Gå til innhold

Jeg kjenner ikke når han er inni meg eller når han kommer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en date som jeg ligger regelmessig med. Det er ingen som har fått meg til å føle meg så "elsket" og konfortabel med meg selv. Sexen er knallbra.  Men jeg kjenner nesten ikke når han er inni meg, eller når han får utløsning. Det er faktisk sånn at jeg ved flere anledninger ikke trodde han kom! og det kjenner jeg kan bli litt kjedelig i lengden hvis jeg får så lite utav det, selv om han er utrolig flink. 

Med min forrige sexpartner (over 10 år langt forhold) så kjente jeg han godt inni, hvordan det pulserte når han kom støtvis dypt inni meg, og hvordan mine muskler strammet seg rundt pikken hans. Det var så utrolig herlig! 

Jeg har hørt at man "tilpasser" seg hverandre etter en stund, at vagina strammer seg inn etter størrelsen på penis. Men stemmer dette? *håper* 

Anonymkode: 65aa3...2b2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg har en date som jeg ligger regelmessig med. Det er ingen som har fått meg til å føle meg så "elsket" og konfortabel med meg selv. Sexen er knallbra.  Men jeg kjenner nesten ikke når han er inni meg, eller når han får utløsning. Det er faktisk sånn at jeg ved flere anledninger ikke trodde han kom! og det kjenner jeg kan bli litt kjedelig i lengden hvis jeg får så lite utav det, selv om han er utrolig flink. 

Med min forrige sexpartner (over 10 år langt forhold) så kjente jeg han godt inni, hvordan det pulserte når han kom støtvis dypt inni meg, og hvordan mine muskler strammet seg rundt pikken hans. Det var så utrolig herlig! 

Jeg har hørt at man "tilpasser" seg hverandre etter en stund, at vagina strammer seg inn etter størrelsen på penis. Men stemmer dette? *håper* 

Det vil nok tilpasse seg litt etterhvert, men du kan neppe vente STORE forandringer. Når du skriver at du nesten ikke kjenner at han er der inne - har det vært slik hele tiden, eller avhenger det av hvor hard han blir?

Min erfaring (jeg er mann) er at det mange damer ikke kjenner utløsningen der inne. Og at samme damen kjenner det av og til men ikke alltid. Kan nok skyldes forskjeller i trykk på «strålen». 
Hvis han får deg til å føle deg elsket og sexen er fantastisk - da er det vel en bra match mellom dere?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvis du kjenner han så lite så tilpasser det seg ikke. Han er nok altfor liten for deg og ja det suger! Selv hadde jeg ikke klart å leve med det.. 

Anonymkode: 67f52...d10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bruke en sleeve som gjør at pikken blir større. Funker som bare det.

Anonymkode: dee86...b00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del stemmer det at dette tilpasser seg etter hvert.

I tillegg til at man lærer seg hva som funker med akkurat den matchen som dere to er. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dere er nok i hver ende av skalaen størrelsesmessig. Det kan gå seg til gradvis og ved å trene knipeøvelser. Hvis alt annet er bra i forholdet kan dere bruke leketøy, sleeve osv. Oralsex er jo også undervurdert.

Anonymkode: 12a56...888

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Hippogriff said:

For min del stemmer det at dette tilpasser seg etter hvert.

I tillegg til at man lærer seg hva som funker med akkurat den matchen som dere to er. 

Jeg er ikke TS, men blir glad for å lese svaret ditt. Har nettopp blitt sammen med en mann som har den minste penisen jeg har vært borte i. Ikke micro, men veldig kort i forhold til andre jeg har møtt. Synes det er litt vanskelig å tilpasse seg når den er så kort, men regner med at det går seg til etterhvert. Føler jeg ikke kan bevege meg så veldig mye når jeg rir ham, feks.. for da faller den fort ut. Han er en gud med fingre og oralt, så til syvende og sist så finner man vel "sin greie".

Anonymkode: f85cc...81b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere er nok i hver ende av skalaen størrelsesmessig. Det kan gå seg til gradvis og ved å trene knipeøvelser. Hvis alt annet er bra i forholdet kan dere bruke leketøy, sleeve osv. Oralsex er jo også undervurdert.

Knipeøvelser gir ikke trangere vaginal kanal. Det gjør musklene sterkere så man kan knipe hardere, men ingen kan knipe store deler av et samleie. Menn går ikke rundt å kniper og flekser magemusklene hvert sekund heller, det klarer man et par sekunder bare samme med knipemusklene der nede 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (1 time siden):

Kanskje du kjenner den bedre med analsex. 

Wrong answer.

Anonymkode: 7931d...b04

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Knipeøvelser gir ikke trangere vaginal kanal. Det gjør musklene sterkere så man kan knipe hardere, men ingen kan knipe store deler av et samleie. Menn går ikke rundt å kniper og flekser magemusklene hvert sekund heller, det klarer man et par sekunder bare samme med knipemusklene der nede 

Det går seg ofte til begge veier jo. Har vært med damer som syntes min var alt for stor. Over tid og med tålmodighet tilpasset vaginaen seg. Den ble utvidet til å ta imot det den blir servert på daglig basis. Lest det samme fra kvinner som går fra stor til mindre også at det går seg til. Men det kan ta tid og kommer ann på hvor vid hun er i forhold til hannes størrelse også da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DominantHr skrev (6 minutter siden):

Hvordan "sexen er knallbra" når du ikke kjenner at han er i deg, blir for meg ubegripelig.

For veldig mange kvinner er ikke selve penetrasjonen det som utgjør «knallbra» sex. For noen kvinner er penetrasjon en liten bonus til slutt, men på langt nær det viktigste ved sex.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DominantHr skrev (9 minutter siden):

Hvordan "sexen er knallbra" når du ikke kjenner at han er i deg, blir for meg ubegripelig.

Det er sikkert fordi han kan bruke det han har og det kjennes utenpå.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge har dere datet? Jeg har hatt sex med en i noen uker nå, i begynnelsen kjente jeg egentlig veldig lite, men nå kjenner jeg bare mer og mer! Det blir bedre for hver gang! Så jeg tror faktisk at vaginaen min begynner å tilpasse seg penisen hans. Men jeg sliter med å kjenne når han kommer jeg også. Kanskje noen peniser ikke kommer med like kraftige bevegelser? Jeg kunne også kjenne det hver gang exen min kom. Han hadde kortere men bredere. Jeg krysser fingrene for at det blir lettere for oss å kjenne at de kommer med tiden! 

Anonymkode: 5fe88...5d7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvor lenge har dere datet? Jeg har hatt sex med en i noen uker nå, i begynnelsen kjente jeg egentlig veldig lite, men nå kjenner jeg bare mer og mer! Det blir bedre for hver gang! Så jeg tror faktisk at vaginaen min begynner å tilpasse seg penisen hans. Men jeg sliter med å kjenne når han kommer jeg også. Kanskje noen peniser ikke kommer med like kraftige bevegelser? Jeg kunne også kjenne det hver gang exen min kom. Han hadde kortere men bredere. Jeg krysser fingrene for at det blir lettere for oss å kjenne at de kommer med tiden! 

Anonymkode: 5fe88...5d7

Min partner sliter også med å kjenne når det går for meg. Jeg er mann, og min nye partner kjenner som regel ikke at jeg har utløsning. Men hun sier hun kjenner meg godt der inne (jeg har en rimelig kraftig penis). Hvorvidt damen kjenner utløsningen har nok mer å gjøre med selve utløsningen, enn med penisen og dens størrelse. Det skyldes kanskje mer trykket på utløsningen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dette ha noe å gjøre med om det brukes kondom? Bruker dere det?

Anonymkode: dee86...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste damer over 30 er så utpult at de ikke kjenner en normal penis lenger. Trist for dere, ingen orgasme.

Anonymkode: 535da...2be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...