Gå til innhold

Overgangsstønad og aap.Noen i nav som kan hjelpe her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp gått over på aap.Er pr dags dato for syk til å jobbe(god oppfølging med lege og veileder i nav)Jeg har også nettopp blitt aleneforsørger til jenta.Har krav på overgangsstønad,men aner ikke hva jeg skal krysse av i de ulike skjemaene (under arbeid og helse)Ingenting passer min situasjon.

Anonymkode: bd37b...5da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send melding til veilederen din via «min side» på nav sin nettside 

Anonymkode: 05e13...5b0

Skrevet

Aap skal stå under arbeid mener jeg. Men ta et par tlf og sjekk. Jeg fikk litt aap og litt fra jobb en gang. Og spurte nav ansatt om å se over, etter at jeg hadde fylt ut skjemaet. Jeg hadde kun fylt ut det jeg fikk fra jobben under arbeid. Og spurte om jeg skulle fylle aap pengene inn der og. Dette sa vedkommende nei til. Den informasjonen har de inne. Men det viste seg flere år etterpå at det var feil info jeg fikk. Jeg hadde fått et par tusen for mye i overgangsstønad, fordi nav ikke hadde regna med aap pengene jeg fikk😅Så måtte betale en stor sum tilbake til de. Var ikke hjelp i å si at jeg hadde fått nav ansatt til å hjelpe meg med det. En er selv ansvarlig for det man fyller ut. Selv om man ikke har peiling. Helt vilt synes jeg..

Anonymkode: 24972...83b

Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Send melding til veilederen din via «min side» på nav sin nettside 

Anonymkode: 05e13...5b0

Veilederen min henviste meg til nav familie.Har kontaktet de nå,men tar tid å få svar

Anonymkode: bd37b...5da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...