Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #1 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg vurderer å trekke til mer sydlige strøk noen uker når vinteren kommer. Jeg spør dere derfor hvor i verden kvinnene mest liker italiensk-avstammede menn i sin beste alder, med mørkt tykt bakoversleiket hår, mørke øyne og en tynn elegant bart. Jeg tenkte å ta med meg min leisure-suit (jeg er jo halvt international, så jeg vet ikke hva det heter på norsk) og min elegante stokk. Har dere tips, fyr løs! Jeg lover gull og grønne enger, og et Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. oktober 2005 #2 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg foreslår et sted uten internett-tilgang, slik at vi slipper mer av vrøvlet ditt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #3 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du er bare misunnelig, du. Er du mann, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. oktober 2005 #4 Del Skrevet 7. oktober 2005 Du er bare misunnelig, du. Er du mann, eller? ← Hverken mann eller misunnelig, men jeg ser helst at det ikke er tull og tøys i enhver tråd, du kan bruke Snikk-snakk til den slags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #5 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det står på deg at du er Offline, kan du ikke holde deg slik, da? dette er min tråd, la være å ødelegge den nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 7. oktober 2005 #6 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg spør dere derfor hvor i verden kvinnene mest liker italiensk-avstammede menn i sin beste alder, med mørkt tykt bakoversleiket hår, mørke øyne og en tynn elegant bart. ← Det vet jo ikke vi. Vi bor i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huldra:) Skrevet 7. oktober 2005 #7 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg foreslår et sted uten internett-tilgang, slik at vi slipper mer av vrøvlet ditt her. ← :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #8 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 7. oktober 2005 #9 Del Skrevet 7. oktober 2005 Haha! Flere som har tatt til fornuft nå Skauta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. oktober 2005 #10 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hva med Italia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 8. oktober 2005 #11 Del Skrevet 8. oktober 2005 Embla S: vil du være med? Jeg har masse penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 8. oktober 2005 #12 Del Skrevet 8. oktober 2005 Embla S: vil du være med? Jeg har masse penger. ← Åja, kan jeg virkelig det? :dåner av pur lykke: Hvor masse er masse penger da? Masse lire? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå