Gå til innhold

Svigermor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som synes at corona-tiden gjerne kunne vare lenger med tanke på å slippe besøk av svigermor?

Anonymkode: 912d8...5e0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis svigermor var så ille at jeg ville valgt corona over henne ville jeg nok heller valgt brudd eller særbo. 

Anonymkode: 11f8b...1a0

• Liker 6
Skrevet

Nei, jeg har en fantastisk svigermor. Både hun og svigerfar er fantastiske mennesker. 

Anonymkode: 1dc63...9a4

• Liker 3
Skrevet

Nei savner svigermor, hun gikk bort for noen år siden 💖

Anonymkode: 27124...a46

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Noen som synes at corona-tiden gjerne kunne vare lenger med tanke på å slippe besøk av svigermor?

Det eneste positive med Coronatiden for oss, er at vi har valgt kun ha å svigermor som nærkontakt i denne perioden, og et forhold som var veldig bra i utgangspunktet, har vokst og blitt enda bedre!

• Liker 2
Skrevet

Nei, mannen min har kommet helt på kant med foreldrene sine, så de kommer aldri hit lenger. Jeg savner svigermor jeg! 😢 

Anonymkode: 03262...50c

Skrevet (endret)

Jeg som guttemamma blir trist av å lese dette. Enn om de får en eiesyk kone i fremtiden som vil holde meg unna fordi jeg er svigermor/farmor 😔 jeg elsker barna mine og familien min. Vil ikke «miste» dem

Endret av Cyndaquil
  • Liker 9
Skrevet

Savner svigermor da hun bor 3 dager med bil unna, skulle gjerne besøkt henne mer!

• Liker 1
Skrevet

Forsåvidt enig, mannen mim blir så mye roligere når han ikke krangler med mora si hver eneste helg.

Anonymkode: 8db1b...520

Skrevet

Savner svigerfamilien min når jeg ikke fikk sett de på 1,5 år. Ble kjempeglad når vi endelig kunne reise over til Sverige igjen for å besøke de 🥰

Anonymkode: 86999...d5e

• Liker 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (3 timer siden):

Jeg som guttemamma blir trist av å lese dette. Enn om de får en eiesyk kone i fremtiden som vil holde meg unna fordi jeg er svigermor/farmor 😔 jeg elsker barna mine og familien min. Vil ikke «miste» dem

Eiesyke mødre er ikke noe bedre skal jeg si deg!

Ta i mot dine framtidige svigerdøtre med åpne armer og behandle dem med respekt, så skal du se det går bra. Med hilsen guttemamma med en svigermor som har behandlet svigerdatteren som dritt.

Svar på spørsmålet til trådstarter: korona eller ikke, svigermor er ikke velkommen her. Og det har hun sørget for helt selv. 

Anonymkode: e0598...627

• Liker 1
Skrevet
Cyndaquil skrev (10 timer siden):

Av de i omgangskretsen som har et dårlig forhold til svigermor er det ikke tvil om at det nettopp er svigermor som er kilden til konflikten. Det ser jeg selv på min egen mor og hennes svigerdatter, min svigerinne. 

Ei venninne opplevde å komme hjem fra jobb og finne svigermor i hagen, hun måtte jo pynte for sesongen, for venninna mi tok ikke godt nok vare på hagen til lillegutten. Og slike historier har jeg flere av.... 

Har et godt forhold til min, men det er 1) fordi hun ikke blander seg i hvordan jeg/vi styrer vårt hjem, 2) fordi både jeg og mannen overser at dattera med familie er tydelige favoritter, og alltid blir prioritert. 

Anonymkode: 11f8b...1a0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...