Gå til innhold

Føles som jeg skal tisse under sex - tør ikke slippe meg løs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har sex med kjærsten min føles det som jeg skal tisse på meg. Det gir seg med en gang når jeg ber han om å stoppe, og når vi fortsetter igjen kommer tissefølesen igjen. 

Er kjemperedd for å tisse på meg, så vi fullfører aldri, men om jeg onanerer selv går det alltid for meg. 

Hva skal jeg gjøre? Kan jeg ikke komme vaginalt? 

Anonymkode: 9548e...988

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på vei til å squirte :) Det føles fantastisk når du klarer å komme over den mentale sperren. Legg ned et håndkle eller to, kanskje det får deg til å føle deg mer komfortabel? 

Anonymkode: f7de2...772

• Liker 3
Skrevet

Vær åpen med partner om det, han kommer sikkert til å tenne på det uansett hva det er, legg noe under og slipp dere skikkelig løs.

Anonymkode: 09bd9...284

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Du er i ferd med å squirte. Kjøp tisselaken og la det stå til!

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når jeg har sex med kjærsten min føles det som jeg skal tisse på meg. Det gir seg med en gang når jeg ber han om å stoppe, og når vi fortsetter igjen kommer tissefølesen igjen. 

Er kjemperedd for å tisse på meg, så vi fullfører aldri, men om jeg onanerer selv går det alltid for meg. 

Hva skal jeg gjøre? Kan jeg ikke komme vaginalt? 

Anonymkode: 9548e...988

Noen elsker jo å tisse på seg under sex, og synes det er så stas at de nærmest fremstiller det som en idrettsprestasjon🤣😆🥴 

Anonymkode: 7971a...5b1

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Noen elsker jo å tisse på seg under sex, og synes det er så stas at de nærmest fremstiller det som en idrettsprestasjon🤣😆🥴 

Anonymkode: 7971a...5b1

Herregud. 

Anonymkode: f7de2...772

Skrevet

Hva om du snakker med han om dette. Om han sier han ikke bryr seg, og dere får kjøpt noe ala tisselaken for å beskytte madrassen, kan det hende dere kan finne ut av dette sammen :)

Selv om det kjennes ut som om du skal tisse på det, betyr det ikke nødvendigvis at det skjer. Det kan bare bety at du er nært en orgasme. Men kan også bety at du er nært å squirte.

Anonymkode: 402b7...541

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...