AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Det er ikke lenge til jeg skal tilbake i arbeid. Jeg har ikke pumpet så mye hittil da jeg føler det ikke kommer nok. Nå skal jeg snart begynne å jobb og jeg ønsker å fortsette med morsmelk. Babyen er 7 mnd snart. Jeg har kjøpt medela dobbeltpumpe, men den er ikke så veldig praktisk å bruke. Jeg må nok bruke lunsjpausen til å pumpe ( jobber i helsevesenet). Hvilken pumpe bruker dere? Kunne tenkt meg en man bare stapper i BH-en og som gjør jobben. Anonymkode: 8b4b0...abf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Elvie kan du stappe i BH-en også gjør den jobben! Har ikke prøvd selv, men den har blitt anbefalt av mange ☺️ Anonymkode: 434f9...dea 3
Prelunia Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Brukte elvie Man blir mer mobil enn å sitte fast i veggen , men man kan ikke turné rundt og bøye seg mengder altså.. Da renner det jo ut. Den lager mye mindre lyd enn vanlig brystpumpe , men den er ikke totalt lydløs.
KjøttOPP Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Anabole steroider er det beste å pumpe med💪🏻 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Du har rett på pumpefri likt som ammefri, en/to timer. Lunsjpausen din kommer da utenom. Anonymkode: f8f17...03c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du har rett på pumpefri likt som ammefri, en/to timer. Lunsjpausen din kommer da utenom. Anonymkode: f8f17...03c Er pumpefri i tillegg til ammefri? Anonymkode: 8b4b0...abf
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Er pumpefri i tillegg til ammefri? Anonymkode: 8b4b0...abf Formulerte meg litt dårlig der, beklager. Nei, det er det ikke, så vidt jeg vet. Da jeg tok pumpefri for 3,5 år siden så var det i stede for ammefri (jobbet natt, så letteste løsningen for oss var at jeg pumpet meg ila nattevakta).. Anonymkode: f8f17...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå