Gå til innhold

Hvorfor er det BARE overvektige damer som liker meg på tinder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er selv ganske trent og kjekk ifølge vennene mine. Men for en merkelig grunn er 99 % av de som liker meg overvektige. Ikke at det er noe galt med det, har hatt sex med noen av de, men hvor er alle de tynne jentene...😅

Anonymkode: 62889...4b0

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

eeh, de ser vel at du kun er ute etter sex og er ikke spesielt tiltrukket av det kanskje? 

Anonymkode: 1ae7e...ee4

• Liker 21
Skrevet

Tipper du ikke er særlig kjekk, trent eller snill. 

Anonymkode: 9646a...ea1

• Liker 38
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvor du bor, men enkelte steder i landet så er det jo rett og slett mange overvektige kvinner.. 

Anonymkode: f2a09...071

• Liker 13
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper du ikke er særlig kjekk, trent eller snill. 

Anonymkode: 9646a...ea1

Har ingen problemer med å sjekke opp ganske fine jenter på byen. Jeg snakker om TINDER. Hvorfor er det bare overvektige jenter som liker meg der? Trener styrke og vekter 1,5 time hver eneste dag, så trent er jeg. 
Ikke si noe om meg, da du ikke kjenner meg.

• Liker 10
Skrevet

Det er vanlig om du ikke er en 10/10 mann. 

Anonymkode: 216e5...989

• Liker 13
Skrevet

Merkelig. Jeg finner omtrent ingen overvektige på Tinder, bare folk med treningsbilder.

Anonymkode: f31ef...051

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merkelig. Jeg finner omtrent ingen overvektige på Tinder, bare folk med treningsbilder.

Da er du for pen hehe vi vanlige menn får opp kun overvektige. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har ingen problemer med å sjekke opp ganske fine jenter på byen. Jeg snakker om TINDER. Hvorfor er det bare overvektige jenter som liker meg der? Trener styrke og vekter 1,5 time hver eneste dag, så trent er jeg. 
Ikke si noe om meg, da du ikke kjenner meg.

Fordi pene jenter ønsker ikke en mann som er meir opptatt av eget utseende enn av kjæresten. Vi ønsker en mann som prioriterer oss, ikke treningssenteret.

Anonymkode: 7a59d...2eb

• Liker 23
Skrevet

70 % av alle damer er overvektige.

Anonymkode: 6901b...ceb

• Liker 16
Skrevet

Du har vel ingen tekst på profilen din som avslører hvor utseendefokusert og hvor fettfobisk du er da. Kanskje du burde legge det til? 

Anonymkode: e1372...190

• Liker 15
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Da er du for pen hehe vi vanlige menn får opp kun overvektige. 

Jeg er liten og tynn og vasser ikke akkurat i likes, men de fleste jeg får opp er slanke, samt alle som sveiper meg til høyre. Jeg får inntrykk av at "befolkningen" på Tinder generelt er slankere enn ellers. Lurt litt på om det er fordi de rundere ikke gidder å prøve appen engang.

• Liker 1
Skrevet

En stor andel (godt over halvparten) av damene i landet her er overvektige så.. En vet at tinderalgoritmen ikke liker deg når bare tjukkasene kommer opp.

Du har ikke en attraktiv profil/utseende, sorry kompis.

Anonymkode: 9fbb5...a44

• Liker 5
Skrevet

Kanskje du har et feil bilde av hva overvektig egentlig er?

• Liker 24
Skrevet (endret)

Grunnen til at du ikke matcher med de pene har ingenting med deg å gjøre.
Hadde selv samme problemet. Er en ganske attraktiv mann, 192 cm høy, veltrent og ikke minst hadde jeg gode bilder på profilen min! Var noen av venninnene mine som anbefalte meg å bruke de bildene. 

Tinder ser på algoritmen din. Desto mer du sveiper på fine damer, desto lavere algoritme-poeng får du. Med andre ord; Du vil aldri dukke opp i kortstokken hos de fine, fordi ALLE sveiper på dem. Tinder vil automatisk sende deg til damene som er mindre attraktive, fordi de får mindre sveiper generelt. 

Ikke ta det personlig. Møtte kjæresten min på byen, som er modellfin. Hun ville aldri ha likt meg på tinder for å si det sånn. Husker hun viste tinderen sin, hun hadde 99+ likes og noen matches. Vi prøvde å sveipe helt til vi fant meg, men profilen min dukket aldri opp.. Jeg var mye kjekkere enn de hun matchet med sa hun :) 😅

Endret av FunnyBoy123
  • Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi pene jenter ønsker ikke en mann som er meir opptatt av eget utseende enn av kjæresten. Vi ønsker en mann som prioriterer oss, ikke treningssenteret.

Anonymkode: 7a59d...2eb

Nettopp.

Mann som bruker masse tid foran speilet = uattraktiv.

• Liker 8
Skrevet

Fordi tynne pene damer er tatt. Tinder er for leftovers. Derfor.

Anonymkode: c3204...3e6

• Liker 4
Skrevet

Vet Caroline at du er på Tinder Lars Kristian? 

Anonymkode: 7a68b...e35

• Liker 17
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er fordi de penere damene bader i oppmerksomhet av kjekke menn med status og penger.

De feite kvinnene har ikke sjans på disse, så de velger andre menn som ligger et par hakk under og tror noen skal gi dem en sjans.

Anonymkode: 26dcf...a1b

• Liker 2
Skrevet

Du må ha et skrudd syn på kropp. Overvektig ja hvis man har 28 i bmi men du tenker nok på helt normal vektige på 60-70 kg. Grunnen til at kvinner har høyere normalvekt enn menn er pga hormoner og økt behov for fett for former 

Anonymkode: 80c49...db7

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...