Gå til innhold

Selge aksjene eller bare la de stå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite peiling på akjser, kjøpte bare litt på gøy for 1 år siden da jeg opprettet fond. Jeg har 7000 kr der og 2 av aksjene har steget en del. Bør jeg selge de nå å heller sette de over i fond siden det er snakk om så små beløp?

Anonymkode: c11dc...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke aksjer er det?

Hvis du setter pengene inn i tryggere fond så er det jo ikke dumt hvis du vil sikre deg. Men jeg vet ikke om jeg ville solgt aksjene mine. Trenger du pengene nå eller snart?

Selv har jeg aksjer som jeg skal holde på lenge, så for meg betyr det nada om det går litt opp og ned. Skal ikke selge før om ti år eller mer....

Hvis du trenger pengene nå eller snart, vil sikre deg positiv avkastning og du føler deg fornøyd med beløpet så kjør på med planen din.

Skrevet
loveli skrev (1 time siden):

Hvilke aksjer er det?

Hvis du setter pengene inn i tryggere fond så er det jo ikke dumt hvis du vil sikre deg. Men jeg vet ikke om jeg ville solgt aksjene mine. Trenger du pengene nå eller snart?

Selv har jeg aksjer som jeg skal holde på lenge, så for meg betyr det nada om det går litt opp og ned. Skal ikke selge før om ti år eller mer....

Hvis du trenger pengene nå eller snart, vil sikre deg positiv avkastning og du føler deg fornøyd med beløpet så kjør på med planen din.

Takk for svar. Neida jeg trenger ikke de pengene, så de kan bare stå bare usikker på om de ikke blir noe mer verdt👍☺️

Skrevet
loveli skrev (1 time siden):

Hvilke aksjer er det?

Screenshot_20211112_162015_com.android.chrome.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...