AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Jeg er 29 år og har aldri hatt kjæreste eller sex. Jeg møtte en attraktiv mann gjennom jobb der kjemien stemte veldig godt men jeg trakk meg tilbake fra tilnærmelsene hans siden jeg ikke ville ta sjansen på å fucke opp jobben og pga min mangel på erfaring. Vi hadde begge et vikariat og jeg ønsket å ta det vi hadde videre etter slutten på vikariatene (noen måneder etter at vi møttes). Så hadde vi en krangel uten kontakt på 3 måneder og da jeg tok opp igjen kontakten fant jeg ut at han hadde et seksuelt forhold med venninnen sin som han har kjent i mange år men som ikke har vært interessant før nå. Han virker ikke særlig lykkelig og glad for dette forholdet og sier at han ikke tror det blir mer enn sex og vennskap mellom dem. Han virker generelt også nedfor mtp egen fremtid, ikke slik en forelsket person skal være. Samtidig har han sluttet all hinting om forhold og sex mellom oss, vi møtes fortsatt men snakker kun om vanlige ting man kunne snakket med kolleger om. Det er også jeg som tar initiativ til å treffes. Men igår kveld var vi sammen frem til etter midnatt så han valgte å være med meg fremfor henne. Han sier også at de nesten aldri treffes på hverdager men kun i helgene. Virker ikke som et forhold med fyrverkeri akkurat. Jeg trodde endelig at det var min tur til å oppleve kjærlighet og sex men det virker som om det aldri vil skje for meg. Føler meg knust og desperat nå, siden jeg mest sannsynlig aldri vil få en slik sjanse igjen. Jeg får generelt mye oppmerksomhet fra menn men har aldri blitt betatt av noen før nå. Jeg er så bitter på livet, at jeg frarøves det alle andre tar for gitt. Føler meg nesten desperat over hvor livet mitt er på vei. Hva skal jeg gjøre? Jeg føler meg rådvill og deprimert. Anonymkode: 8719b...d3d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Kan dere ikke bli et moderne par, som er 3 stk? Da blir det også billigere å leve, bo etc.. Anonymkode: dee12...589 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Høres kanskje ikke ut som en drømmemann? Og det er forresten lov å date noen på arbeidsplassen Anonymkode: 641cb...8ae 3
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Han virker ikke akkurat som en drømmemann, spør du meg. Anonymkode: 336a6...510 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Hva du skal gjøre? Ingenting. Hvis han var interessert i et forhold med deg, hadde han ikke hoppet rett i armene på venninna di. Du vil vel ikke ha en mann som egentlig vil ha venninna di? Sånn er livet, det er ikke alltid man får den man vil ha, og det er ikke alltid den man liker er like seriøs selv om man har noe på gang. Gå videre til neste. Du er enda ung, så ingen grunn til å miste motet. Anonymkode: 96fb5...8fe 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #6 Skrevet 12. november 2021 Hvis du skal være bitter på noe, må det jo være på deg selv og ikke på livet generelt. Du valgte å avslutte med han. Du valgte å la det gå tre måneder etter en krangel(?!) før du tok opp kontakten. Du valgte å ikke kommunisere tydelig nok. Det føles som du setter deg selv veldig i offerrollen her, og det vil du ikke få noen resultater av. Ta ansvar for dine valg og tenk at du gjorde det du gjorde for en grunn, slik at du kan akseptere realiteten for dét den er. Realiteten er også at du ikke har noe med hvorvidt han er forelsket eller ikke. Realiteten er at han kan oppføre seg HELT annerledes rundt henne og rundt deg,slik at du ikke ser hans forelskede vesen. Han ønsker kanskje at du fremdeles skal ville ha han, selv om han ikke nødvendigvis fremdeles vil ha deg - slik fungerer mange mennesker dessverre. Forholdet deres hørtes jo ikke særlig sunt eller bra ut uansett, så jeg hadde absolutt ikke villet jobbet for å fikse det. Det høres giftig ut, fra begges side? Anonymkode: 6524d...49f 10
norw Skrevet 12. november 2021 #7 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han virker ikke akkurat som en drømmemann, spør du meg. Anonymkode: 336a6...510 Det kan han jo være.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #8 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han virker ikke akkurat som en drømmemann, spør du meg. Anonymkode: 336a6...510 Hvorfor ikke? Anonymkode: 8719b...d3d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #9 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hva du skal gjøre? Ingenting. Hvis han var interessert i et forhold med deg, hadde han ikke hoppet rett i armene på venninna di. Du vil vel ikke ha en mann som egentlig vil ha venninna di? Sånn er livet, det er ikke alltid man får den man vil ha, og det er ikke alltid den man liker er like seriøs selv om man har noe på gang. Gå videre til neste. Du er enda ung, så ingen grunn til å miste motet. Anonymkode: 96fb5...8fe Det var ikke min venninne men hans som han aldri har vært interessert i tidligere. Lurer på om hun kanskje var en «rebound» siden han trodde det var dødt mellom oss. Vi har tilbrakt mye tid sammen og hadde virkelig gode samtaler som betød mye for meg iallefall, kanskje for ham også. Og det lå noe der som jeg trodde kunne bli noe men så skjedde dette. Anonymkode: 8719b...d3d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #10 Skrevet 12. november 2021 Hva du skal gjøre? Det er vel ingenting du kan gjøre. Og jeg synes det virker som om du lager veldig mange grunner i ditt eget hode til hvorfor de ikke skal ha det bra seg imellom. Du aner ingenting om hvordan de har det. Anonymkode: 325ce...42d 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #11 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvis du skal være bitter på noe, må det jo være på deg selv og ikke på livet generelt. Du valgte å avslutte med han. Du valgte å la det gå tre måneder etter en krangel(?!) før du tok opp kontakten. Du valgte å ikke kommunisere tydelig nok. Det føles som du setter deg selv veldig i offerrollen her, og det vil du ikke få noen resultater av. Ta ansvar for dine valg og tenk at du gjorde det du gjorde for en grunn, slik at du kan akseptere realiteten for dét den er. Realiteten er også at du ikke har noe med hvorvidt han er forelsket eller ikke. Realiteten er at han kan oppføre seg HELT annerledes rundt henne og rundt deg,slik at du ikke ser hans forelskede vesen. Han ønsker kanskje at du fremdeles skal ville ha han, selv om han ikke nødvendigvis fremdeles vil ha deg - slik fungerer mange mennesker dessverre. Forholdet deres hørtes jo ikke særlig sunt eller bra ut uansett, så jeg hadde absolutt ikke villet jobbet for å fikse det. Det høres giftig ut, fra begges side? Anonymkode: 6524d...49f Grunnen til krangelen var at han fortalte meg at sjefen sa han foretrakk ham ovenfor meg og nektet å fortelle hvorfor. Så jeg følte han sa det bare for å såre og da sa jeg at det virket som han slet med selvtilliten fordi han måtte hevde seg stadig vekk. Det var ikke første gangen han fremhevet hvor mye bedre han var enn meg. Så kontakten døde ut etter den krangelen. Hva tenker du med gjorde det jeg gjorde for en grunn? Hva slags grunn kan det være? De har jo kjent hverandre i mange år uten å ha vært i nærheten av noe og etter at vi har kranglet så er han plutselig interessert i henne likevel. Man blir ikke plutselig forelsket i noen man har tilbrakt mye tid med i mange år og bare har sett på som en venn. Jeg ville tro hun var en "rebound" siden vår kontakt døde ut. Han sier også at det er flere ting ved henne som ikke er attraktivt men som han ikke kan fortelle og som gjør at han ikke er interessert i et skikkelig forhold med henne. Hva tenker du med giftig? Anonymkode: 8719b...d3d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #12 Skrevet 12. november 2021 Det er jo ikke akkurat første tråden din om dette "forholdet". Han har sluttet å hinte, og dere snakker bare om vanlige ting?? Har det slått deg at det er en årsak til at livet ditt står på vent? Du må faktisk begynne å prate om de tingene du ønsker skal skje. Og det betyr ikke hinting, men klartekst, i første person. Anonymkode: 1a7e1...984 8
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #13 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er jo ikke akkurat første tråden din om dette "forholdet". Han har sluttet å hinte, og dere snakker bare om vanlige ting?? Har det slått deg at det er en årsak til at livet ditt står på vent? Du må faktisk begynne å prate om de tingene du ønsker skal skje. Og det betyr ikke hinting, men klartekst, i første person. Anonymkode: 1a7e1...984 Jeg spurte i går om det var sant det han hadde sagt om at han bare brukte tid med meg for å være hyggelig eller om han var interessert i noe mer. Han sa i flere måneder at han syntes synd på meg og ville være hyggelig siden jeg var ny i byen. Da jeg spurte i går sa han at ja det var sant og at det hadde vært upassende å ha et forhold til noen på jobben. Tidligere holdt han hendene mine når jeg overnattet og var interessert i tidligere kjærester, hintet om at vi kunne ha sex etter jobb osv. Nå er alt bare dødt og borte. Anonymkode: 8719b...d3d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #14 Skrevet 12. november 2021 Dette har jeg lest før. Anonymkode: 66c22...cec 9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #15 Skrevet 12. november 2021 Det hadde blitt en toxic relasjon når dere til og med lenge før dere engang har kysset eller blitt noe krangler så mye at det er isfront i tre mnd. Jobb med deg selv før du tror du kan bringe noen andre inn i livet ditt Anonymkode: 466e2...301 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #16 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva du skal gjøre? Det er vel ingenting du kan gjøre. Og jeg synes det virker som om du lager veldig mange grunner i ditt eget hode til hvorfor de ikke skal ha det bra seg imellom. Du aner ingenting om hvordan de har det. Anonymkode: 325ce...42d De har jo kjent hverandre i mange år uten å ha vært i nærheten av noe og etter at vi har kranglet så er han plutselig interessert i henne likevel. Man blir ikke plutselig forelsket i noen man har tilbrakt mye tid med i mange år og bare har sett på som en venn. Jeg ville tro hun var en "rebound" siden vår kontakt døde ut. Han sier også at det er flere ting ved henne som ikke er attraktivt men som han ikke kan fortelle og som gjør at han ikke er interessert i et skikkelig forhold med henne. Anonymkode: 8719b...d3d
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #17 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De har jo kjent hverandre i mange år uten å ha vært i nærheten av noe og etter at vi har kranglet så er han plutselig interessert i henne likevel. Man blir ikke plutselig forelsket i noen man har tilbrakt mye tid med i mange år og bare har sett på som en venn. Jeg ville tro hun var en "rebound" siden vår kontakt døde ut. Han sier også at det er flere ting ved henne som ikke er attraktivt men som han ikke kan fortelle og som gjør at han ikke er interessert i et skikkelig forhold med henne. Anonymkode: 8719b... Det har ikke noe med deg å gjøre at de to knuller nå. Det er fordi sjansen først har bydd seg nå. Og at han snakker sånn om noen som han ligger med burde være et stort rødt flagg. Han har ikke respekt for damer Anonymkode: 466e2...301 7
Elizia Skrevet 12. november 2021 #18 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): De har jo kjent hverandre i mange år uten å ha vært i nærheten av noe og etter at vi har kranglet så er han plutselig interessert i henne likevel. Man blir ikke plutselig forelsket i noen man har tilbrakt mye tid med i mange år og bare har sett på som en venn. Jeg ville tro hun var en "rebound" siden vår kontakt døde ut. Han sier også at det er flere ting ved henne som ikke er attraktivt men som han ikke kan fortelle og som gjør at han ikke er interessert i et skikkelig forhold med henne. Anonymkode: 8719b...d3d Så du vil ha en som har sex med ei han ikke syns er attraktiv, men som likevel fortsetter å være sammen med/ha sex med henne?? Ville ikke ha tatt i han med ildtang engang. 6
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #19 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette har jeg lest før. Anonymkode: 66c22...cec Hvor? Anonymkode: c4f9a...948
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #20 Skrevet 12. november 2021 En «greie» som aldri ble noe, kan føles ut som en altoppslukende sorg, mens sorgen etter et forhold er ofte noe lettere å fordøye, for at man fikk en avslutning. Man har så høye forventninger, ser for seg en fremtid med dette mennesket, og så renner det ut i i sanden. Forventningene sto nok ikke til realiteten, du har sannsynligvis ikke mistet din livs kjærlighet. At han har vært kompis i flere år med denne venninnen betyr ikke at han ikke har vært interessert i henne alle årene. Han kan like gjerne være skuffet over at det bare blir sex og vennskap mellom dem. Anonymkode: fab33...201 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå