Gå til innhold

SÅRET. Mest lyst til å trekke tilbake invitasjonen

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 26.11.2021 den 19.32):

Mange triste holdninger her. Hadde jeg blitt invitert til et bryllup til noen jeg kjente engang, så hadde jeg blitt kjempeglad. Hyggelig å bli husket, og en hyggelig dag å feire.

Anonymkode: f361d...b28

Helt enig med deg!

Er jeg den eneste som liker å gå på fest? Treffe folk fra tidligere periode livet og glede meg med dem?

Blir kjempeglad for å innviteres i bryllup jeg.

Glad for å være tenkt på.

Glad for at noen gifter seg.

Glad for å møte hyggelige folk.

Anonymkode: 8401b...e1f

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes din slektning var slem som viderefortalte denne opplevelsen. Hva godt tenkte hun skulle komme ut av det? 
Jeg ville latt som ingenting Ikke konfronter. Hvis «venninnen» din ikke vil kommme, kommer hun til å takke nei. 
Lykke til med bryllupet

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/11/2021 at 10:28 PM, NiceOrNothing said:

Jeg tenker at her ville jeg vært veldig oppmerksom på HVEM som brakte dette videre . Å hvorfor . Sånne uttalelser får meg alltid til å undres hva det er som feiler den person som sa d videre til deg. Hvis dette er sant burde hun som hørte d, sagt fra at dette var en merkelig reaksjon på en invitasjon . Min første tanke er at dette ikke er sant . Å at hun som sa dette til deg, enten er i  beste fall  litt dum , å i verste fall bevisst nedbrytende . Å ikke en person jeg ville hatt rundt meg. Ta en tlf til vedkommende som skal ha sagt dette, å fortell rett ut hva du har blitt gjenfortalt . Vedder på at dette ikke er sant . Uansett , lykke til med bryllupet ❤️

Enig! Utrolig hvor mange som gikk rett på denne tidligere venninden og mente at hun burde konfronteres osv.. 

Jeg hadde derimot blitt dritsur på "sladre"-venninden. Altså er hun 12 år? Hva godt kom nå ut av at hun fortalte det? Nå har hun fått ødelagt for to personer så da kan hun jo være svært så fornøyd med seg selv. Slike folk er alt for glade i drama, splitt og hersk..

Anonymkode: 370e6...c4a

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.12.2021 den 12.24):

Enig! Utrolig hvor mange som gikk rett på denne tidligere venninden og mente at hun burde konfronteres osv.. 

Jeg hadde derimot blitt dritsur på "sladre"-venninden. Altså er hun 12 år? Hva godt kom nå ut av at hun fortalte det? Nå har hun fått ødelagt for to personer så da kan hun jo være svært så fornøyd med seg selv. Slike folk er alt for glade i drama, splitt og hersk..

Anonymkode: 370e6...c4a

Enig . Misliker sånne «sannsigersker» . Som mener de gjør en «viktig « jobb , med å spre negativ energi / info , å sørger for å såre folk / sette folk opp mot hverandre . For sånne er det SÅ viktig 😤

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville jeg KUN kjørt nærmeste familie og forlovere i bryllup, deretter kjørt en uformell fest for mannen sine venner kanskje (senere). Å invitere bekjente fra flere år tilbake i tid er jo merkelig. Høres ikke ut som dere har hatt kontakt på flere år?!

Anonymkode: 0565e...37b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Dette er DIN dag - og du skal være lykkelig og glad og ha en dag fri for drama.  Så denne invitasjonen syns jeg enkelt og greit du skal trekke tilbake. 

Og dersom hun syns det var så skrekkelig å bli invitert, hvorfor sier hun ja?  Nei for en rar dame. Ha de få rundt deg som er glad på dine vegne og VIL komme dit.  

Anonymkode: 9b6d7...0bf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette er DIN dag - og du skal være lykkelig og glad og ha en dag fri for drama.  Så denne invitasjonen syns jeg enkelt og greit du skal trekke tilbake. 

Og dersom hun syns det var så skrekkelig å bli invitert, hvorfor sier hun ja?  Nei for en rar dame. Ha de få rundt deg som er glad på dine vegne og VIL komme dit.  

Anonymkode: 9b6d7...0bf

TS skriver at personen syntes det var "underlig". Det er jo en grei følelse å uttrykke. Som jeg tror de fleste av oss har følt på en eller annen gang. 

"Grine på nesa" er jo hvordan personen som gjenfortalte oppfattet det. Og da dette er en person så er i stand til å løpe tilbake og sladre ville jeg tatt det med en stor klype salt. 

Anonymkode: 3ce58...ad7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 22.22):

Kunne fort vært sladder men her vet jeg at det ikke er det. Vedkommende som fortalte meg det er noen jeg stoler på og som jeg vet kun vil meg vel. Som sagt, det er slektskap. 

Anonymkode: 0e5da...b51

Den personen som fortalte dette vil deg IKKE vel!! Er du helt blind? Det er jo viderefortelleren som er drittsekken her. Nå har hun (antar jeg) ødelagt for deg ved å fortelle dette videre og såre deg skikkelig. Det er kjempestygt gjort!

Det hun BURDE gjort, var å ta den inviterte til side, og si: «Jeg hørte hva du sa om invitasjonen: Forstår at du synes det var litt rart, siden dere ikke har så mye kontakt lenger, men jeg tror x husker vennskapet med varme, og hun ønsket å ha deg med. Dersom du synes det blir rart, kan du jo melde pent avbud og si at du ikke har anledning. Men innbydelsen kom fra et godt sted, så jeg håper du tar det som en hyggelig kompliment.»

Og så burde hun IKKE sagt noe til deg!

Når det gjelder hun som ble invitert, ser jeg ikke at hun har gjort noe galt. Om jeg ble invitert i bryllup til ei jeg ikke har omgåttes på ti år, ville jeg nok synes det var rart, vært litt i tvil om jeg skulle gå og kunne godt ha nevnt det for venner. At den ekle gjenfortelleren sa «hun nærmest gren på nesa» er jo bare nok en ondskapsfull detalj der hun gnir det inn.

Hvis jeg var deg, ville jeg holdt gjenfortelleren på en armlengdes avstand…

Anonymkode: 1d1a9...d14

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud folkens, ikke skyt budbringeren her. Dere vet faktisk ingenting om denne personens intensjoner, det er slettes ikke sikkert at intensjonen ved å fortelle det var vond. 

Jeg hadde takket personen som fortalte meg dette, og så konfrontert "venninna" mi, tatt alt på en rolig måte. Men så er jeg en person som foretrekker å vite dersom noen snakker dritt om meg, heldigvis vet mine nærmeste dette.

Anonymkode: eb088...c77

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Herregud folkens, ikke skyt budbringeren her. Dere vet faktisk ingenting om denne personens intensjoner, det er slettes ikke sikkert at intensjonen ved å fortelle det var vond. 

Jeg hadde takket personen som fortalte meg dette, og så konfrontert "venninna" mi, tatt alt på en rolig måte. Men så er jeg en person som foretrekker å vite dersom noen snakker dritt om meg, heldigvis vet mine nærmeste dette.

Anonymkode: eb088...c77

Det er jo ikke å snakke dritt når man sier at det er underlig å bli bedt i bryllup til noen man ikke har kontakt med lenger. Mulig kan TS sin bekjente fint også si dette direkte til TS dersom hun blir spurt. Det høres jo ikke ut som om de har et vennskap per dags dato. 

Anonymkode: 01904...7f7

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...