Gå til innhold

Til dere som pumper på jobb, hva bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke lenge til jeg skal tilbake i arbeid. Jeg har ikke pumpet så mye hittil da jeg føler det ikke kommer nok. Nå skal jeg snart begynne å jobb og jeg ønsker å fortsette med morsmelk. Babyen er 7 mnd snart. Jeg har kjøpt medela dobbeltpumpe, men den er ikke så veldig praktisk å bruke. Jeg må nok bruke lunsjpausen til å pumpe ( jobber i helsevesenet). Hvilken pumpe bruker dere? Kunne tenkt meg en man bare stapper i BH-en og som gjør jobben. 

Anonymkode: 8b4b0...abf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elvie kan du stappe i BH-en også gjør den jobben! Har ikke prøvd selv, men den har blitt anbefalt av mange ☺️

Anonymkode: 434f9...dea

• Liker 3
Skrevet

Brukte elvie :) Man blir mer mobil enn å sitte fast i veggen    , men man kan ikke turné rundt og bøye seg mengder altså.. Da renner det jo ut. Den lager mye mindre lyd enn vanlig brystpumpe  , men den er ikke totalt lydløs. 

Skrevet

Anabole steroider er det beste å pumpe med💪🏻

• Liker 1
Skrevet

Du har rett på pumpefri likt som ammefri, en/to timer.  Lunsjpausen din kommer da utenom.

Anonymkode: f8f17...03c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Du har rett på pumpefri likt som ammefri, en/to timer.  Lunsjpausen din kommer da utenom.

Er pumpefri i tillegg til ammefri? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Er pumpefri i tillegg til ammefri? 

Formulerte meg litt dårlig der, beklager. Nei, det er det ikke, så vidt jeg vet. Da jeg tok pumpefri for 3,5 år siden så var det i stede for ammefri (jobbet natt, så letteste løsningen for oss var at jeg pumpet meg ila nattevakta)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...