Drizzt Skrevet 25. november 2021 #41 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (På 12.11.2021 den 17.52): I do! Det kommer allerede om 10 minutter 🙂 Anonymkode: f4d4b...b90 Jeg så den i går. Jeg synes det var bra, men litt svakere enn den første. Det er normalt og på ingen måte en ulempe. Det er trist at det ikke blir flere, men også godt at mange fikk sin storyline skrevet ferdig og fikk en lykkelig ending. Jeg synes det er veldig positivt at Grim Torkild fikk en såpass stor rolle og det føltes helt naturlig. Det var også han landminneeksperten som også hadde en naturlig liten rolle. Alt i alt - kudos. P.S. Den eneste jeg ikke likte og følte var helt unødvendig var ''amerikaneren'' med skjegget. Dette trekker serien ned. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #42 Skrevet 25. november 2021 Jeg har ikke vært fan av verken sesong 1 eller 2, det blir for mye stygt språk for mer Den karakteren jeg syntes er best er Ola Halvorsen, og han er ikke mye med 🙈 Preben og Ahre-Ketil karakterene er også bra gjort, men litt kjedelig historier. Anonymkode: 35949...1e6
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #43 Skrevet 25. november 2021 Jeg tror mange her har hatt litt for høye forventninger til sesong 2. Det skal jo være lettbeint moro, ikke en komplisert serie som går så i dybden på ting 😊 Ser også flere her som ikke skjønner de ulike karakterene. For de som har fulgt litt med på Hermans Instagram og podcasten friminutt, så vil nok mange dra kjensel på flere av karakterene. Aksel Hennie har blitt tulla med i alle år, så det var jo bare et tidsspørsmål om når de kom til å dra han inn i serien. Den danske faren til Lauritzen var etter min oppfatning nok en måte å tulle med at Mikkel Niva ikke har et forhold med sin far, og at Harald Eia spilte den karakteren var nok ikke tilfeldig da han var med i Mikkels dokumentar "uten pappa". Faren til Mikkel er dansk, derav den danske dialekten. Men hvorvidt det var en bra dansk kan nok diskuteres. Tror ikke det var meningen heller 😉 Anonymkode: 1ffd5...6ff 5
AnonymBruker Skrevet 25. november 2021 #44 Skrevet 25. november 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg tror mange her har hatt litt for høye forventninger til sesong 2. Det skal jo være lettbeint moro, ikke en komplisert serie som går så i dybden på ting 😊 Ser også flere her som ikke skjønner de ulike karakterene. For de som har fulgt litt med på Hermans Instagram og podcasten friminutt, så vil nok mange dra kjensel på flere av karakterene. Aksel Hennie har blitt tulla med i alle år, så det var jo bare et tidsspørsmål om når de kom til å dra han inn i serien. Den danske faren til Lauritzen var etter min oppfatning nok en måte å tulle med at Mikkel Niva ikke har et forhold med sin far, og at Harald Eia spilte den karakteren var nok ikke tilfeldig da han var med i Mikkels dokumentar "uten pappa". Faren til Mikkel er dansk, derav den danske dialekten. Men hvorvidt det var en bra dansk kan nok diskuteres. Tror ikke det var meningen heller 😉 Anonymkode: 1ffd5...6ff Hehe, nå skrev du akkurat innlegget jeg kjente jeg trengte å skrive. Tydelig at mange ikke kjenner til internhumoren bak serien, for jeg lo mye av alle referansene. Spesielt da Tanja-Laila dro opp Ravi etter all tullingen om at Mikkel ligner på Ravi.. 😂 helt fantastisk at de dro inn Mikkels far i dette, spesielt når han ble spilt av Harald Eia. Venninna til Tanja-Laila med den rare stemmen er Hermans Hellstrøm-parodi. Og som du sier har Aksel Hennie blitt tullet mye med, men Aksel og Herman er også veldig gode venner privat. Anonymkode: bedb4...b88 4
Djækklåsst Skrevet 27. november 2021 #45 Skrevet 27. november 2021 AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.08): Jeg tror mange her har hatt litt for høye forventninger til sesong 2. Det skal jo være lettbeint moro, ikke en komplisert serie som går så i dybden på ting 😊 Anonymkode: 1ffd5...6ff Jeg hadde lave forventninger og ble ikke positivt overrasket. Sikter da til de fire første episodene, som var svake. Ikke sett resten, men det sies jo at det tar seg litt opp, så får vi se, er jo ganske korte episoder så kommer sikkert til å se dem etter hvert.
Gjest Krokanrullene Skrevet 29. november 2021 #46 Skrevet 29. november 2021 AnonymBruker skrev (På 25.11.2021 den 21.08): Jeg tror mange her har hatt litt for høye forventninger til sesong 2. Det skal jo være lettbeint moro, ikke en komplisert serie som går så i dybden på ting 😊 Ser også flere her som ikke skjønner de ulike karakterene. For de som har fulgt litt med på Hermans Instagram og podcasten friminutt, så vil nok mange dra kjensel på flere av karakterene. Aksel Hennie har blitt tulla med i alle år, så det var jo bare et tidsspørsmål om når de kom til å dra han inn i serien. Den danske faren til Lauritzen var etter min oppfatning nok en måte å tulle med at Mikkel Niva ikke har et forhold med sin far, og at Harald Eia spilte den karakteren var nok ikke tilfeldig da han var med i Mikkels dokumentar "uten pappa". Faren til Mikkel er dansk, derav den danske dialekten. Men hvorvidt det var en bra dansk kan nok diskuteres. Tror ikke det var meningen heller 😉 Anonymkode: 1ffd5...6ff Dette var spot on. Elsker førstegangstjenesten!
Drx97 Skrevet 8. april 2022 #47 Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 13.11.2021 den 0.53): Prøver virkelig å like dette programmet, men jeg syns faktisk det er lite morsomt. Syns Herman Flesvig er morsom på mange måter. Men syns ikke førstegangstjenesten er særlig bra. Men man er forskjellig. Alle kan ikke bli fornøyde. Anonymkode: 54df3...ed8 Riktig, jeg synes heller ikke førstegangstjenesten er morsom, heller dårlig humor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå