Huldra:) Skrevet 7. oktober 2005 #1 Skrevet 7. oktober 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med noter til "Det vackraste" (den Cecilia Vendersten synger)? Etv tips på musikkforretninger i Oslo/Telemark der de kan ha det?
Rioja Skrevet 7. oktober 2005 #2 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg hadde denne som musikalsk innslag i kirka. Fikk da beskjed av organisten at dette var en sang de fleste organister hadde arrangement til, så noter trengtes ikke... Så hvis det er i kirka du skal ha denne, snakk med organisten. Hvis ikke kan jeg ikke hjelpe akkurat nå
Donnie Darko Skrevet 7. oktober 2005 #3 Skrevet 7. oktober 2005 uff a meg.. den måtte jeg spille på folkehøyskolen. Er vel bare tre forskjellige toner i a-dur tror jeg. ufattelig kjedelig sang.
Huldra:) Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #4 Skrevet 7. oktober 2005 uff a meg.. den måtte jeg spille på folkehøyskolen. Er vel bare tre forskjellige toner i a-dur tror jeg. ufattelig kjedelig sang. ← Synes den passer bra i et bryllup jeg. Teksten er også fin. For å være ærlig så driter jeg i hvor mange akkorder den går på.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2005 #5 Skrevet 7. oktober 2005 For å være ærlig så driter jeg i hvor mange akkorder den går på. ← Bra, Huldra! Musikklærer: ta helg! God bedring.
Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 7. oktober 2005 #6 Skrevet 7. oktober 2005 Vi hadde den og den var så nydelig,passa så godt. får gåsehud når jeg hører den nå...jeg har notene hvis du trenger det.
Huldra:) Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 7. oktober 2005 Vi hadde den og den var så nydelig,passa så godt. får gåsehud når jeg hører den nå...jeg har notene hvis du trenger det. ← Oj, kan du sende meg en PM?
Gjest Gjest_lisa_* Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Vi hadde den og den var så nydelig,passa så godt. får gåsehud når jeg hører den nå...jeg har notene hvis du trenger det. hei kan du være så snill og sende meg notene til det vakreste. har bryllupsdag den 4 juli og vil ha den sangen som utmarsj sang.
Gjest Gjest Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 (endret) hei kan du være så snill og sende meg notene til det vakreste. har bryllupsdag den 4 juli og vil ha den sangen som utmarsj sang. jeg har epost xxxxxxx på forhånd tusen takk. Mailadresse slettet ihht reglene. Camilla (mod) Endret 21. juni 2008 av Camilla
Blid Skrevet 22. juni 2008 #10 Skrevet 22. juni 2008 Hei. Dumt spørsmål, men har dere noen til å synge også, eller blir det "bare" instrumentalt? Jeg har veldig lyst til å ha Kjærlighet, med Sissel Kyrkjebø, men uten sang blir den kanskje litt stusselig...
Gjest Gjest_bondetuppa!_* Skrevet 1. juli 2008 #11 Skrevet 1. juli 2008 Vi skal også ha "Det vackraste". Kusina til min kjære skal synge. Vi har ingen til og spille.. Tenkte først på cd spiller, men jeg synes det er litt kjedelig i forhold til levende musikk.. Kanskje organisten vil spille den på piano eller orgel? Er det noen som har hatt den i bryllup med piano/orgel musikk? Er det noen som har noter, som kan legge ut eventuellt link med noter. Håper på svar!
Liv Olsen Skrevet 12. juni 2012 #12 Skrevet 12. juni 2012 Vi hadde den og den var så nydelig,passa så godt. får gåsehud når jeg hører den nå...jeg har notene hvis du trenger det. Ser det er lenge siden dette innlegget ble postet, men prøver likevel. Jeg leter etter noter som er skrevet ut for piano, dvs med en melodilinje og ikke bare besifring. Har du slike noter? Og kunne du i tilfelle sendt meg? Jeg hadde vært evig takknemlig
liv saga Skrevet 5. juni 2013 #13 Skrevet 5. juni 2013 Hei! Er det noen som kunne ha sendt meg pianonoter til Det vackraste jag vet av Cecilia Vennersten? Ville vært fantastisk! Liv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå