AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Del Skrevet 12. november 2021 Jeg tror det er noen bra ting i religionen som å ikke bli for arrogant og det er andre ting.. men så har du de dårlige greiene og devoteringskultur er også et problem, men det å fordømme grådighet innenfor å snylte på andre er også fordømt (så du har disse brae verdiene) men så har du også de dårlige elementene"Som at en kvinne har dominanse er ikke positivt sett på i Ibn Kathir Tafsir som jeg er uenig i" og at du kan bruke vold som siste alternativ om det skjer. Men i sunni hadither sies det at bildemakere kommer til helvete. Bare lurer på din mening om det? "Image makers" på engelsk Anonymkode: 466ea...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 12. november 2021 #2 Del Skrevet 12. november 2021 Nei de har jo tegneserier for barn. Google på nett mange tegneserier på arabisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Del Skrevet 12. november 2021 TLR skrev (11 minutter siden): Nei de har jo tegneserier for barn. Google på nett mange tegneserier på arabisk Det er veldig mye uenighet rundt det på nettet. Noen sier nei, noen sier det er greit hvis det er for å undervise osv. Veldig upraktisk egentlig. Men jeg tror mitt problem med devoteringskulturer som Katolisismen eller Sunni Islam i regjering, er at den fungerer på devoteringsaspekt. Og ikke "Arbeidskultur" som er noe Protestantismen eller Sekularismen har bygd opp til i regjering. Anonymkode: 466ea...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Del Skrevet 12. november 2021 De dypt religiøse, og de som tolker i hytt og gevær, ser på jo tegning, kunst, musikk og dans som noe grusomt syndig og negativt. Er ikke bare i islam de holder på sånn. Også innen andre religioner og religiøse retninger. Anonymkode: 58c63...f52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TLR Skrevet 12. november 2021 #5 Del Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er veldig mye uenighet rundt det på nettet. Noen sier nei, noen sier det er greit hvis det er for å undervise osv. Veldig upraktisk egentlig. Men jeg tror mitt problem med devoteringskulturer som Katolisismen eller Sunni Islam i regjering, er at den fungerer på devoteringsaspekt. Og ikke "Arbeidskultur" som er noe Protestantismen eller Sekularismen har bygd opp til i regjering. Anonymkode: 466ea...dd3 Aladin er en vanlig tegnefilm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå