vekkreist med jobben i to dager. Når eg kom tilbake hadde han glemt å legge vekk minnepennen, den låg i nattbordhylla hans. Hatt litt mistanker om noe udefinerbart. Og hvem har vel brukt for minnepenn på nattbodet? ikke vanlig minnepenn, men minnepenn som du setter små minnekort inni for å kunne lese de av. Ikke noe vi bruker mye av her i huset. Så jeg kobla til minnepennen, måtte lete litt men der låg det.... 

Det er dette som er fortvilende.. vet nå ikke om jeg kan stole på at han har tatt de vekk

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...