AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Jeg har blitt fortalt dette i mange år. Jeg hater det. Ofte spør jeg hvorfor de mener det og de sier det er fordi jeg ikke deler så mye av meg selv, trekker meg litt tilbake og bare har en sånn "vibe". Syntes ikke dette er et kompliment i det hele tatt. Vet ikke helt åssen jeg skal håndtere dette. Vil jo ikke endre måten jeg er på for å tilfredstille de? Anonymkode: 43cc7...c9d
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Har fått høre det selv, det er vist fordi jeg er ganske hemmelighetsfull og holder enkelte ting tett til brystet.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Det er ikke alt som er et kompliment, enig i at dette ikke høres ut som det. Hva du skal gjøre uten å endre deg er vanskelig å si, du vil nok bli oppfattet som "mystisk" da. Jeg ville forsøkt å jobbe litt med oppfattelsen av det, kanskje forsøke å snu hatet til at det er en god ting likevel. Det er tross alt helt greit å være mystisk, det er også helt greit å ikke være tilbakeholden og ikke dele så mye av seg selv. At man da blir kalt mystisk kan fort bli konsekvensen, men prøv å drit i det? Jeg liker ting som er mystisk, for øvrig. Det motsatte av mystisk er i hvert fall ikke en god ting i min bok. Anonymkode: 4d3f0...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 2 minutter siden, Athena79 said: Har fått høre det selv, det er vist fordi jeg er ganske hemmelighetsfull og holder enkelte ting tett til brystet. Jeg er vel litt hemmelighetsfull men ikke bevisst, hvis det gir mening? Det er ikke veldig naturlig for meg å dele absolutt alt av meg selv til hvem som helst. Det er vel det som er mystisk ved meg, i følge de. Jeg tror de snakker en del om det bak min rygg, noe som plager meg litt egentlig. Føler jeg blir litt "angrepet" og konfrontert når de tar opp dette. Alle er liksom helt enig og de spør og graver.. Anonymkode: 43cc7...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke alt som er et kompliment, enig i at dette ikke høres ut som det. Hva du skal gjøre uten å endre deg er vanskelig å si, du vil nok bli oppfattet som "mystisk" da. Jeg ville forsøkt å jobbe litt med oppfattelsen av det, kanskje forsøke å snu hatet til at det er en god ting likevel. Det er tross alt helt greit å være mystisk, det er også helt greit å ikke være tilbakeholden og ikke dele så mye av seg selv. At man da blir kalt mystisk kan fort bli konsekvensen, men prøv å drit i det? Jeg liker ting som er mystisk, for øvrig. Det motsatte av mystisk er i hvert fall ikke en god ting i min bok. Anonymkode: 4d3f0...cb5 Det var nok ikke ment som et kompliment, nei.. Jeg hører stadig at folk har så lyst til å bli opplevd som mystisk og hemmelighetsfull. Men jeg vil egentlig ikke bli oppfatta på den måten. Kanskje jeg bør prøve å dele LITT mer av meg selv enn det jeg syntes er naturlig? Forøvrig så blir jeg veldig interessert i mystiske personer. De som er stille, tilbakeholdene og beskjedene. Anonymkode: 43cc7...c9d 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 Folk flest oppfatter meg sånn også, men det er fordi jeg er ganske privat og ikke er så god på kommunikasjon med andre. Samtidig gir jeg nok til at jeg tror folk blir nysgjerrige. Jeg er for eksempel veldig belest og tenker veldig mye. Dette kommer nok til uttrykk innimellom. Men jeg svinger veldig mellom nærhet og avstand til andre mennesker. Jeg blir umystisk når jeg er trygg på folk, og for meg tar det veldig lang tid og ofte skjer det ikke i det hele tatt. Vennene mine oppfatter meg ikke som mystisk, i hvert fall ikke de to nærmeste. Anonymkode: 9d086...34b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #7 Skrevet 11. november 2021 Jeg er så mystisk og spesiell😅😅😅😅 Dummeste jeg har lest på lenge Anonymkode: 2e9af...09d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #8 Skrevet 11. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Folk flest oppfatter meg sånn også, men det er fordi jeg er ganske privat og ikke er så god på kommunikasjon med andre. Samtidig gir jeg nok til at jeg tror folk blir nysgjerrige. Jeg er for eksempel veldig belest og tenker veldig mye. Dette kommer nok til uttrykk innimellom. Men jeg svinger veldig mellom nærhet og avstand til andre mennesker. Jeg blir umystisk når jeg er trygg på folk, og for meg tar det veldig lang tid og ofte skjer det ikke i det hele tatt. Vennene mine oppfatter meg ikke som mystisk, i hvert fall ikke de to nærmeste. Anonymkode: 9d086...34b Jeg er nok ikke den beste på kommunikasjon heller. Kan også hende at jeg noen ganger sier A men ikke B, noe som gjør folk interessert? Nå skal det også sies at jeg er veldig introvert. Trives godt i mitt eget selskap. Anonymkode: 43cc7...c9d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #9 Skrevet 11. november 2021 Ugh. jeg har blitt oppfattet som mystisk og hemmelighetsfull og jeg har blitt psykoanalysert til 1000 av det. Nå har jeg bare blitt sånn åpen og ærlig om alt, til den grad at folk bare stikker av og setter mange og stygge merkelapper på meg. Det er en grunn til at man er mystisk og hemmelighetsfull, mennesker generelt er lite kloke, klønete i sin nysgjerrighet og tåler veldig lite av sin egen medisin. Så bare fortsett med å være mystisk du, du gjør noe riktig. Det er pyton å være åpen, folk får bare 100.000 flere meninger om deg. Problemet er at folk flest har et ekstremt sykt behov for å sette merkelapper på en, og når de ikke får lov til det begynner de med sånne følere for å se an responsen, i stedet for å forstå at du er en gave som åpner deg slik du vil. Du skal ikke åpne deg på bestilling bare fordi en del mennesker følger billighetsprinsippet når det kommer til mennesker. Anonymkode: 67c1f...103 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er så mystisk og spesiell😅😅😅😅 Dummeste jeg har lest på lenge Anonymkode: 2e9af...09d At jeg er mystisk var ikke mine ord. Jeg mener ikke at jeg er hverken mystisk eller spesiell. Det er dine ord. Anonymkode: 43cc7...c9d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 Jeg har og blitt kalt mystisk og hemmelighetsfull, tror det er fordi jeg ikke gidder å fortelle hver detalj om alt jeg gjør og gidder ikke å være med i sutrekoret når det er noe det klages og sutres over. Anonymkode: ca73e...30c 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #12 Skrevet 11. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ugh. jeg har blitt oppfattet som mystisk og hemmelighetsfull og jeg har blitt psykoanalysert til 1000 av det. Nå har jeg bare blitt sånn åpen og ærlig om alt, til den grad at folk bare stikker av og setter mange og stygge merkelapper på meg. Det er en grunn til at man er mystisk og hemmelighetsfull, mennesker generelt er lite kloke, klønete i sin nysgjerrighet og tåler veldig lite av sin egen medisin. Så bare fortsett med å være mystisk du, du gjør noe riktig. Det er pyton å være åpen, folk får bare 100.000 flere meninger om deg. Problemet er at folk flest har et ekstremt sykt behov for å sette merkelapper på en, og når de ikke får lov til det begynner de med sånne følere for å se an responsen, i stedet for å forstå at du er en gave som åpner deg slik du vil. Du skal ikke åpne deg på bestilling bare fordi en del mennesker følger billighetsprinsippet når det kommer til mennesker. Anonymkode: 67c1f...103 Føler den! Blir psykoanalysert så til de grader.. Alt jeg sier og gjør blir analysert av mine venner. Jeg blir helt sprø. Tenker at jeg skal bare fortsette å være den jeg er. De er vel så nyskjerrig på meg at de nesten sprekker? Det er min spekulasjon. Takk for fint svar! Anonymkode: 43cc7...c9d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #13 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er så mystisk og spesiell😅😅😅😅 Dummeste jeg har lest på lenge Anonymkode: 2e9af...09d Hadde du noe mer på hjertet eller var dette ditt fruktbare punktum? Anonymkode: 9d086...34b 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #14 Skrevet 11. november 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har og blitt kalt mystisk og hemmelighetsfull, tror det er fordi jeg ikke gidder å fortelle hver detalj om alt jeg gjør og gidder ikke å være med i sutrekoret når det er noe det klages og sutres over. Anonymkode: ca73e...30c Når jeg har det som verst så isolerer jeg meg selv. Det er nok også det som får de til å lure. Jeg ringer aldri en venn for å grine og syte om ting. Anonymkode: 43cc7...c9d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Bedre å være mystisk og spesiell enn sånn som meg, som f*** ikke klarer å holde kjeft, og hvis jeg skal fortelle noe så kommer hver jævla lille detalj. Kan ikke si "jeg ble smittet av sønnen min", men sier "og så gikk vi ut til søppelkassa, og på vei tilbake spøy han først ved siden av bilen. Så trodde jeg han var ferdig, men når vi sto utenfor ytterdøra så kikka jeg på han, og da spøy han i trynet mitt. Og da gikk det jo ikke så mange timene da,..... Bla bla bla." Anonymkode: 78bdc...363
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå