AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Ååå jeg føler meg sååå slem vi var ute på byen igår sammen med mange studenter. Jeg å en fyr som liker meg veldig godt var meget fulle. Jeg klarte ikke å danse så satt meg ved gruppa mi i en sånn sofagruppe. Han som liker meg følger jo etter å setter seg ved siden av meg. Jeg mens jeg satt datt mot den ene og den andre siden, så han fyren som liker meg tok jo tak i meg å drog meg mot han så hodet mitt var på skulderen hans. Plutselig kjenner jeg bare at han senker ansiktet og kinnet hans treffer fjeset mitt å før jeg vet ordet av det så er leppene hans på mine. Jeg kyssa jo tilbake, men når det gikk opp for meg hva som akkurat hadde skjedd fikk jeg panikk å bare jeg må hjem og bestilte meg en taxi hjem fra klubben. han følgte etter meg og prøvde å være med i taxien da han vet jeg hater å gå hjem alene fra byen når jeg er full, jeg bare det går fint, ga han en klem og vinket hade kunne se på hele han at han var veldig lei seg. Han sendte meg masse meldinger sekunder senere hvor han beklaga å håpet på at han ikke hadde ødelagt noe jeg vet dette bare er et kyss, men planen min var jo egt å dabbe det av med fyren, dette her er det stikk motsatte jeg vil ikke såre denne fyren på noen måter å håpet på at å dabbe det av vil vøre det beste, jeg å liker han kjempegodt å etter kysset klarer jeg ikke å slutte å tenke på han men jeg vet jeg ikke er klar for noe forholdt han spurte om vi kunne definere oss for noen uker siden å alt jeg vil nå er å drikke meg dritas igjen å kysse fyren, så skylde på alko og evt si jeg ikke husker men jeg vet det blir feil på så mange måter når han liker meg så godt som han gjør Anonymkode: 647e1...66e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Ikke vær flau, du har reagert som normalt når man vil vekk fra en krevende situasjon. Send han en melding uten så mye ååååå sorry osvosvosv Skriv ordentlig og tydelig at "Hei, siden du har uttrykt følelser for meg syns jeg det er fair å klarne opp i det som skjedde. Jeg er ikke interessert i deg på den måten, men følte meg overrumplet og visste ikke hva jeg skulle gjøre når du kysset meg. Du er en grei fyr men vil bare si at kysset ikke betydde noe og jeg burde ikke kysset tilbake, beklager hvis det gjorde deg forvirret. Håper denne meldingen oppklarer en del og at vi holder oss som venner, ikke noe mer. Hilsen meg " Anonymkode: 281ea...97b 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Hei ja. Jeg er ikke klar for å ha en kjæreste nå jeg. Anonymkode: 8b8b8...715 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå