Gå til innhold

Venninne som ikke forstår at det e slitsomt og dra med lite barn på shopping/restauranter/cafe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg er en mor på 24 år med en veldig hyper/rolig 2 åring.

jeg fortrekker å dra uten henne når det er snakk om cafe, restauranter og shopping fordi det er utroligt krevendes og gå rundt med et bestemt og hyper barn på slike plasser. Og noe som er kjekkere når hun blir litt eldre og klarer og sitte i ro. Er så fort hun er ferdig så vil hun gå og blir utolmodig.

og venner og venninner forventer at det er «sååå kjekt!» og dra på shopping og spise ute! Og hun må være med! Med dette kommer så klart fra venninner uten barn selv. Og de blir selv utålmodige  da jeg pleide og ta  henne med da hun var 1 år og trengte bleie skift eller flaske og ikke kunne høre 100% av det de snakket til meg.

men jeg synes det er utrolig avslappende å gå uten henne på restauranter der jeg Faktiskt kan nyte maten og kose meg med prat uten at jeg må dulle med henne hele tiden og holde henne med show for at hun ikke blir lei og utålmodig. 
 Andre som fortrekker å gå ut uten barn? Utenom turer i skog og lekeplasser så klart for det noe de faktisk koser seg med.

men føler ikke fleste barn tilhører i shopping eller cafe eller restaurant nå er det min meining. 

Anonymkode: f7d94...6b5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette handler om at venninnene dine ikke har barn :) 

Anonymkode: 4d9b0...f14

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette handler om at venninnene dine ikke har barn :) 

Anonymkode: 4d9b0...f14

Og så lenge får du si at om de vil se barnet så blir det takeaway kaffe på lekeplassen, hvis de vil se deg er det i barnehagens åpningstid. Finito.

Anonymkode: 57871...0a6

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig går man uten barn, skal være deilig for deg også! 🙈

Anonymkode: 54b9b...19b

Skrevet

Rare venner, jeg foretrekker 100% at mine venner med barn dukker opp UTEN barna (men har såklart forståelse om de må ta dem med altså, men det er jo ikke det samme og da foreslår iallfall jeg gjerne aktiviteter som er mer barnevennlige så jeg slipper å sitte på cafe og irritere meg over et bråkete barn jeg ikke selv kan gjøre noe med siden det ikke er mitt...)

Vil de gjerne treffe barnet så inviter heller hjem eller spør om dere kan komme på besøk. Eller gå tur feks, eller dra på lekeplassen med kaffe på termos :)

Anonymkode: 4b721...4dd

• Liker 2
Skrevet

Kunne drasse de med meg i permisjonen når de bar baby typ 1 mnd- 8 mnd etter det aldri i livet. Barn og shopping er ikke smart. Ser ofte utenlanske damer drasser med seg 3 unger på shopping,skriker og gråter blir helt nervøs av dette.

Anonymkode: d93dd...414

Skrevet

Handler det om at de på død og liv vil ha ungen din med? Eller handler det om at de tror at du ikke kan komme uten barnet? Jeg kunne nok funnet på å si "men ta gjerne med deg barnet" hvis det var en person jeg sjelden fikk se, fordi hun ikke får barnevakt eller lignende. Men jeg vil jo alltid helst treffe venninnene uten barna på slep!

Anonymkode: 2653f...ecb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...