Gjest laPistola Skrevet 23. november 2021 #261 Del Skrevet 23. november 2021 Majott skrev (16 minutter siden): Coronapass er til for å hindre nedstenging. Det er en mulighet til at bedrifter fortsatt skal kunne holde åpent, og livberge seg gjennom dette. Coronapass er ikke for å redusere smitte, men for å kunne holde samfunnet åpent. Og der de har hatt coronapass stenger de nå helt ned, så det har fungert kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
infectedsopp Skrevet 23. november 2021 #262 Del Skrevet 23. november 2021 Example skrev (19 timer siden): Teste alle hele tiden? Fullstendig urealistisk. Koronapass er et alternativ til stenging, ikke et alternativ til full åpning for alle. Konsekvensene av at fullvaksinerte smittes er mindre. De uvaksinerte må skjermes, slik at de ikke smittes over et kort tidsrom. I andre tråder har jeg skrevet at det er veldig merkelig at vaksinerte kan dra på ferie til røde og alle slags fargede land, for å så komme tilbake, slippe karantene og dra rett på jobb. Og er vaksinerte nærkontakt med smittede trenger de ikke teste seg, men det "anbefales" om det kommer symptomer. Så kommer det stadig frem mer og mer at de smittes og smitter videre, de havner til og med på sykehus. Altså det er ingen logikk bak passet i det hele tatt. Det kommer jo til å ende med nedstenging til slutt uansett med denne rare logikken når ting er som det er. Det eneste koronapasset er er et lydighetspass spør du meg for ingenting henger på greip. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 23. november 2021 #263 Del Skrevet 23. november 2021 infectedsopp skrev (1 time siden): I andre tråder har jeg skrevet at det er veldig merkelig at vaksinerte kan dra på ferie til røde og alle slags fargede land, for å så komme tilbake, slippe karantene og dra rett på jobb. Og er vaksinerte nærkontakt med smittede trenger de ikke teste seg, men det "anbefales" om det kommer symptomer. Så kommer det stadig frem mer og mer at de smittes og smitter videre, de havner til og med på sykehus. Altså det er ingen logikk bak passet i det hele tatt. Det kommer jo til å ende med nedstenging til slutt uansett med denne rare logikken når ting er som det er. Det eneste koronapasset er er et lydighetspass spør du meg for ingenting henger på greip. Vaksinerte kan smitte videre, men gjør det likevel i mindre grad enn uvaksinerte. Konsekvensene av smitte er på det jevne heller ikke like store, så det kan faktisk ikke sammenlignes. I den grad det blir nye nedstengninger så kommer de i alle fall litt senere og vil antakeligvis vare kortere enn forrige gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 23. november 2021 #264 Del Skrevet 23. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjon. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 23. november 2021 #265 Del Skrevet 23. november 2021 Majer skrev (22 timer siden): Vaksinerte gjør et tiltak for å unngå smitte- vaksine. Uvaksinerte bryr seg ikke nok så lenge de lever som alle andre. Ofte man smitter før man tar en test. Er det enten eller? Jeg går ikke ut annet enn i butikken og på jobb. Bruker munnbind, sprit og holder avstand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capt. Obvious Skrevet 23. november 2021 #266 Del Skrevet 23. november 2021 zemer skrev (4 minutter siden): Er det enten eller? Jeg går ikke ut annet enn i butikken og på jobb. Bruker munnbind, sprit og holder avstand. Vel, det gjør mange vaksinerte også. Du tar fortsatt en uforholdsmessig stor risiko som uvaksinert kontra vaksinerte med samme bevegelsesmønster. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 23. november 2021 #267 Del Skrevet 23. november 2021 Capt. Obvious skrev (1 time siden): Vel, det gjør mange vaksinerte også. Du tar fortsatt en uforholdsmessig stor risiko som uvaksinert kontra vaksinerte med samme bevegelsesmønster. Jeg har tatt mittvalg og du ditt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg