Gå til innhold

Hva slags kake/kjeks syns du er best til kaffen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor kjøper du den? Gjerne legg ved bilde også. 

Selv liker jeg de browniesene som ligger i kjekshylla. Tror det er 8stk i en pakke. 

Og nå så blir det mye pepperkaker. 😆

Anonymkode: 14a3f...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er en vane jeg aldri kommer til å innføre, for da hadde det bare eskalert. Men.. om jeg kunne spise uten å overdrive må jeg si shortbread er veldig, veldig godt. Pleier å ha det med på skiturer noen ganger.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg må velge må det bli wienerbrød med vaniljekrem. Men er igrunnen ikke så glad i kaker osv.

Anonymkode: 9e501...3f7

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har aldri noe til kaffen, er ikke 80....

Skrevet
Athena79 skrev (55 minutter siden):

Har aldri noe til kaffen, er ikke 80....

Nei for du er jo bare 79år 😂 neida

• Liker 11
Skrevet

Synes ingen kjøpekaker/kjeks er gode. 

Anonymkode: 90d83...f22

Skrevet

Wienerpecan. Men det kan ikke være noe jeg gjør ofte. Med kaffe er den en veldig farlig kombinasjon. 

• Liker 4
Skrevet

Pleier å være sjokolade eller is, for kjeks og kjøpekaker er ganske kjedelig. Kake når vi har bakt

Anonymkode: 35c96...2d8

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Nei for du er jo bare 79år 😂 neida

Kanskje jeg er det, hvem vet :ler:

Skrevet

Biscotti

Anonymkode: 93ace...54b

• Liker 3
Skrevet

Holder med ei brødskive om morgenen til kaffen, og en snus eller brødskive igjen til kaffen på jobb. I selskap spiser jeg kake til, da synes jeg kremkaker eller sjokoladekaker er best.

Anonymkode: 71c0c...370

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvor kjøper du den? Gjerne legg ved bilde også. 

Selv liker jeg de browniesene som ligger i kjekshylla. Tror det er 8stk i en pakke. 

Og nå så blir det mye pepperkaker. 😆

Jeg drikker ikke kaffe, men synes det er digg med de 8 små browniesene fra ''Berthas''. Altså de du nevner. Vi har dem alltid i hus. Passer også til teen :)))

Skrevet

Å nei du gut. Her e det kun kaffi og lefse som gjeld og når gjelder det som det aldri har gjaldet før.

Anonymkode: 50a93...0e5

• Liker 5
Skrevet

Til feiring og hygge enhver kake fra Pascal, særlig den med litt chilli i. mmmm.. Til jul er det ingenting som slår sjokoladeflarn fra Berthas. Jeg dypper den til og med i kaffen 😂

Anonymkode: 28204...84e

• Liker 1
Skrevet

Havreflarn.

Anonymkode: db750...755

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Kvik lunsj dyppet i kaffe 👌 like godt som pepperkaker i te🤩

Skrevet

Vet faktisk ikke, men mye som er godt. Liker godt mandelstenger, eller en marsipanbit eller sjokolade til kaffen. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Holder med ei brødskive om morgenen til kaffen, og en snus eller brødskive igjen til kaffen på jobb. I selskap spiser jeg kake til, da synes jeg kremkaker eller sjokoladekaker er best.

Anonymkode: 71c0c...370

Hørtes ikke noe godt med snusen, hehe. Men jeg vet om ei som helte ut snusbleia i kaffen til en kollega, og rørte den inn. Men han var virkelig en dritt også, så han fortjente det nesten.

Anonymkode: 6c088...781

Skrevet

Alt med sjokolade. Gi meg god konfekt, brownie eller snickerskake så er jeg en meget lykkelig kvinne. 😍

Skrevet
Grønn Frosk skrev (22 timer siden):

Wienerpecan. Men det kan ikke være noe jeg gjør ofte. Med kaffe er den en veldig farlig kombinasjon. 

❤️❤️❤️🤤🤤

Savner den her🤣 mest pga deilig knekk på sjokoladen siden de var tynne☺️

image.png.e87c0c596e30315789a19d0d96801542.png

Anonymkode: 32f4f...295

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...