Prelunia Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Noen som har erfaringer med erotisk julekalender? Hvilken, og er det bra ting eller kun ræl?
visp Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Er det noe jeg aldri kommer til å skjønne så er det at sånt har blitt populært. Jeg tenker at det bare er ræl. Men mange syns sikkert det er litt stas å fortelle venner at man har en sånn, så kan de se for seg at det svinger skikkelig bak lukkede dører (noe det da antagelig virkelig ikke gjør). 1
Prelunia Skrevet 12. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2021 visp skrev (3 minutter siden): Er det noe jeg aldri kommer til å skjønne så er det at sånt har blitt populært. Jeg tenker at det bare er ræl. Men mange syns sikkert det er litt stas å fortelle venner at man har en sånn, så kan de se for seg at det svinger skikkelig bak lukkede dører (noe det da antagelig virkelig ikke gjør). Ja , er litt redd for at det bare er ræl🤷♀️ Eneste grunnen til at jeg vurderer det er for å gjøre det litt mer spennende.. Vi går i småbarnsbobla her 😅 Men gidder ikke hvis det bare er ræl som blir kastet. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Tenkte på å kjøpe en sånn kalender, men synest at prisen var litt heftig… Anonymkode: f68a6...ced
visp Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Prelunia skrev (2 minutter siden): Ja , er litt redd for at det bare er ræl🤷♀️ Eneste grunnen til at jeg vurderer det er for å gjøre det litt mer spennende.. Vi går i småbarnsbobla her 😅 Men gidder ikke hvis det bare er ræl som blir kastet. Jeg har ikke noe erfaring med det altså, men det er tross alt 24 greier/ting hvorav kanskje et par av tingene forblir? Vet ikke. Om jeg hadde følt det hadde vært litt stillstand på soverommet tror jeg kanskje jeg ville følt det enda mer etter 24 tvungne dager i en allerede full måned🙂 1
NysgjerrigPiken Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 1 hour ago, Prelunia said: Noen som har erfaringer med erotisk julekalender? Hvilken, og er det bra ting eller kun ræl? Selv om man sikkert kan få en brukbar sak eller to så vil jeg tro at det meste bare kommer til å samle støv. Da ville jeg heller diskutert litt med partner og valgt ut en (eller flere) leketøy vi kunne tenke oss å prøve - og heller lagt litt mer penger i det enn mange billige ting som ikke blir brukt. 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 Prelunia skrev (26 minutter siden): Ja , er litt redd for at det bare er ræl🤷♀️ Eneste grunnen til at jeg vurderer det er for å gjøre det litt mer spennende.. Vi går i småbarnsbobla her 😅 Men gidder ikke hvis det bare er ræl som blir kastet. Vi kjøpte en når vi var i samme situasjon. Noen ganger var ok mest var rææl. Greide åpne ca halvparten som en julekalender resten åpnet vi over 1 år senere 😂😂 så dropp det kjøp heller ett spill Anonymkode: bb2d5...0bc 1
Prelunia Skrevet 12. november 2021 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte på å kjøpe en sånn kalender, men synest at prisen var litt heftig… Anonymkode: f68a6...ced Ja, den er det 😳
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #9 Skrevet 12. november 2021 Vi kjøpte sinful sin til 995, var litt frem og tilbake om vi skulle kjøpe den, har ikke juksa å sett men vi ser begge 2 frem til 1 desember Anonymkode: 5ba15...68a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 Er nok bare ræl for å tyne penger ut av folk. Dersom du er virkelig tent på å få maks ut av dama, og gi henne alt, da lager du en egen kalender i samråd med henne. Spør henne om noen fantasier og ønsker så er du i gang. Kjøp små papirposer med nummer på fra Nille. Koster deg 20 kr og gir mye mer moro. Anonymkode: a6ac8...bad
Ariana807 Skrevet 12. november 2021 #11 Skrevet 12. november 2021 (endret) Erfaringen min inkluderer 2 adventskalendere. Nytelse sin i … 2018 kanskje, og Satisfyer fra i år (ja jeg har allerede åpnet den 😂). Det er mye billig ræl, dessverre. De har ofte 1 «skikkelig» dyrt leketøy, ofte de siste årene er det womanizer. I 2018 var det en merkelig ting jeg kun fant på en tysk side. Det er en vibrator, formet som en delfin 😂 den er oppladbar, så tydelig litt «dyr». Den fra satisfyer i år, hvor de skriver verdi 9000kr, aldri i verden om jeg noen gang kommer til å tro at det er en slik verdi inni. Aldri! En ting gikk rett i bosset, en annen massasje greie, jeg har kjøpt en nesten identisk greie på elkøp til 99kr, som virker bedre i kvaliteten 😬 Ikke minst er alle slike adventkalendere rettet mot «par» = mann og kvinne. Jeg har ingen penis i mitt liv, singel, og til og meg jeg har ikke nok fantasi til å kunne få bruk av en penis ring (uten vibrering) og en fleshlight 😅 Bondage er også stort etter fifty shades, har nå pisker, øyemasker, håndjern etc. og jeg får ikke akkurat bruk for det alene 😅 Jeg brukte penger på advent kalenderen i år, pga det ene leketøyet, en dildo med varmefunksjon. Har ikke fått testet den ut enda, kun lekt litt med den for å se at den virket. Den varmes opp, vibrerer ol. MEN appen er et must å bruke, noe som er kjedelig, da en hånd da blir brukt opp på telefonen. Appen er et must, da jeg ikke har funnet en måte å justere på intensiteten uten. Den ene leken jeg husker best fra nytelse sin kalender, er noe som jeg nesten tror rett og slett ville vært farlig å bruke på huden. Den stinket av skikkelig plastikk kjemisk materiale. Den var og skikkelig klissete type plastikk, og bare, nope! Men generelt så er det mye ræl i disse kalenderene. MEN jeg kan se for meg at det kan være veldig gøy og pirrende for et par å ha noe å leke med hver dag i desember om du har pengene til det, og har lyst på litt gøy, så kan jeg anbefale å teste det ut. Men det kan og være gøy og kanskje bedre å invistere penger i 2-3 leketøy som dere ønsker å teste ut. Da kan man få god kvalitet, men det koster noe mer, alt etter hva man velger 😅 Endret 12. november 2021 av Ariana807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå