AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Skulle på polet for å kjøpe en flaske vin til en kollega som har bursdag. Jeg ble spurt om leg. Jeg er 42. hvorfor spør de om leg på 42 pr gamle damer? Nei, jeg ser ikke ut som en 18 åring.. Anonymkode: 158f3...14c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Noe å bli sur for det å Anonymkode: dcad3...fc6 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Det er mye man skal bli krenket over! Vedkommende fulgte sikkert ikke med, kikket ikke ordentlig på deg, satt i en annen verden, et eller annet. Hadde du ikke legitimasjon? Ble det noe problem av det hele? Hvis ikke, glem det hele og gå videre med livet. Anonymkode: 0707b...1ed 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Har jobbet som dørvakt på pub. Og jeg lover det er unge folk som ser gamle ut og eldre som ser unge ut. Som regel om man bommer på alder nedover så blir de fleste i godt humør. Sønnen har en venn, som gjerne kunne ha blitt forvekslet med noen på ca 25år når han var 17. Elste jeg har spurt om leg var 38 år. Han så faktisk yngre ut enn tantebarnet på 20. Så ufint, nei absolutt ikke. Det er bedre å spørre om leg en gang for mye enn for lite. Da det kan få store konsekvenser for bedriften å gjøre feil. Det som er frekt er når jeg endelig var 18 og skille kjøpe baileys til meg og mor. Riktig nok så jeg veldig ung ut pga en frisør som nylig hadde laget feil sveis på meg. Men damen sto å beskyldte meg høylytt K butikken at jeg hadde forfalsket mitt ferske førerkort... Det er frekt. Anonymkode: 63c7f...5a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Hva er det du tenker kunnr vært ufknt med det? Anonymkode: 80a34...b3b
Christina82 Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Moonshine, mod 1
Anbefalte innlegg