Gå til innhold

Erfaring med seroquel?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skal du ta både zyprexa, zonat og valium ?

Anonymkode: 91eca...64e

Vet du om det er farlig å blande seroquel med zyprexa og zonat? Fordi legen sa at det ikke var farlig å blande zonat og zyprexa, men i tilfelle det ikke funker så tenker jeg å ta seroquel. TS

Anonymkode: babbc...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zyprexa tar jeg bare Fordi jeg prøver å trappe ned. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet du om det er farlig å blande seroquel med zyprexa og zonat? Fordi legen sa at det ikke var farlig å blande zonat og zyprexa, men i tilfelle det ikke funker så tenker jeg å ta seroquel. TS

Fordi har ingen andre medisiner enn de. Får ikke noe hjelp for innleggelse eller noe, så får bare bli dårlig egentlig :( Å ta medisiner som ikke engang funker. er så kjipt. TS

Skrevet

Hater å besvime av søvnmangel som jeg har gjort flere ganger, og får ikke ordentlig hjelp. får ikke på søvnsenter, får ikke innleggelse og heller ikke medisiner som tovlon eller truxal, som jeg ikke har prøvd. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ok, ble litt bekymra for hvordan det ville bli å blande disse. Men jeg syntes ikke du skal ta seroquel også, hvis du ikke vet  om det er lurt. Tror ikke det hjelper å drive og blande masse greier. Det kan jo hende at du bare gjør det verre da, hvis det er en dårlig miks.

Syntes du skal ta de rådene du fikk her tidligere i dag, om at du må gå på medisinen en stund før du kan vurdere om det funker. Også det med den psykologen som fikk personen til å tenke annerledes.  

Kan du kanskje høre med giftinformasjonen eller noe, hvis du evt tar seroquel også? Blir helt stressa her

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2021 den 13.33):

Hvis dette fortsetter så skal jeg ringe å høre om jeg kan få zyprexa. Skal se det an i noen dager. TS

Pass opp det er spisemedisin! Aldri vært så sulten i hele mitt liv 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok, ble litt bekymra for hvordan det ville bli å blande disse. Men jeg syntes ikke du skal ta seroquel også, hvis du ikke vet  om det er lurt. Tror ikke det hjelper å drive og blande masse greier. Det kan jo hende at du bare gjør det verre da, hvis det er en dårlig miks.

Syntes du skal ta de rådene du fikk her tidligere i dag, om at du må gå på medisinen en stund før du kan vurdere om det funker. Også det med den psykologen som fikk personen til å tenke annerledes.  

Kan du kanskje høre med giftinformasjonen eller noe, hvis du evt tar seroquel også? Blir helt stressa her

Ja skal ringe å høre hvis det blir sånn at jeg skal ta seroquel. Har også oppdaget at jeg blir veldig forstoppet av seroquel🤔 ble d når jeg brukte den før å, så det er dumt. Men kan jo gå på seroquel en stund sikkert, bare at den har så mye bivirkninger og så funker den ikke. TS

Skrevet
Maestro skrev (3 minutter siden):

Pass opp det er spisemedisin! Aldri vært så sulten i hele mitt liv 

Du har rett i det, derfor jeg prøver å slutte. Men må trappe ned gradvis. Men skal slutte på den. var på 10 mg før, er på 5 mg nå og så skal jeg gå ned til 2,5 før jeg slutter helt. TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja skal ringe å høre hvis det blir sånn at jeg skal ta seroquel. Har også oppdaget at jeg blir veldig forstoppet av seroquel🤔 ble d når jeg brukte den før å, så det er dumt. Men kan jo gå på seroquel en stund sikkert, bare at den har så mye bivirkninger og så funker den ikke. TS

Bra du ringer :)  Du kan jo først prøve med zonat noen uker da, eller så lenge du hadde planlagt med legen din. Siden du vet at du får så mange bivirkninger av seroquel

Fant dette på nett nå:

https://nhi.no/psykisk-helse/kognitiv-terapi/langvarige-sovnvansker/langvarige-sovnvansker-selvhjelpskurs/

Kan hende det bare er ting du har hørt tusen ganger før, men jeg bare tenkte det kunne vært greit å sjekke ut, siden du ikke får så mye hjelp med dette her. Det er en psykolog som har det.

• Liker 1
Skrevet

Affektflathet er velogså et symptom på schizofreni?

Anonymkode: e75b9...c03

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Affektflathet er velogså et symptom på schizofreni?

Anonymkode: e75b9...c03

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har shizofreni. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er ganske sikker på at jeg ikke har shizofreni. TS

Og det er legene også. TS

Skrevet

Når det gjelder blanding av medisiner så kan du sjekke selv på https://www.interaksjoner.no/

Generelt så bør du ta det legen har sagt, ikke mer og ikke mindre. Det er han som har vurdert hva som er trygt for deg å bruke og som har oversikt over medisinene dine.

Anonymkode: 3acf5...5ce

Skrevet

Får ikke sove . Klarer snart ikke mer. Trenger bare hjelp 😩 TS

Skrevet

Lugget i senga helt siden kl 12 å får uansett samme hva jeg gjør ikke til å sove :( TS

Skrevet

Fortsatt våken, og kl er 04:45. Orker snart ikke mer av disse våken nettene. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Fortsatt våken, og kl er 04:45. Orker snart ikke mer av disse våken nettene. TS

Hei ❤ Hvordan går det?  Du sa jo tidligere i tråden at du ikke trodde du ville få valium/sobril, og nå når du har fått den vil du ikke ta den. Legen hadde ikke gitt den til deg hvis du ikke har behov for det. Senk skuldrene og stol på legen nå ❤ Ta valium og kjenn at hodet og kroppen roer seg. Ikke tenk så mye på "hvis og om"

Hva har du gjort i dag da? Og hva gjør du nå? 

Din søvnløse venn har endelig fått søvnen tilbake etter bruk av seroquel i flere år.  Skal ikke fornye resepten til uka. Har heldigvis en fantastisk kjæreste som støtter meg ❤

Klem til deg ❤

Anonymkode: f753c...cfa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hei ❤ Hvordan går det?  Du sa jo tidligere i tråden at du ikke trodde du ville få valium/sobril, og nå når du har fått den vil du ikke ta den. Legen hadde ikke gitt den til deg hvis du ikke har behov for det. Senk skuldrene og stol på legen nå ❤ Ta valium og kjenn at hodet og kroppen roer seg. Ikke tenk så mye på "hvis og om"

Hva har du gjort i dag da? Og hva gjør du nå? 

Din søvnløse venn har endelig fått søvnen tilbake etter bruk av seroquel i flere år.  Skal ikke fornye resepten til uka. Har heldigvis en fantastisk kjæreste som støtter meg ❤

Klem til deg ❤

Jeg er ikke ts, men jeg ble så glad for at du sover igjen☺️ Så bra!! 
Og kjempefint å lese at du har en kjæreste som støtter deg❤️

Masse lykke til!❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg er ikke ts, men jeg ble så glad for at du sover igjen☺️ Så bra!! 
Og kjempefint å lese at du har en kjæreste som støtter deg❤️

Masse lykke til!❤️

Ååå, tusen takk ❤

• Liker 1
Skrevet

Slutt å sov på dagtid så får du nok sove på natten. 

Anonymkode: 624a7...852

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...