Gå til innhold

First Time Bondage Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Seriøst innlegg, og trenger seriøse svar☺️

Skal i løpet av helgen prøve Bondage for første gang med samboer.

Det er jeg som har styringen denne gangen, og jeg har tenkt å ta det helt ut med fyll nytelse for både henne og meg. Neste gang er det hennes tur.

Hun er med på det og gleder seg, men hun er nok ikke klar over hvor gjennomført det blir. Hehe. Planen er å få henne til å komme utrolig mange ganger, på måter hun aldri har kommet på før.

Trenger tips og triks fra dere som har litt mer erfaring en meg, på do, and not do :)

Har laget 6 forskjellige festepunkt rundt sengen, 2 festepunkter på vegg, et i taket. Dette blir til å feste henne fast, men tau som allerede har gjort klar med festekrok. Har også laget et feste til Sex swing. Planen er at hun kan ligge på magen i denne i doggy, for mer Comfort.

Av utstyr jeg har å jobbe med har vi X-antal butplugs, Haug med dildoer, og Magic wand. Alt av oljer og glidemiddel.

Har ordnet stearin lys, isbiter, frukt og grønsaker..

Trenger tips til stillinger dere damer elsker, når dere er knyttet helt fast.

Har aldri hatt rollespill før, men denne gangen blir det det.

Planen min til nå er følgende. Hun blir «Kidnappet» av en maskert mann.

Bind for øynene, teipet hender og ben, blir forlatt på et rom, med noe vibrerende mellom bena. 
I mellom tiden gjør jeg spisebordet om til et sted jeg skal «misbruke» henne. 
Sofaputer i stor størrelse for Comfort.

Tar henne så inn på stuen og knytter henne i «froske» stilling med en Kjepp mellom bena. Hender og føtter festes i bord bena så hun ikke kan «rømme»

«Voldtektsmannen» vil nå fylle den kidnappede kvinnen med olje, og gi en sensuell massasje, før hun slikkes og fingres til hun kommer mange ganger, gjerne med anus massasje. 
Etter hvert ønsker jeg å stimulere henne med med squash, aubergine og en SVÆR søtpotet. Her trenger jeg tips fra dere kvinner om det blir for svært..

Har selv et helt normalt understell, 17cm lang og 14cm i omkrets. Søtpoteten jeg skal stimulere henne med er 28cm lang og 21cm i omkrets. Har selv skrelt den, for å forhåpentligvis gi henne god G-punkt stimuli. Spørsmålet er om dette blir for tykt for henne. Eller kan jeg øke tykkelsen?     Hun har født to barn tidligere.             Skal varmes sakte opp,  ønsker ikke at det skal bli ubehagelig for henne.       Kom gjerne med tilbakemelding på formen da jeg vil at den skal føles mest mulig deilig.

https://hvalrossen123.tumblr.com/post/667597052076785664

Etter hun forhåpentligvis har squirtet, skal jeg ta med den «kidnappende» og fortsette moroen på soverommet. 
Tenker å teipe fast Magic wand på magen for konstant stimuli, fylt vagina, mens vi har analsex.

Trenger tips og triks til å bygge opp stemningen, for en mest mulig vellykket kveld. Måter å erte på, og måter dere damer liker å bli «behandlet» på. På en høflig men bestemt måte, men Så vi begge får mersmaken på dette. 😁

På forhånd takk!

Anonymkode: 8fa60...ee4

• Liker 1
Skrevet

Et annet spørsmål, noen damer som har testet penispumpe på bryst/klitoris?

tenkte å test dette også på henne.

Om andre damer har hatt gode erfaringer med dette selvfølgelig :)

Anonymkode: 8fa60...ee4

Skrevet

Om du har så mye utstyr, så ville jeg også dratt til kondomeriet å kjøpt pumper beregnet til bryst/ brystvorter / klitoris. Penispumpe vil vel bli enten for stor eller for liten?

Anonymkode: 034fc...334

• Liker 2
Skrevet

Det der er altfor omfattende og potensielt traumatisk å begynne med!!!! 

Anonymkode: 5e865...e2d

• Liker 15
Skrevet

Regel 1. Kommunikasjon. Her virker det som at nesten ingenting er kartlagt i forkant. Så klart er det spicy med overraskelsesmommenter. Men dette er alt for mye. Forlatt på rom med vibrator der det ikke skjer noe høres kjedelig ut.

"På måter hun aldri har kommet før" jaha ? Hvordan vet du at det vil fungere i det heletatt ? Hvordan vet du at HUN kommer av det ?

Her virker det som det er ganske mye du egentlig ikke vet om det er en god ide i det heletatt.

Tror du skal gi deg etter første tredjedel av innlegget ditt i første omgang. Antar dere har lekt med buttpluggene før.

Anonymkode: 7cdd1...536

• Liker 7
Skrevet

Om hun ikke er vant med store leketøy, anallek og konstant stimuli vil hun nok ikke like det, blir sjokk, altfor mye å forholde seg til, lite avslappende og sannsynlighet for orgasme vil minke betydelig. 

Har du erfaring med bondage? Om du ikke vet hva du gjør må du trene mye på forhånd. Min venninne knakk armen første gang. Var bundet fast, så lente mannen seg over henne uten å tenke på at armen ikke ville gi etter 🙈

Har selv bristet ben, fått stygge blåmerker etter tau, smerter underveis av for stramme tau, nakkesmerter av å ligge uten støtte til nakken over tid, verste er vel da jeg nesten ble kvalt, fordi jeg ble lagt ned mot en madrass, men kunne ikke snu meg. Det var grusomt. 

Har dere safeword/ sikkerhetsord?? Dere kan ikke gjøre noe slikt uten. 

Anonymkode: 3b6fe...2e4

• Liker 9
Skrevet

Det er ikke bare bare å få en kvinne til å komme på måter hun aldri har kommet før. 

Gøy med lek, men kan være risiko for at hun ikke kommer på måter hun ikke har kommet før. 

Håper hun er vant til analsex. 

PS! Jeg hadde for eksempel ikke kommet ved bruk av stor dildo, eller annet stort, fordi jeg må ha mulighet til å stramme musklene nedentil for å komme. Blir de presset for mye ut av store greier kunne jeg ikke fått orgasme. 

Anonymkode: 2be60...a92

• Liker 4
Skrevet

Enig.med alle de andre! Altfor.mye. altfor usikkert. Altfor mange overraskelsesmomentet. Snakk med hverandre! Bondage for begynnere er ikke noe man tester ut ved å overraske hverandre. Og å blande inn både overgrepsrollespill og svære leketøy og anal og bondage?! Dette høres ut til å kunne gå veldig galt veldig fort. 

Har dere engang et safeword ts??

Anonymkode: b4237...b99

• Liker 3
Skrevet

Keep it simple! For meg ville det grønnsaks-greiene vært turn off. Sexleketøy og en pikk holder i massevis 🙈 Personlig mener jeg at utstyret ditt holder i massevis i størrelse, og jeg har født barn selv. Blir det større enn det har det lett for å bli opphissende, men ikke så jeg kommer, det blir for stort. 

Anonymkode: 68617...25c

• Liker 2
Skrevet

Forresten så er det også helt feil fokus når du allerede har forventningene så tydelig i tankene, du forventer at hun skal komme en haug av ganger og at hun skal squirte. Slutt å vær så orgasmefokusert! Det kan ha helt motsatt hensikt. 

Anonymkode: b4237...b99

• Liker 3
Skrevet

Føles det ikke kleint å stå der i en vanlig setting og montere kroker og tau? Eller å gå i gang med så mye greier? Jeg som syns det er litt uromantisk når vi må planlegge "vanlig" sex...!

Anonymkode: 0c580...25b

Skrevet (endret)

1. Sikkerhet kniv saks for å kutte tau. Stoppord.

2.tilsdedeværelse du må være der

3. Begynn gradvis med behagelige ting

4. kommunikasjon se sikkerhet

5. Kan du å stimulere g punktet med fingrene gjør dette istedet.

6. Har dere pratet om hennes grenser på forhånd? Her et det mye utover bindingen. Prat først gjør siden.

Nå ser jeg det ble litt rotete  men begyn med punkt 6 så 1,4 ,2,3,og 5

Ikke la det vare lenge, det er første gangen og husk å prate gjennom det etterpå. 

Så blir det kanskje en neste gang.  

Grønnsakene kan du antagelig bruke til noe godt etterpå, men det avhenger selvfølgelig av punkt 6.

Lykke til.

Endret av Flintis
  • Liker 1
Skrevet

ALDRI forlat noen som er bundet alene, aldri! 
Husk å ha et kodeord for stopp. Om dere skal bruke gag, et tegn. 
Mange bruker et nøkkelklippe å ha i hånden, som kan slippes i gulvet og lage lyd. 
Noen bruker hundeleke, som lager lyd, som man kan trykke på. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
SlemUlv skrev (14 minutter siden):

ALDRI forlat noen som er bundet alene, aldri! 
Husk å ha et kodeord for stopp. Om dere skal bruke gag, et tegn. 
Mange bruker et nøkkelklippe å ha i hånden, som kan slippes i gulvet og lage lyd. 
Noen bruker hundeleke, som lager lyd, som man kan trykke på. 

Dette også BRA! og det er sikkert my mer som jeg ikke kommer på i farten.

For eksempel ikke dra tauet mot huden hennes, legg hånda di imellom så unngår du gnagsår / brannsår.

Endret av Flintis
  • Liker 2
Skrevet
Flintis skrev (4 minutter siden):

For eksempel ikke dra tauet mot huden hennes, legg hånda di imellom så unngår du gnagsår / brannsår.

Det kommer an på tauet. Personlig bruker jeg jute tau, som fint kan dras over huden, uten å få gnagsår. Men man skal seff være forsiktig ja :)

Skrevet

Enig i at dette blir alt for omfattende for første gang. Lytt til reglene som Flintis nevner, er mitt råd.

Bondage kan være utrolig spennende, men krever mye tillit. Veldig, veldig viktig å begynne med noe trygt og bygge gradvis opp gang for gang. Blir det for mye, blir det sannsynligvis med den ene gangen. 

Jeg vil anbefale deg at du velger en av stillingene du har tenkt ut. Og prøver kun den. Dere har forhåpentligvis mange år foran dere. Så ta dere tid til å ta et steg om gangen. 💜

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...