Gå til innhold

Ny spisestue.. og hvilke stoler.. ?!

Mrs. B

Hvilke stoler ville DU valgt?  

1. 1. Hvilke stoler ville DU valgt?

• De helt sorte stolene
      11
    • Stoffstolene med treben
      4

Anbefalte innlegg

Vi jakter nå på ny spisestue. Har prøvd å finne et bord i passende størrelse med uttrekksmulighet i bjørk, men finner ikke så mye fint. Det skal være moderne.. ikke "furu" aktig... Nå har vi derimot endelig funnet et spisebord i lønn (nokså likt fargen på kjøkkenet) på Bolia.

Vi tenkte først å ha stoler i tre og stoff til bordet (slike som er så trendy nå; stoffstol med treben). Her om dagen fant vi derimot noen helt andre stoler.. som er helt sorte og smale.. synes de var ganske tøffe, og tror de holder seg penere i lengden enn de andre.. (hele stolen er i sort tre med sort stoff-sete). Er redd stoffstolene mister fasongen fort og ser slitte ut? Dessuten har vel "alle" disse stolene nå?

Hva synes dere er finest?? Er litt i tvil vi.. Har jo litt tid igjen enda, men noe av dette er bestillingsvare, og vi vil gjerne ha alt klart når vi flytter.

Link til bilder fjernet.

Endret av Mrs. B
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nok valgt en helt annen stil, så jeg vet ikke om jeg burde anbefale dere noe. Dette er jo en smaksak.

Men jeg ville absolutt ha valgt de sorte stolene (ikke de i stoff). Vil tro at stoffstolene blir ganske stygge etterhvert og de andre hadde mye renere linjer liksom.

De passet rett og slett bedre inn synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så på 3d bildene dine, likte jeg klart best de sorte stolene, de virker som om de passer veldig godt til deres stil, når jeg så på bildet der stua var med. Jeg falt ihvertfall for de, med mindre bildene er veldig ulik virkeligheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helt klart valgt de helt sorte stolene. De passet i allefall best inn på tegningen din. De andre ble liksom så store og klumpete.

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar så langt - hører gjerne fra flere! :)

Her er et ordentlig bilde av de helt sorte stolene, som vi fikk tatt i går:

> Helt sort stol

Så nå ser dere hvordan de virkelig er. :)

NB! Det er plastikk over stoffsetet her, derfor ser det så blankt ut. Stoffsetet er svart/mørke grått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I utgangspunktet synes jeg de sorte stolene var de mest stilige, men jeg ble litt i tvil da jeg forstod på ditt siste innlegg at de hadde stoffsete? Ville helst hatt de uten.

Jeg liker godt "vanlige" stoffstoler, men slik det så ut på bildene synes jeg de svarte passet bedre inn i deres leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hjelpen! Nå har vi bestilt 8 stk av de helt sorte stolene. Får dem om 4-5 uker. Greit å ha alt nytt i hus før flyttingen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jippi!! I dag fikk vi endelig de nye stolene våre! Det tok litt tid, da de måtte bestilles fra Italia. Er kjempe glad for at vi valgte disse, for de er jo sååå elegante og stilige!! :)

> Slik ser de altså ut (med plast over stoffsetet vel og merke)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte faktisk på deg i dag Mrs B! Jeg var på en møbelbutikk og da så jeg disse stolene, og tenkte på deg fra dine tidligere innlegg om disse stolene! Stolene er kjempefine!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener på det var Skeidar jeg også så dem. Hvor mye koster bordet og stolene (per stol?) Nesten litt dumt jeg akkurat har kjøpt meg spisestue, fikk min i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...