AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Har dere sett "Vill i hjertet" på TV2 Play? Den dokumentarserien. Jeg blir helt sjokkert over måten Tonje oppfører seg på. - "Fyfaen Per Anders, no må du slutt, æhh". - "Trur du æ kunna hjulpe dæ hvis du hadd stukke dæ sjøl? Trur du det? ... Det trur itj æ nei". - "Æ e sykt eventyrlysten og æ har reist masse før. Æ glede mæ te å vær sammen med kjæresten min og alle hundan. Det blir en helvettes opplevelse for livet". - "Uten Facebook et år, nei, å herregud". - "Han si det e nå stygge faens fiska". - "Ta kniven, åsså dælje du han i haue". - "Du e faen minst like redd som mæ, okeei". Pinlig serie 😅 Jeg blir nesten litt flau over å være trønder når jeg ser hvordan hun oppfører seg. Anonymkode: 93ad4...e6e 1
sys64738 Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Så den i fjor. Ekstremt pinligt å se på ja! Måtte slutte å se på etter det med hytta!!! 🙈🙉
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Vill i hjertet er helt latterlig. Wannabe Monsen folk som ikke klarer å innrette seg etter gjeldende lover og regler. Anonymkode: 85467...d35 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Forfriskende med folk som ikke er helt som alle andre. Og som i tillegg gjør noe spennende i livet sitt 😊 Anonymkode: 94004...08c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå