Gjest Gjest_meg_* Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Kan noen hjelpe meg? En dame som synger. Tror sangen er noen år altså.. Refrenge er IH, Ah, Onnibuss eller noe lignende..
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kan iallfall få deg til å si "ah" on a bus....
MIOPIO Skrevet 10. oktober 2005 #5 Skrevet 10. oktober 2005 at hun synger hvaforrnoe....? er det på engelsk eller norsk eller tyrkisk eller....? Onnibuss.
MiniMjau Skrevet 10. oktober 2005 #6 Skrevet 10. oktober 2005 det er brasiliansk-portugisisk. betyr buss. onibus ..noe i den dur. men hvilken sang?? aner ikke.
Elanor Skrevet 10. oktober 2005 #7 Skrevet 10. oktober 2005 Kom til å tenke på Mono - Life in Mono. Hun synger ikke onibus, men det er ikke så lett å skjønne hva hun egentlig synger uansett. Og trådstarter sa "lignende", men hvis mine assosiasjonsevner er ute å kjører, er det uansett en veldig fin sang
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2005 #8 Skrevet 11. oktober 2005 Er sangen rolig, kjapp, pop, rock, disco........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå