AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Hva er deres tanker rundt at uvaksinerte maser etter å holde og kysse på den nyfødte? Har noen familiemedlemmer som «ikke tror på vaksinen», og insisterer på at de skal holde den lille. Jeg er skeptisk.. Er jeg hysterisk som ikke vil la uvaksinerte holde baby? 🙊 Anonymkode: 5ee3d...fe0
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Du kan si at de isåfall må ta en covidtest først. Anonymkode: 92e30...6b9 2
GammelKaktus Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Jeg ville ikke latt hvem som helst holde baby uansett corona eller ikke. Iallfall ikke nå, rs viruset florerer jo og nå. 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Om man er fullvaksinert så kan man fortsatt være smittsom av corona. Anonymkode: 85f11...11d 3
Mnjah Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva er deres tanker rundt at uvaksinerte maser etter å holde og kysse på den nyfødte? Har noen familiemedlemmer som «ikke tror på vaksinen», og insisterer på at de skal holde den lille. Jeg er skeptisk.. Er jeg hysterisk som ikke vil la uvaksinerte holde baby? 🙊 Anonymkode: 5ee3d...fe0 Uvaksinerte er mindre risiko enn vaksinerte, for uvaksinerte merker om de er syke. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 Korona bekymrer meg lite. Alt annet av luftveisvirus gjør. Bare å åpne en nettavis. Har du noen gang i løpet av pandemien sett en overskrift med nyfødt og korona? Har du sett overskrifter om andre infeksjoner som fyller opp barneavdelingen? Så lenge de er friske er det greit for meg. Anonymkode: 61acf...e4d 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 Er vel ikke akkurat så mange babyer som har dødd av korona? Anonymkode: ce9a6...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå