Gå til innhold

Menn- ved tilbud, har dere helst sex uansett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere blir sjekket opp eller opplever at dere har mulighet (venninne, ei på byen, en på nett/Tinder), takker dere ja til en ons uansett? Eller har dere visse kriterier? 

Anonymkode: 521fd...1bd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men har noen kriterier til kvinnen, men det sier jeg ikke for da blir jeg stemplet som rasist…

Skrevet

Noen små kriterier ja, men de er ikke strenge. Det går mest på personlighet, at hun virker grei og normal, og ikke får meg til å tenke at hun er desperat etter ligg nr 100.

Anonymkode: bd0bb...73a

Skrevet

Menn takker aldri nei til sex. (nesten) 

Anonymkode: be201...3ad

• Liker 1
Skrevet

Klart det er visse kriterier, men det er jo ikke bare utseende det går på at. Humøret for formen skal være riktig, hvor vi drar har litt å si, etc.

Anonymkode: 89190...e9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis dere blir sjekket opp eller opplever at dere har mulighet (venninne, ei på byen, en på nett/Tinder), takker dere ja til en ons uansett? Eller har dere visse kriterier? 

Takker som regel alltid nei. Må være noe veldig ekstraordinært som byr seg frem, og som jeg kan se en felles fremtid med. Blir ofte sjekket opp enten ute på byen eller i andre sammenhenger, men er kun ute etter noe seriøst og liker ikke ons. Jeg vet at mange menn som er desperate og ikke har muligheten til å velge eller finne en partner tar til takke med alt som har puls omtrent. 

Selv om jeg var i den kategorien hadde jeg aldri bare tatt til takke med hva som helst. Mange menn er ikke så enkle som kvinner liker å tro når det kommer til sex.

Anonymkode: c11a6...b1c

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Menn takker aldri nei til sex. (nesten) 

Anonymkode: be201...3ad

Dette er jo bare tull. Noen menn takker aldri nei til sex (nesten), tenker jeg vi sier. Kjenner flere single menn som aldri har hatt tinder, er intressert i ons osv. Det kalles å ha standard og ikke være desperat.

Anonymkode: c11a6...b1c

Skrevet

Hun må se "grei/ok" ut. I tillegg må hun ikke ha ligget med noen av kompisne mine! 🤣

Anonymkode: c9a04...076

Skrevet
knulleGuden666 skrev (4 timer siden):

Ja, men har noen kriterier til kvinnen, men det sier jeg ikke for da blir jeg stemplet som rasist…

Nå lurer vi veldig på kriteriene dine?? 🤡

Anonymkode: a35c7...bf6

• Liker 1
Skrevet

det spørs men det skal en del til for eksempel ville jeg aldri hatt en ligg med en god vennene , det blir kleint etterpå også er det mulighet for at man går ut av vennesonen også kanskje miste en ellers god venn.

på tinder kanskje men blir skeptisk men hvis en dame velger å ligge med meg fra første møte

ut på byen nei ikke helt keen. blir veldig veldig skeptisk. har takket nei til en del blowjobs av fremmede kvinner

men har hatt ONS med venninner av venner. ble kjent i flere dager møttes på spesielle arrangementer osv.... noe i den duren.

Anonymkode: 2e8b9...b53

Skrevet

Tja egentlig, så lenge det er en kvinne i det minste 😅

Anonymkode: d4613...003

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Klart det er et krav at jeg tenner på henne..

Dessuten hvis alt er bra på hjemmefronten bør vel pungen være for tom til sånne sidesprang vel..?😂

Skrevet

For å sitere et lokalt uttrykk: "Fitte er fitte, om det er i ræva på en arbeidskar eller itte".

Anonymkode: f285a...23d

Skrevet

Takker ja til alle

Anonymkode: edac1...31f

Skrevet

Ikke hvis det hadde vært å utnytte personen.

Ellers stort sett ja.

Skrevet

Takker nei, må ha en følelsesmessig tilknytning til personen for at jeg skal få noe ut av det. 

Anonymkode: 6438d...61c

Skrevet
knulleGuden666 skrev (8 timer siden):

Smart. Nå slapp du å bli stemplet som rasist.

• Liker 4
Skrevet

Det er mange kriterier. Noen er relatert i homonoid rase, andre er relatert til hvor edru jeg er.

Skrevet

De siste fem-ish årene har jeg takket nei til samtlige tilbud hvor jeg ikke har en relasjon med vedkommende.

Ønsker kun sex med mennesker jeg er tiltrukket av (både fysisk og mentalt), og kan slappe av med. Er vel over fem år siden forrige ONS.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Selvsagt ikke. Jeg er minst like kresen på kvinner som attraktive kvinner på menn.

Anonymkode: fb626...8dd

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...