Gå til innhold

Hva menes med "Thicc"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg er ikke noe flink på "slang", og i hvert fall ikke når det har engelsk betydning. 

Hvis f.eks en fyr kommenterer et bilde hvor en dame viser hele kroppen (med klær), hva mener han mest sanssynlig når han kommenterer "Thicc"? 

Anonymkode: 276c3...0e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thicc is a slang term for a full-figured body, specifically a big butt and curvy waist. It is both used sexually and humorously

• Liker 3
Skrevet

Feit og deilig lissom.. 

Anonymkode: 1d6bd...177

Skrevet

At hun er hot, med de rette formene på de rette stedene. Gjerne stor rumpe, smale hofter og store pupper.

Anonymkode: da69b...b03

• Liker 3
Skrevet

Takk! 

Er det noe jeg burde reagere litt på når kjæresten min kommenterer sånt på andre damer sine bilder? For nå kjenner jeg at hjertet sank litt ned i magen og at det føles litt respektløst ovenfor meg 

-Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! 

Er det noe jeg burde reagere litt på når kjæresten min kommenterer sånt på andre damer sine bilder? For nå kjenner jeg at hjertet sank litt ned i magen og at det føles litt respektløst ovenfor meg 

-Ts

Det er veldig respektløst, både for deg og for dama som blir kommentert. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Takk! 

-Ts

Ja definitivt! Jeg hadde blitt dritsur! På reddit er thicc det samme som pulbar. 

Anonymkode: 1d6bd...177

• Liker 4
Skrevet

Ja, nei da blir det en samtale i morgen. Har blitt behandlet jævlig dårlig av han de siste ukene og nå er tapeten på fasaden så bulkete at det kanskje er på tide å rive hele veggen… 

Faen ass, forlova, barn og alt, så ødelegger Hab faens alt med å være respektløs mot meg irl og på nett. 

-ts

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

At hun er hot, med de rette formene på de rette stedene. Gjerne stor rumpe, smale hofter og store pupper.

Nei, stor rumpe, smal midje og store pupper.  Ingen har smale hofter og stor rumpe naturlig. 

Anonymkode: f5207...d24

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, stor rumpe, smal midje og store pupper.  Ingen har smale hofter og stor rumpe naturlig. 

Anonymkode: f5207...d24

Jeg mente midje 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...